Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Awquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:25 schreef VeerEli het volgende:
US / Userfoto's #310 - u nu!
Moest om deze ook wel lachen![]()
Ik heb ook half kaal gehad. Half kaal en dan beetje halflang en dan naar achteren of scheiding gekamd en toen ging mijn haar verder groeien terwijl ik wel steeds de zijkanten bleef opscheren en had ik haar tot iets over mijn schouder en dan half kaal daarbij. En dus beide zijkanten en de achterkant geschoren, helemaal rond dus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had ooit één zijkant opgeschoren en later beide kanten. Beide kanten was vooral zodat ik het gelijk weer aan kon laten groeien en omdat ik dat dan ook eens gehad had
Vind 't wel vermakelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:31 schreef Sardu het volgende:
Dat in US is toch goddomme geen rel.![]()
Stel sneue zakken bij elkaar die een foto bashen, maar bij een rel stel ik me heel wat anders voor dan dit vmbo gedoe.
Bij the queen of ego is het zo nu en dan op zijn plaatsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:31 schreef Sardu het volgende:
Stel sneue zakken bij elkaar die een foto bashen, maar bij een rel stel ik me heel wat anders voor dan dit vmbo gedoe.
link?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:31 schreef Sardu het volgende:
Ik ken haar verder niet en kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een post van haar heb gelezen. Daarbij heeft iedereen toch een groot ego op Fok! en is dat toch ook de reden dat we hier zitten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij the queen of ego is het zo nu en dan op zijn plaats
Dat mag, ik had alleen mee ME en gevatte opmerkingen verwacht.quote:
Vond m'n eigen wel een goeie hehehehequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:36 schreef Sardu het volgende:
Dat mag, ik had alleen mee ME en gevatte opmerkingen verwacht.![]()
Deze?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vond m'n eigen wel een goeie hehehehe
Kan er inderdaad wel mee door, wel een hoog inkop gehalte though.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JA JOH, TUURLIJK, KAN ER NOG WEL BIJ HE!!!!!!!!!11
Hehehequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze?
[..]
Kan er inderdaad wel mee door, wel een hoog inkop gehalte though.
En was 't wat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:42 schreef Typisch het volgende:
![]()
ik ben die fantastick eens tegengekomen op facebook, iemand die ik goed ken was getagd in een foto en toen stond zij er ineens ook op
einde bericht
Aan dequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:42 schreef Typisch het volgende:
![]()
ik ben die fantastick eens tegengekomen op facebook, iemand die ik goed ken was getagd in een foto en toen stond zij er ineens ook op
einde bericht
Nee op FOK! doen we alsof we een groot ego hebben. Eigenlijk zijn wij onzekere puisterige autisten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ken haar verder niet en kan me ook niet voorstellen dat ik ooit een post van haar heb gelezen. Daarbij heeft iedereen toch een groot ego op Fok! en is dat toch ook de reden dat we hier zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |