abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132010795
quote:
Uitbarsting van ‘genaaide’ RKC-trainer Koeman krijgt een staartje

De aanklager betaald voetbal start een vooronderzoek naar Erwin Koeman, de trainer van RKC Waalwijk. Dat laat de voetbalbond KNVB weten via de officiële kanalen. Koeman liet zich na afloop van de wedstrijd tussen PSV en RKC (2-1) negatief uit over de arbitrage. “Te triest voor woorden, ik voel me genaaid”, foeterde de oefenmeester onder meer. Dat krijgt dus nog een staartje.

RKC kreeg in de blessuretijd van het duel met PSV de 2-1 om de oren, maar dat was niet het voornaamste waar Koeman zich over opwond. Dat was namelijk de rode kaart voor Sander Duits. De middenvelder kreeg van scheidsrechter Ed Janssen een omstreden twee gele kaart wegens vermeend tijdrekken.

“Dan gaat een scheidsrechter stoer doen over de rug van een kleine speler”, aldus Koeman tegenover diverse media. “Als trainer van een kleinere club verlies je wel eens vaker, daar kan ik tegen. Maar ik merk dat ik op deze manier langzaam van het voetbal vervreemd.” Volgens de coach kunnen scheidsrechters zichzelf niet meer zijn, omdat zij worden volgepompt met instructies. Anticiperen op een wedstrijd is in de ogen van Koeman verboden en dat vindt de oefenmeester nu juist zo vervelend.
Diep triest van de KNVB, dit.
  Forum Admin woensdag 9 oktober 2013 @ 17:27:05 #2
35723 crew  GGMM
pi_132010870
De KNVB is weer bijzonder sneu bezig ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:27:33 #3
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132010884
De KNVB is echt geen haar beter dan de FIFA idd..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:35:03 #4
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_132011113
De KNVB weet zich weer lekker belachelijk te maken.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Trouwste user 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 18:15:42 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_132012428
Lachwekkend.

Erwin Koeman. _O_ De oprechtste coach van Nederland. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_132012694
Terecht, beetje de scheids belachelijk maken. :r
pi_132013827
Knvb heeft geld nodig he. Dus zal wel weer een boete worden.
Eerlijk je mening geven tegenwoordig is er niet meer bij hoor. Ja en amen, dat is wat ze willen horen!
Zonder wrijving geen glans
  Trouwste user 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 19:02:14 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_132013920
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Knvb heeft geld nodig he. Dus zal wel weer een boete worden.
Eerlijk je mening geven tegenwoordig is er niet meer bij hoor. Ja en amen, dat is wat ze willen horen!
Vooral dat amen. :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 10 oktober 2013 @ 08:34:51 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_132029875
Trainer Erwin Koeman van RKC heeft bijval gekregen van het Nederlandse scheidsrechterskorps voor zijn onbegrip over de rode kaart van zondag voor Sander Duits. Dat schrijft De Telegraaf donderdag in de sportbijlage. Duits werd door arbiter Ed Janssen met zijn tweede gele kaart voor tijdrekken van het veld gestuurd, waarna RKC alsnog met 2-1 van PSV verloor.

Tijdens de maatwerkbijeenkomst arbitrage keurden Janssens collega's bijna unaniem de rode kaart af en noemde scheidsrechtersbaas Dick van Egmond die zelfs 'niet handig'. De laptopsessies die de arbiters gezamenlijk houden om recente situaties te beoordelen maakten ook duidelijk dat het merendeel de rode kaart voor Frank Demouge van Roda JC - gegeven door Dennis Higler - voor een vermeende elleboogstoot, onterecht vond.

pi_132029930
Terecht koeman moet de scheids niet zo bejegenen en zn ploegje gewoon beter maken. Over een heel seizoen zit het 3x tegen en 3x mee
Nothing to see here, carry on
pi_132030214
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 08:39 schreef RijstNatie het volgende:
Terecht koeman moet de scheids niet zo bejegenen en zn ploegje gewoon beter maken. Over een heel seizoen zit het 3x tegen en 3x mee
Ja, nog ff. Die scheidsen moeten eens minder bezig zijn met randzaken op en om het veld en gewoon 1 ding doen, opletten of de spelregel gehandhaafd worden.
Get woke, go broke!
pi_132030230
Alleen PSV'ers zullen het eens zijn met de beslissing van Janssen
pi_132030293
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, die hebben al het hele seizoen alles mee op dat gebied :').

Met normale scheidsen waren ze nu uit de beker geknikkerd en stonden ze 10e :').
Get woke, go broke!
pi_132030298
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben het er niet per definitie mee eens maar snap dat hij hem geeft omdat het zo opzichtig was.

Maar dat mensen doen alsof dit tijdrekken tegen zal gaan is natuurlijk naief.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132030307
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, die hebben al het hele seizoen alles mee op dat gebied :').

Met normale scheidsen waren ze nu uit de beker geknikkerd en stonden ze 10e :').
Oja, met 2 punten minder sta je natuurlijk meteen 10e in deze lachwekkende competitie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132063188
quote:
15s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:

Diep triest van de KNVB, dit.
Wederom een voorbeeld van huichelarij want als het een amateurvereniging is waar Noord-Afrikaanse voetballers/toeschouwers met een tekort lontje iemand bijna doodschoppen dat wikt en weegt men altijd zo dat een onderzoek pas na publieke verontwaardiging op gang komt. Nu is het een 'brave'burger die terecht zijn mening geeft en dan is men er als de kippen bij om iemand aan te pakken.
pi_132064264
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 08:39 schreef RijstNatie het volgende:
Voor de kleinere clubs gaat dit echt niet op.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:36:31 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_132066605
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef eight het volgende:

[..]

Idd. Feyenoord wordt stelselmatig benadeeld.

pi_132068178
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik ben het er niet per definitie mee eens maar snap dat hij hem geeft omdat het zo opzichtig was.

Maar dat mensen doen alsof dit tijdrekken tegen zal gaan is natuurlijk naief.
Het was de eerste keer, dan geef je toch eerst een waarschuwing :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:22:46 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132068224
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef eight het volgende:

[..]

Idd, die worden meestal gespaard. Ze mogen zelf beuken, schoppen en slaan maar andersom niet, het is anders zo zeilig, die arme kleine club tegen de grote boze club. Oneerlijk.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')