SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Precies, want dan voel ik me, Arisch als ik al ben, nog superieurder.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:05 schreef Djeetje het volgende:
Het geeft Bakkert een kick om mensen als Hitler te steunen
Jij bent vast een dictator in je vrienden groep.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies, want dan voel ik me, Arisch als ik al ben, nog superieurder.
zegt onze wanna be youtuber die pics van zijn zusje postquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Djeetje het volgende:
Allemaal mensen die er van houden als hun ego word gestreeld
Ze moeten voor me knielen, dan weer opstaan en salueren om vervolgens 'Sieg Heil' te roepen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij bent vast een dictator in je vrienden groep.
Ik hou er van als mijn geslachtsdeel word gestreeldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zegt onze wanna be youtuber die pics van zijn zusje post
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme het gaat echt lekker... 4-2 winst, 7-1 winst en nu 4-0 winst.
Waarom zou je dan ook een mier als CB willen? Die wordt compleet verpletterd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit team wat ik had gemaakt getest en die verdediging (op Perea na) kan echt niethttp://wefut.com/en/squad/971
Nu moet ik iets anders bedenken.
Ik hoef echt niet te weten dat ze op hun knieën moeten voor je hoor..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze moeten voor me knielen, dan weer opstaan en salueren om vervolgens 'Sieg Heil' te roepen.
Deze reactie dekt de lading wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zegt onze wanna be youtuber die pics van zijn zusje post
tankstation jonguh kutquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:03 schreef Roypsv het volgende:
weet iemand een goede site met goede bijbanen? liefst voor overdag
Nee, nog nooit gehad eigenlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:15 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb jij dit ook wel eens?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:15 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb jij dit ook wel eens?
[ afbeelding ]
Ik wel en als ik dan zeg dat ik Djeetje ben blokkeren ze me..quote:
Wist niet dat ik jou op Whatsapp had joh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:16 schreef Tim86 het volgende:
ok ik krijg net echt de meest bizarre foto ooit binnen via whatsapp
Betrokkenen: 2 negers, waarvan er 1 verdrietig in de camera kijkt. 1 dik tokkiewijf. 1 midget in een fairy outfit. Een volwassen kerel verkleed als baby. Een clown. En een emo.
jbggquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:07 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme het gaat echt lekker... 4-2 winst, 7-1 winst en nu 4-0 winst.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wist niet dat ik jou op Whatsapp had joh.
posteeeeequote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:16 schreef Tim86 het volgende:
ok ik krijg net echt de meest bizarre foto ooit binnen via whatsapp
Betrokkenen: 2 negers, waarvan er 1 verdrietig in de camera kijkt. 1 dik tokkiewijf. 1 midget in een fairy outfit. Een volwassen kerel verkleed als baby. Een clown. En een emo.
spoiler aubquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je de bukharovjes ook maar meegestuurd
Wtfquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je de bukharovjes ook maar meegestuurd
Dan zit er vaak wel een speler bij die anders nooit in aanmerking zou komen..ben benieuwd. Wie zou de nieuwe Piiroja of Pieters worden?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:20 schreef ThadCastle het volgende:
Volgende TOTW op basis van interlands![]()
Wat is daar goed aan ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:20 schreef ThadCastle het volgende:
Volgende TOTW op basis van interlands![]()
Ja precies. Hopen op goeie prestatie van NLquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zit er vaak wel een speler bij die anders nooit in aanmerking zou komen..ben benieuwd. Wie zou de nieuwe Piiroja of Pieters worden?
Wat Tim zegt, niet telkens dezelfde kneuzen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is daar goed aan ?
9 van de 10x heb je dan een konko TOTW
Beter doet Eikrem ff zn best ofzo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zit er vaak wel een speler bij die anders nooit in aanmerking zou komen..ben benieuwd. Wie zou de nieuwe Piiroja of Pieters worden?
Depayquote:
Osvaldo en Patoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Welke LW - SP combo? Heb max 15k voor die twee samen, dacht eerst een Podolski - Giroud maar Podolski is links en heeft 3* WF
Rusland moet tegen Luxemburg en Azerbeidzjan, dat moet een IF kunnen worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt wel hoor. Vaak genoeg gezien dat iemand laag begint en er een paar rond die prijs opkomen, maar dat hij zeldzamer is en dus een uur later voor 100k meer gaatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:24 schreef Alovenac het volgende:
Is het niet zo dat degene met de eerste if, een beetje de prijs van de if kan bepalen?
Of is dat een slechte theorie:+
Slechte theorie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:24 schreef Alovenac het volgende:
Is het niet zo dat degene met de eerste if, een beetje de prijs van de if kan bepalen?
Ja alsof iemand die als eerste Pelle heeft en hem er voor 1m opzet hij rond die prijs blijftquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:24 schreef Alovenac het volgende:
Haha, leuk he, iemand die dommere dingen post dan jij ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja alsof iemand die als eerste Pelle heeft en hem er voor 1m opzet hij rond die prijs blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |