Diep triest van de KNVB, dit.quote:Uitbarsting van ‘genaaide’ RKC-trainer Koeman krijgt een staartje
De aanklager betaald voetbal start een vooronderzoek naar Erwin Koeman, de trainer van RKC Waalwijk. Dat laat de voetbalbond KNVB weten via de officiële kanalen. Koeman liet zich na afloop van de wedstrijd tussen PSV en RKC (2-1) negatief uit over de arbitrage. “Te triest voor woorden, ik voel me genaaid”, foeterde de oefenmeester onder meer. Dat krijgt dus nog een staartje.
RKC kreeg in de blessuretijd van het duel met PSV de 2-1 om de oren, maar dat was niet het voornaamste waar Koeman zich over opwond. Dat was namelijk de rode kaart voor Sander Duits. De middenvelder kreeg van scheidsrechter Ed Janssen een omstreden twee gele kaart wegens vermeend tijdrekken.
“Dan gaat een scheidsrechter stoer doen over de rug van een kleine speler”, aldus Koeman tegenover diverse media. “Als trainer van een kleinere club verlies je wel eens vaker, daar kan ik tegen. Maar ik merk dat ik op deze manier langzaam van het voetbal vervreemd.” Volgens de coach kunnen scheidsrechters zichzelf niet meer zijn, omdat zij worden volgepompt met instructies. Anticiperen op een wedstrijd is in de ogen van Koeman verboden en dat vindt de oefenmeester nu juist zo vervelend.
Vooral dat amen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Knvb heeft geld nodig he. Dus zal wel weer een boete worden.
Eerlijk je mening geven tegenwoordig is er niet meer bij hoor. Ja en amen, dat is wat ze willen horen!
Ja, nog ff. Die scheidsen moeten eens minder bezig zijn met randzaken op en om het veld en gewoon 1 ding doen, opletten of de spelregel gehandhaafd worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:39 schreef RijstNatie het volgende:
Terecht koeman moet de scheids niet zo bejegenen en zn ploegje gewoon beter maken. Over een heel seizoen zit het 3x tegen en 3x mee
Ja, die hebben al het hele seizoen alles mee op dat gebiedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen PSV'ers zullen het eens zijn met de beslissing van Janssen
Ik ben het er niet per definitie mee eens maar snap dat hij hem geeft omdat het zo opzichtig was.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen PSV'ers zullen het eens zijn met de beslissing van Janssen
Oja, met 2 punten minder sta je natuurlijk meteen 10e in deze lachwekkende competitie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die hebben al het hele seizoen alles mee op dat gebied.
Met normale scheidsen waren ze nu uit de beker geknikkerd en stonden ze 10e.
Wederom een voorbeeld van huichelarij want als het een amateurvereniging is waar Noord-Afrikaanse voetballers/toeschouwers met een tekort lontje iemand bijna doodschoppen dat wikt en weegt men altijd zo dat een onderzoek pas na publieke verontwaardiging op gang komt. Nu is het een 'brave'burger die terecht zijn mening geeft en dan is men er als de kippen bij om iemand aan te pakken.quote:
Voor de kleinere clubs gaat dit echt niet op.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:39 schreef RijstNatie het volgende:
Terecht koeman moet de scheids niet zo bejegenen en zn ploegje gewoon beter maken. Over een heel seizoen zit het 3x tegen en 3x mee
Idd. Feyenoord wordt stelselmatig benadeeld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef eight het volgende:
[..]
Voor de kleinere clubs gaat dit echt niet op.
Het was de eerste keer, dan geef je toch eerst een waarschuwingquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben het er niet per definitie mee eens maar snap dat hij hem geeft omdat het zo opzichtig was.
Maar dat mensen doen alsof dit tijdrekken tegen zal gaan is natuurlijk naief.
Idd, die worden meestal gespaard. Ze mogen zelf beuken, schoppen en slaan maar andersom niet, het is anders zo zeilig, die arme kleine club tegen de grote boze club. Oneerlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef eight het volgende:
[..]
Voor de kleinere clubs gaat dit echt niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |