abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:09:57 #126
413330 JosHuizinga
Sportinstructeur/gewichtscoach
pi_132101457
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Halve depressie *O*, kilo of 20 in een maand of 4/5 *O*

Kan het iedereen aanraden. Even afzien, maar dan heb je ook wat *O*
Dat is pas een optimistische gedachte ;).
Bereik een ideaal gewicht met de beste workouts. Hulp bij afvallen voor iedereen. Lees ook ons onderzoek naar het ziekenhuisdieet.
pi_132101515
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 16:09 schreef JosHuizinga het volgende:

[..]

Dat is pas een optimistische gedachte ;).
Ach soms is het kut, als je dan een hoop afvalt, ben je een stuk slanker als het weer leuk is *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132101783
Ik heb vet omgezet in spier en het overschot opgestuurd naar Postagold, echt geweldig.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  maandag 14 oktober 2013 @ 07:19:20 #129
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  maandag 14 oktober 2013 @ 07:26:45 #130
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_132147652
55 kilo in 4 jaar tijd

Een goeie voedingsdeskundige en een hoop zelfdiscipline meer heb je niet nodig
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_132147678
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 11:28 schreef JosHuizinga het volgende:

[..]

De logica erachter begrijp ik wel, maar het is wel war lastig in gezelschap lijkt me?
:D Ik zie het al voor me :')
pi_132147692
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Halve depressie *O*, kilo of 20 in een maand of 4/5 *O*

Kan het iedereen aanraden. Even afzien, maar dan heb je ook wat *O*
_O-

Nee effe serieus :D

Gewoon gezond eten, met de nadruk op gezond en meer bewegen (8>

Niet snoeien, maar wél af en toe iets lekkers want anders ga je er van dromen :')
da's ook niet goed :+
pi_132147698
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 07:26 schreef Klonk het volgende:
55 kilo in 4 jaar tijd

Een goeie voedingsdeskundige en een hoop zelfdiscipline meer heb je niet nodig
_O_

Googel is ook een goeie voedingsdeskundige trouwens :P
Sommige voedingsdeskundige vertellen ook een zooi onzin, moet je net de juiste treffen :')
  maandag 14 oktober 2013 @ 07:42:02 #134
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_132147719
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 07:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

_O_

Googel is ook een goeie voedingsdeskundige trouwens :P
Sommige voedingsdeskundige vertellen ook een zooi onzin, moet je net de juiste treffen :')
Weet je, eigenlijk komt het gewoon neer op braaf de schijf van vijf volgen, niet teveel suiker, niet teveel vet, zeg maar gewoon je gezonde verstand gebruiken. Al die dieetboekjes en sonja bakkers van deze wereld zijn flauwekul.

Bij de voedingsdeskundige had ik eerst een geniale, die ging helaas weg, toen kwam er een andere die ik flauwekul uit vond kramen en ben zelf naar een andere gegaan die weer prima adviezen geeft.

Zelfdiscipline is het moeilijkste, afvallen is niet zo lastig, dat gewicht vasthouden een stuk lastiger
pi_132147741
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 07:42 schreef Klonk het volgende:

[..]

Weet je, eigenlijk komt het gewoon neer op braaf de schijf van vijf volgen, niet teveel suiker, niet teveel vet, zeg maar gewoon je gezonde verstand gebruiken. Al die dieetboekjes en sonja bakkers van deze wereld zijn flauwekul.

Bij de voedingsdeskundige had ik eerst een geniale, die ging helaas weg, toen kwam er een andere die ik flauwekul uit vond kramen en ben zelf naar een andere gegaan die weer prima adviezen geeft.

Zelfdisciplineis het moeilijkste, afvallen is niet zo lastig, dat gewicht vasthouden een stuk lastiger
:Y

Gewicht is bij mij geen probleem, maar ik ben mijn slapie aan het helpen met afvallen en
die heeft niet zo heel veel discipline dus die moet ik tijdens het boodschappen doen
regelmatig bij de gebakafdeling wegslepen :+
pi_132147756
Dus eigenlijk komt het neer op NIET diëten maar je voedingspatroon veranderen.
En dan niet voor éven maar voor altijd.
  maandag 14 oktober 2013 @ 08:04:18 #137
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_132147824
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 07:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
jeps :)
pi_132147853
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 07:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dieet = voedingspatroon ;)

Maar ja daar komt het toch wel op neer, gezond zijn is een lifestyle :')
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 07:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sommige voedingsdeskundige vertellen ook een zooi onzin.
Net als die tjappies in de sportschool die zich instructeur noemen, naar 9 van de 10 moet je sowieso niet luisteren...
pi_132147966
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 08:10 schreef Deshain het volgende:

[..]

[quote]Dieet = voedingspatroon ;)
Net met diëten bedoel ik eigenlijk eventjes heel snel véél kilo's verliezen en dan terugvallen
in je oude vaak ''slechte'' eetgewoontes, an krijg je het bekende jojo effect.

quote:
Maar ja daar komt het toch wel op neer, gezond zijn is een lifestyle :')
Dat dus :+

quote:
Net als die tjappies in de sportschool die zich instructeur noemen, naar 9 van de 10 moet je sowieso niet luisteren...
Hélemaal waar, misschien hebben die ook wel advies gevraagd op FOK :D

En dan nog iets, je moet het ook ZELF willen, het is natuurlijk fijn als je een vriend of vriendin
of partner hebt ie je helpt en af en toe weet te stimuleren, maar uiteindelijk moet je het écht
zelf doen. Je kan iemand af en toe even helpen herinneren wat zijn/haar doel ook weer was
en voedingstips geven als je die hebt of mee gaan naar de sportschool of wandelingen
of whatever, maar het hangt voor de rest toch écht af van de persoon zelf die af wil vallen.

Daarom moet je ook niet bij ieder koekje of gebakje gaan lopen bitchen natuurlijk, maar gewoon
zeggen, nou dat heb je wel een keertje verdient *; als hij/zij een beetje verstandig is weet hij/zij
ook wel dat dat niet te vaak moet. jezelf hélemaal alles ontzeggen is ook weer niet goed, want
dan zou je de rest van je leven geen koekje of gebakje meer mogen eten en dat is nou ook
weer niet de bedoeling.
pi_132147971
pfffffffffff wat een verhaal :') ik ga koffie drinken :D
pi_132151832
Kilotje of 17 afgevallen, puur door fiets ipv bus/brommer te pakken, weinig aan voeding gedaan (alleen zo nu en dan iets slechts weigeren, maar 80% van voeding is zelfde gebleven). Verder na de eerste 7kg ook gaan fitnessen 3x per week, vooral krachttraining, dus was waarschijnlijk meer afgevallen als ik dat niet deed (vanwege spiermassa die er juist weer bij kwam).

Tegenwoordig wel weer 3 kg erbij volgensmij, maar ben lekker stabiel op een vast gewicht (79 kg ofzo) dus ben ik wel tevreden mee.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:35:24 #142
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_132152338
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:32 schreef Waaghals het volgende:

[..]

En daarom haalt hij de etiketten eraf?
Ja ik weet het ook niet, misschien was het illegaal ofzo.
Deathlift or Die.
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:36:08 #143
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_132152355
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:04 schreef no1uknow het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wie is deze knappe jongeheer??
Deathlift or Die.
pi_132152505
quote:
Niet helemaal want je eet natuurlijk wel anders (voornamelijk minder) wanneer je probeert af te vallen. Als je streefgewicht bereikt is zal je dus weer anders moeten eten. Maar als het goed is worden de porties alleen groter en ga je dus niet ineens weer massaal aan de junkfood. :)
pi_132152545
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet helemaal want je eet natuurlijk wel anders (voornamelijk minder) wanneer je probeert af te vallen. Als je streefgewicht bereikt is zal je dus weer anders moeten eten.
Je onderhoud komt ook lager te liggen dus dat ligt niet zo gek ver uit elkaar als je dat dichter naar elkaar trekt op het moment dat je streefgewicht in beeld komt.
pi_132152665
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:45 schreef Deshain het volgende:

[..]

Je onderhoud komt ook lager te liggen dus dat ligt niet zo gek ver uit elkaar als je dat dichter naar elkaar trekt op het moment dat je streefgewicht in beeld komt.
Dat is waar.
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:54:44 #147
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_132152708
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:45 schreef Deshain het volgende:

[..]

dit dus, eet nog steeds dezelfde porties als tijdens het afvallen en het is goed in balans nu, verlies niets en kom niets aan, ben behoorlijk stabiel
pi_132156624
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:22 schreef erikkll het volgende:

[..]

Als het uitgaat wil je toch aantrekkelijk blijven voor nieuwe potentieeltjes! En ik hoop voor je vriend dat jullie nooit gaan trouwen :')
haha nouja op een gegeven moment kan je toch gewon meer van elkaar hebben net als dik worden :') dan zeg ik gewoon niet zo zeiken joh haha, ik hoop gwn dat we gaan trouwen zodatk niet meer aan niuwe potnties hoef te denke lol
pi_132156700
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:17 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

haha nouja op een gegeven moment kan je toch gewon meer van elkaar hebben net als dik worden :') dan zeg ik gewoon niet zo zeiken joh haha, ik hoop gwn dat we gaan trouwen zodatk niet meer aan niuwe potnties hoef te denke lol
Blij dat je mijn vriendin niet bent want ik rende hard weg :')
edit na zien posthistory: Niet zo trollen jij :6
pi_132156722
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:20 schreef erikkll het volgende:

[..]

Blij dat je mijn vriendin niet bent want ik rende hard weg :')
edit na zien posthistory: Niet zo trollen jij :6
haha ja maar dat weet ie toch allemaal niet joh
:@ oeps busted :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')