quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:24 schreef ikmisje het volgende:
heb via andere telefoon gekeken. daar is wel gewoon een profiel foto
denk dus nu me pakket is aangekomen dat ze me ook nog eens uit haar tel heeft gegooit
Denk niet dat ze gekwetst is omdat je haar spullen terug hebt gestuurd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef ikmisje het volgende:
ik wist dat ze me geblokeerd had.
maar sinds vandaag der spulle zijn aangekomen
zie ik ook opeens geen profielfototje meer. maar zo n groen poppetje,
dus mijn vraag is, ben ik dan alleen uit app gegooid (als dat gaat)
of ook uit de tel?
en ja het boeit me zeker want als ze me der tel heeft gezet bel ik helemaal niet meer
want ze had het ook gewoon in haar telefoon kunnen laten staan
misschien gekwetst door de spullen die ik terug gestuurt heb?
Dit is mijn mening he.... misschien is het toch heel anders allemaal .....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef ikmisje het volgende:
bedankt maily voor het bericht.
dus jij bent van mening dat ze me verwijdert uit haar telefoon om op die manier geen contact meer met me kan opnemen.
maar voordat ik die spullen had terug gestuurt had ze dat nog niet gedaan.
bah dit had ik gewoon niet verwacht.
en waarom denk je dat het geen verloren zaak zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef ikmisje het volgende:
nee dat ze online is kan ik zien via andere tel en dat wist ik
maar nu de spullen vandaag zijn aangekomen zie ik opeens ook het profiel fototje niet meer.
en mijn vraag dan ook is. ben ik dan alleen verwijderd uit whatsapp ( als dat gaat) of ook uit de telefoon zelf?
en ik zit er zwaar mee. want als ze mij uit haar telefoon heeft gehaald zegt dat dat alles sowiso verloren zaak is
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef RedFever007 het volgende:
Positief bekeken: je hebt nu voldoende tijd voor een cursus Nederlands
Ben je z'n broer? Jullie kunnen wel samen op spellingcursus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:57 schreef rijsttafel het volgende:
heb je nie gwoon der telefoonnummr? dan kan je gwoon belle.
als ze dus nie opneem dan weet je ook genoeg.
graag gedaan
Maakt dat wat uit? het is uit en je bent geblokkeerd.. ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef ikmisje het volgende:
ik wist dat ze me geblokeerd had.
maar sinds vandaag der spulle zijn aangekomen
zie ik ook opeens geen profielfototje meer. maar zo n groen poppetje,
dus mijn vraag is, ben ik dan alleen uit app gegooid (als dat gaat)
of ook uit de tel?
en ja het boeit me zeker want als ze me der tel heeft gezet bel ik helemaal niet meer
want ze had het ook gewoon in haar telefoon kunnen laten staan
misschien gekwetst door de spullen die ik terug gestuurt heb?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef RedFever007 het volgende:
Positief bekeken: je hebt nu voldoende tijd voor een cursus Nederlands
Ik vind hem vrij nuttig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef ikmisje het volgende:
dat ik niet duidelijk typ is gewoon puur omdat ik op dit moment er mee zit
inplaats van zo n flauwe opmerking te maken zou je misschien een nuttige reactie kunnen plaatsen
Zij maakte het uit.quote:
Wat, niet wie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij maakte het uit.
Het lijkt er idd op dat ze je helemaal verwijderd heeft. Wel net zo duidelijk toch? Even balen en weer doorgaan met je leven.
Like ...duh ...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:38 schreef zarGon het volgende:
Wat, niet wie..
Wat als in... wat maakt het uit of ze je heeft geblokkeerd of heeft verwijderd of wat dan ook.
Heel misschien heeft ze dat ergens opgeschreven ..... Of vraagt ze het tegen die tijd aan iemand anders ....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:15 schreef ikmisje het volgende:
als ze daadwerkelijk later contact met me zou willen zoeken
neem ik aan dat ze niet mijn telefoon nummer eruit gooit...
pff
Toen er nog geen pen en papier was bedoel je?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:43 schreef rijsttafel het volgende:
Vroegah moest je gewoon telefoonnummers onthouden.
Nouenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:49 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Toen er nog geen pen en papier was bedoel je?
Heb je nog een briefje of tekst erbij gedaan ofzo? Vertel eens preckes WAT en HOE je dat hebt gestuurd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:44 schreef ikmisje het volgende:
denk eerlijk gezegt niet dat ze het opgeschreven heeft
maar je hebt gelijk..
Het is kut maar kom op, raap je ballen bij elkaar en probeer verder te gaan met je leven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:34 schreef ikmisje het volgende:
toch heb ik het zwaar nu
had ook wel wat meer reacties verwacht eigenlijk
om een soort van 'steun' te ontvangen maar ik weet het. moet het zelf doen
Laat maar, vergeten dat dit R&P wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ben je z'n broer? Jullie kunnen wel samen op spellingcursus.
Duidelijker als dit kan het haast niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:24 schreef Copycat het volgende:
Of het technisch mogelijk is sms'jes te blokkeren, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het overduidelijk is dat ze geen contact wenst, op geen enkele manier. Respecteer dat.
dan dit*quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Duidelijker als dit kan het haast niet.
Dank je lieve schat. De volgende keer krijg je een kusje van mequote:
Volgens mij wil hij dat helemaal niet zien. Volgens mij moet het object van zijn obsessie eens met een andere gast zoenen voor zijn gezicht. Als de boodschap dan niet duidelijk is weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:43 schreef eleusis het volgende:
Je bent geobsedeerd. Het is niet op afstand te zien of je in iemands adresboek staat. Wat je wel kunt zien is dat ze geen contact wil. Stop jezelf te pijnigen en gooi haar zelf uit je devices ipv steeds weer te blijven kijken.
Op iOS 7 wel!!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:36 schreef ikmisje het volgende:
kan je sms op je gsm ook blokeren zodat het niet meer aankomt?
Misschien moet er een slotje op dit topic en kan ie in DIG verder? Zo te lezen wil TS alleen precies weten hoe een telefoon werkt en daar is R&P niet voor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:36 schreef ikmisje het volgende:
heeft niks met obsessie te maken. eerste keer dat ik zelf contact probeer op te nemen na 2 weken.
weet niet waar jullie allemaal opeens over beginnen maar ik stel gewoon de vraag.
kan je sms op je gsm ook blokeren zodat het niet meer aankomt?
schijnbaar kan iedereen alleen maar rare opmerkingen maken en denken lollig te zijn
inplaats van de vraag te beantwoorden of weten
Ja, ze kan je blokkeren als ze een iPhone heeft.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:04 schreef ikmisje het volgende:
stalker? hoe kan je dat nou stalken noemen als ik er een vraag over stel
internet held dat je bent
Je bent obsessief met haar bezig en zo lang je dat niet inziet zal dat niet veranderen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:04 schreef ikmisje het volgende:
ik mis jequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:04 schreef ikmisje het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:04 schreef ikmisje het volgende:
Dit. En zoek anders professionele hulp man. Dit is gewoonweg niet gezond.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je bent obsessief met haar bezig en zo lang je dat niet inziet zal dat niet veranderen.
Of je geblokkeerd bent op whatsapp, of je geblokkeerd bent op haar telefoon, je controleert hoe laat je pakket bij haar is aangekomen en of daar DUS iets af te leiden valt... Moet ik nog even doorgaan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef ikmisje het volgende:
nee hoor. ik vraag me gewoon af of het smsje wel is aangekomen ja of nee. thats all
Je ziet gewoon zelf niet in dat je geobsedeerd bent door haar. Ze heeft al te kennen gegeven dat ze geen contact wil met je. Waarom dan toch doorduwen? Dat schiet niet op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef ikmisje het volgende:
wat is niet gezond
dat ik me afvraag of het wel is aangekomen ja of nee?
volgens mij heb je zelf professionele hulp nodig en zwijg als je alleen maar rare dingen kan typen
Joh, achterlijke gladiool die je bentquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:20 schreef ikmisje het volgende:
@oognip. je typt nu weer een hoopje bras bij elkaar
en @thijs je kent het hele verhaal niet precies dus je oordeelt over iets wat je niet precies weet
Afgaand op wat je allemaal gepost hebt hier in je topic heb ik (en ik niet alleen) er een goed beeld bij. En iedereen zegt hier zowat hetzelfde, maar je wilt het zelf niet zien. Elk advies dat gegeven wordt negeer je gewoon omdat het niet binnen jouw beeld past.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:20 schreef ikmisje het volgende:
@oognip. je typt nu weer een hoopje bras bij elkaar
en @thijs je kent het hele verhaal niet precies dus je oordeelt over iets wat je niet precies weet
Ik had eens een gebroken voet daardoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Joh, achterlijke gladiool die je bentMisschien moet je bij haar langs gaan met een doosje chocola, kun je der meteen vragen of ze je geblokkeerd heeft
Mocht ze de chocola niet aannemen, probeer het dan met een bos rozen. Stel dat ze de deur voor je dicht gooit, zet dan je voet tussen de deur. Succes gegarandeerd
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:25 schreef ikmisje het volgende:
ach oognip.
je bent zeker zo'n triest gastje zeker van een jaar of 18 die heel de dag achter zijn x boxje zit?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:25 schreef ikmisje het volgende:
ach oognip.
je bent zeker zo'n triest gastje zeker van een jaar of 18 die heel de dag achter zijn x boxje zit?
Maar het had wel effect toch zeker!?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had eens een gebroken voet daardoor
Zullen we samen een keer spelen?quote:
Zeer zeker. Alleen al omdat er een nieuw deurkozijn in moest.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar het had wel effect toch zeker!?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:36 schreef madam-april het volgende:
R&P / Ruzie, elkaar met rust (ge)laten, relatiestatus op Facebook
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:36 schreef madam-april het volgende:
Leuk hoor, je reageert wel op hem maar niet op de restquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef ikmisje het volgende:
DS4 geef mij jou nummer even in pb
kunnen we samen smsen
Ik hou het gewoon bij vrouwen als je het niet heel erg vindt, maar goed van je dat je je horizon verbreedt!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef ikmisje het volgende:
DS4 geef mij jou nummer even in pb
kunnen we samen smsen
Jaloers?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
Leuk hoor, je reageert wel op hem maar niet op de rest
Omgquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:36 schreef madam-april het volgende:
Meer aan de kant gezet. Ik ga er ook een topic over openen, en ik hoop van jullie allemaal advies te krijgen!quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:57 schreef rijsttafel het volgende:
heb je nie gwoon der telefoonnummr? dan kan je gwoon belle.
als ze dus nie opneem dan weet je ook genoeg.
graag gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |