SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
PSN: DePresident_
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef _NZT_ het volgende:
Vieze vuile lapo hunter
Fucking Fipo, fuck yeah
Heeft EA zo gescriptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:54 schreef HulkHeld het volgende:
Vinden jullie ook dat die verdedigers bij elke steekbal geparkeerd staan? Ze staan maar een beetje naar die bal te kijken zonder dat ze er achteraan rennen.
High attacking work rate doet dat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:54 schreef HulkHeld het volgende:
Vinden jullie ook dat die verdedigers bij elke steekbal geparkeerd staan? Ze staan maar een beetje naar die bal te kijken zonder dat ze er achteraan rennen.
xbox?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:56 schreef HulkHeld het volgende:
Vind deze FUT maar kut spelen eigenlijk..
Dan houdt het opquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
PS3, speel zo nu en dan bij een maat.
Elke lob pass op de spits is meteen een gevaar. Zelfs als je speelt met een bronze spits voorin kun je scoren tegen de beste verdedigers.quote:
Als Totti geen IF krijgt dan zijn ze echt fucking achterlijk bij EA. Uhmm... ja... achterlijk.quote:
Die verdedigers zijn op kracht niet te kloppen.. dan klopt er toch iets niet lijkt me.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef Jongentje. het volgende:
Mensen die klagen over deze FUT in vergelijking tot de vorige waren waarschijnlijk de ergste pacehoertjes in 13
FUT haterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als Totti geen IF krijgt dan zijn ze echt fucking achterlijk bij EA. Uhmm... ja... achterlijk.
En het is niet eens zo dat dat komt doordat de spits zo snel is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Elke lob pass op de spits is meteen een gevaar. Zelfs als je speelt met een bronze spits voorin kun je scoren tegen de beste verdedigers.
wedden dat mijn fellaini de verdedigers aan de kant zetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die verdedigers zijn op kracht niet te kloppen.. dan klopt er toch iets niet lijkt me.
Ligt aan de aanvaller waarmee je tegen de verdediger staat. Hulk had het bij mij meestal op kracht niet erg moeilijk tegen verdedigers..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die verdedigers zijn op kracht niet te kloppen.. dan klopt er toch iets niet lijkt me.
Elke lob pass valt perfect voor de voeten van de aanvaller en beide verdedigers zijn altijd kansloos aan het toekijken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En het is niet eens zo dat dat komt doordat de spits zo snel is.
Ik speelde met een goedkoop PL teampje, want de meeste spelers daarvan kreeg ik uit die openingspacks dus daar kwam Sterling en Sturrigde uit. Leuk, Sterling op de zijkant met skills langs je verdediger, 91 pace dus dan zou een rechtsback of CB je niet zomaar bij moeten kunnen houden, maar anders is het geval.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wedden dat mijn fellaini de verdedigers aan de kant zet
Dit ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Elke lob pass valt perfect voor de voeten van de aanvaller en beide verdedigers zijn altijd kansloos aan het toekijken.
Voor de keiharde pegels natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:01 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2635849.page
geen sanchezwel Neymar, waarom hij
Die had je beter aan mij kunnen donerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Daar gaat 2k van me zwaarverdiende coins
18.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lullig voor jou want je had er veel ingekocht toch?
enige reden waarom ik kan bedenken dat hij duur kan worden door triple link met Silva.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:04 schreef Fuszy het volgende:
Maxwell IF
zou die duur worden? glazenbol etc
wie heeft er dan minder pace gekregen ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
oke dus ze kunnen nu ook ineens pace downgrades geven aan IF's
Januzajquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wie heeft er dan minder pace gekregen ?
alle Man U fans? Dat zijn er een hoop hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oooh, das niet boeiend. wie boeit hem nou
Ze hebben die Engelsen al vaak genoeg bevoordeeld.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alle Man U fans? Dat zijn er een hoop hoor
Bovenop wat ik al hebquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1.2 maardacht dat alleen ibra al 1miljoen was ofzo
dan ga ik hem maken denk ik
En bronze fans.. maar als hij zo doorgaat krijgt hij toch wel een zieke UP in de winter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alle Man U fans? Dat zijn er een hoop hoor
Wat een dom gelul weer. Net een wedstrijd met 5 goals. 5 kopballen. En pacehoertjes zijn nog steeds in het voordeel door het verkeerd instappen van de AI bij steekballen, of het warrige geswitch tussen spelers bij dezelfde steekballen. Ik vind het nu nog een leuke game, maar ik geef het een half maandje, dan gaat het wel vervelen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef Jongentje. het volgende:
Mensen die klagen over deze FUT in vergelijking tot de vorige waren waarschijnlijk de ergste pacehoertjes in 13
Precies hetzelfde als wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een dom gelul weer. Net een wedstrijd met 5 goals. 5 kopballen. En pacehoertjes zijn nog steeds in het voordeel door het verkeerd instappen van de AI bij steekballen, of het warrige geswitch tussen spelers bij dezelfde steekballen. Ik vind het nu nog een leuke game, maar ik geef het een half maandje, dan gaat het wel vervelen.
Hij keepte eerlijk gezegd best wel goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
ja die Kurto danhoe heeft die ooit een IF gehaald?
moeten we Vermeer ook maar meteen IF geven dan
Neymar is nu 400k+ op de xboxquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:15 schreef Kiid het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT geen fucking Bernard? Dit is verdomme dan ook de laatste keer dat ik luister naar andere mensen![]()
![]()
![]()
![]()
Wel Neymar LW, die is eigenlijk 100x beter dan Bernard. Maar hoe ga ik hem ooit betalen?. Met Costa IF wel een heerlijke BBVA spits erbij. Dus al met al een heerlijke TOTW, maar ik moet toch ff kijken wat ik ga doen met me huidige spelers.
Any chance dat Neymar gestegen is trouwens? Gister gekocht voor 325.000 op de Xbox
Speler van Shaktar denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie is die Bernard dan. Ik ken alleen maar:
[ afbeelding ]
John Bernard
Hah. Gayyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:19 schreef Kiid het volgende:
Die IF Costa ziet er wel goed uit hoor. Eindelijk een goede/leuke/betaalbare BBVA spits
zo duur is dat toch niet alleen Neuer en silva zijn duur.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel coins.
Als je van kut workrates houdt wel jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:19 schreef Kiid het volgende:
Die IF Costa ziet er wel goed uit hoor. Eindelijk een goede/leuke/betaalbare BBVA spits
Eigenlijk is het absurd dat een kaartje met 2 x +3 7K kostte.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:23 schreef Kiid het volgende:
Ik ga een lading kaartjes van de hand doen. Ik moet IF Neymar hebben
High/High is inderdaad kut voor een spits, maar dat neem ik maar voor liefquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je van kut workrates houdt wel ja
Als dat zo is dan zet ik hem op de bank net als IF Rakitic. Totti was ook erg goed met Fifa 12. Zijn SIF speelde ik toen best lang meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat IF Totti maar naar discard waarde gaan dan gooi ik hem op CAM in mijn Serie A team
Totti zal wel discard waarde wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:30 schreef Alovenac het volgende:
Zoveel zal Totti niet gaan kosten toch?
Wel chill, heb 100k en wil er een tweede team bij halen. Sowieso een Serie A met IF Milito in gedachten.
Disctray eruit gesloopt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
MSata SSD in mijn laptop erbij gezet met Windows 8.1
Die bubbles zijn fucking kort. 1x als de match gespeeld wordt, en nog een keer als hij in totw zit. Sanchez was al gestegen toen hij speelde en zakte ook even snel weer. Rodriguez was niet verwacht en dus nog goedkoop. Steeg van 1,5k naar 7,5k in 10 minquote:
Ik had nog een Msata aansluiting onderop mijn moederbord is maar een disk van 3cmx1cmquote:
wtf dat je dat nog niet had johquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:30 schreef Toefjes het volgende:
Auto switching op Air Balls gezet. Hopelijk gaat het switchen nu wat makkelijker tussen de spelers.
ik denk dat je hem beter kunt gaan verkopen want zoals altijd is het maar heel even dat ze het toppunt bereiken met hun hoogte in prijs. daarna gaan mensen elkaar undercutten en wordt de prijs weer lagerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:29 schreef Kiid het volgende:
Zal ik Neymar nu verkopen en die 400k pakken, of verwachten we misschien nog een grotere stijging? Ik kan alle coins gebruiken voor IF Neymar
ja maar is dit hier ook, niet iedereen heeft even 400K op de plank liggen voor wat profit op neymar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik denk dat je hem beter kunt gaan verkopen want zoals altijd is het maar heel even dat ze het toppunt bereiken met hun hoogte in prijs. daarna gaan mensen elkaar undercutten en wordt de prijs weer lager
haha je eigen pulls jinxen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja maar is dit hier ook, niet iedereen heeft even 400K op de plank liggen voor wat profit op neymar.
vanavond even de IF uit een pakje pullen
Ja, dat was mijn gedachte ook. Zag je vorige week ook met Hulk. Die schoot omhoog naar 60k en ging toen weer langzaam naar beneden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik denk dat je hem beter kunt gaan verkopen want zoals altijd is het maar heel even dat ze het toppunt bereiken met hun hoogte in prijs. daarna gaan mensen elkaar undercutten en wordt de prijs weer lager
Oooeh nice, ik las Sata ipv MSata.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had nog een Msata aansluiting onderop mijn moederbord is maar een disk van 3cmx1cm
[ afbeelding ]
probeer de IF neymar te jinxen zodat ik IF costa krijgquote:
hoe danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
Dat TOTW traden is zo easyMinimaal 50k gepakt op Rodriguez.
zijn er veel te veel van johquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe danik kocht net een paar Totti's en die kelderde binnen 2 minuten
ja daar heb ik toch geen geld voorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn er veel te veel van johwel een beetje zeldzamere spelers
Ja precies ik kocht net 12 Neymars die stijgen wel een beetjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn er veel te veel van johwel een beetje zeldzamere spelers
Skirre tata.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja daar heb ik toch geen geld voor
maar dat is met bloedgeldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja precies ik kocht net 12 Neymars die stijgen wel een beetje
Totti stond toch ook een tijdje bij predictions. Rodriguez totaal niet. Costa was ook een goeie geweest maar daar was ik te laat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe danik kocht net een paar Totti's en die kelderde binnen 2 minuten
Al Fath en ArenA hebben geen regenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
welke stadia in het midden oosten zitten er eigenlijk allemaal in het spel![]()
regen
dan was je zeker heel snel met kopen of niet?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Totti stond toch ook een tijdje bij predictions. Rodriguez totaal niet. Costa was ook een goeie geweest maar daar was ik te laat.
is dat King Fahdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al Fath en ArenA hebben geen regen
jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben jij mn achtergrond koor nu ineens?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:45 schreef Grandesco het volgende:
Hoe laat zitten die in packs? 7 uur?
quote:
een 74 rated RBquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
deze vind ik ook wel tof
Je wordt dan wel keihard in je billetjes genomen als mensen gaan voorzetten met Marquinhos als cbquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
deze vind ik ook wel tof
hij is niet zo groot inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je wordt dan wel keihard in je billetjes genomen als mensen gaan voorzetten met Marquinhos als cb
Fixedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef nickhguitar het volgende:
Diego Costa is overpowered. slecht
En dan ook nog Thiago Silva er naast. Maar dat zelfde geldt voor jou met Miranda en Sergio Ramos.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je wordt dan wel keihard in je billetjes genomen als mensen gaan voorzetten met Marquinhos als cb
Hij is 6''0, hij heeft lage strength en hij heeft ook lage heading. Dat is vragen om muchos problemosquote:
Sergio Ramos + Pique is een prima duo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En dan ook nog Thiago Silva er naast. Maar dat zelfde geldt voor jou met Miranda en Sergio Ramos.
Zijn grootte is het probleem niet zo. Ik vind Chiellini veruit de beste waar ik mee heb gespeeld en die is ook 6''1 of 6''0, maar het gaat me meer om de heading (jumping) en strength en die zijn bij Marquinhos echt verschrikkelijk laag voor een CBquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En dan ook nog Thiago Silva er naast. Maar dat zelfde geldt voor jou met Miranda en Sergio Ramos.
*eensquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
Nu maar is kijken hoe het gaat in divisie 6
Allebei de Berezutskiy's of een Ignashevich of Kolodin en je bent veilig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sergio Ramos + Pique is een prima duo.
Dit.quote:
2x gepromoveerd dus in 6.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit.
Tevens:
In welke divisie speelt iedereen hier?
Echt kut dat Sanchez er niet in zitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die bubbles zijn fucking kort. 1x als de match gespeeld wordt, en nog een keer als hij in totw zit. Sanchez was al gestegen toen hij speelde en zakte ook even snel weer. Rodriguez was niet verwacht en dus nog goedkoop. Steeg van 1,5k naar 7,5k in 10 minHeb die van mij kunnen verkopen voor 5-7k want hij zakte alweer
Divisie 1quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit.
Tevens:
Ik heb er al 5 achter elkaar verloren in divisie 7quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit.
Tevens:
divisie 10quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit.
Tevens:
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Allebei de Berezutskiy's of een Ignashevich of Kolodin en je bent veilig.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ben jij de zaadcontainer van Putin ofzo?
4quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit.
Tevens:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ben jij de zaadcontainer van Putin ofzo?
Same here. Zonder corners zou ik serieus al divisie 3 spelen ofzo. Sta nu ook 2-0 achter met rust. 2 hoge ballen waarbij mijn verdedigers geen zin hebben om te verdedigen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er al 5 achter elkaar verloren in divisie 7
twitter:TransferSources twitterde op woensdag 09-10-2013 om 16:32:13Reporter - "Zidane, how does it feel to be the best midfielder in the world?" Zidane "Ask Paul Scholes" reageer retweet
Moet wel zeggen dat sinds ik divisie 1 speel meer gold cup ben gaan spelen aangezien ik me daar minder aan ergerquote:
Rusland /carequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nog iets Russisch-gerelateerd:
Waarom zit Lodygin niet in FUT? Heeft Malafeev uit de basis gekeept en is de meest effectieve doelman van de Premjer Liga. Hij tekende zijn contract al in juni.
sorry bakkert maar dat boeit ea niet en het boeit ons al helemaal nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nog iets Russisch-gerelateerd:
Waarom zit Lodygin niet in FUT? Heeft Malafeev uit de basis gekeept en is de meest effectieve doelman van de Premjer Liga. Hij tekende zijn contract al in juni.
quote:
Ik heb ze al een brief geschreven, maar ze antwoorden niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
sorry bakkert maar dat boeit ea niet en het boeit ons al helemaal niet
Was het wel een boze brief? Dat wil wel eens helpenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze al een brief geschreven, maar ze antwoorden niet.
Heel diplomatiek en bedreigend. gr gr x Putinquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was het wel een boze brief? Dat wil wel eens helpen
Hoe veel potjes heb je al wel niet gespeeld?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was het wel een boze brief? Dat wil wel eens helpen
7 maar gister gewonnen van toefjes, dus eigenlijk ook 4quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit.
Tevens:
Nee. Assaidi lijkt mij 10x beter. Niet alleen zijn workrates, maar ook zijn 5* skillmoves en 4* WF, tegenover 4* SM en 3*WF.quote:
Teveelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe veel potjes heb je al wel niet gespeeld?
Ja Toefjes voor jou is Sterling beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee. Assaidi lijkt mij 10x beter. Niet alleen zijn workrates, maar ook zijn 5* skillmoves en 4* WF, tegenover 4* SM en 3*WF.
Sterling is alleen sneller.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja Toefjes voor jou is Sterling beter.
Ik vind dit echt geen knappe hybrid. Te veel zwakke schakels.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:06 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
voor de Neymar kwijlers. een knappe hybrid maken doe je zo
Assaidi kon never scoren bij mijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee. Assaidi lijkt mij 10x beter. Niet alleen zijn workrates, maar ook zijn 5* skillmoves en 4* WF, tegenover 4* SM en 3*WF.
Sterling is alleen sneller.
wie wil je in dit team een zwakke schakel gaan noemenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt geen knappe hybrid. Te veel zwakke schakels.
Tantoe sexy man.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt geen knappe hybrid. Te veel zwakke schakels.
Valdes, Pique, Martinez, Muller en Lahm lijkt mij ook niet heel goedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie wil je in dit team een zwakke schakel gaan noemen
Als je een aantal bepaalde spelers in 1 team wilt is het wel handig als die een beetje te linken zijn...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:09 schreef Kiid het volgende:
Sowieso vind ik hybrids 'om het maken van een hybrid' onzin. Als je daarmee met 4/5 schijt spelers moet spelen dan vind ik het al niet meer leuk of er nou 1,2,3 of 100 verschillende competities in zitten. Het fijne van een hybrid vind ik dat je zwakke schakels van een competitie kan opvangen met een andere competitie.
Al is dat wel een stuk moeilijker dit jaar. Hence gewoon de 7 chemistry Hulk. Fuck Di Maria met high/high
Valdes is de enige waar je over zou kunnen discuzeurenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Valdes, Pique, Martinez, Muller en Lahm lijkt mij ook niet heel goed
Die zijn juist allemaal fucking goedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Valdes, Pique, Martinez, Muller en Lahm lijkt mij ook niet heel goed
Eigenlijk lijken alleen Neymar, Iniesta en Silva mij goed, Costa gaat nog wel maar niet bijzonder.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie wil je in dit team een zwakke schakel gaan noemen
NIF Costa is al een eindbaas manquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Eigenlijk lijken alleen Neymar, Iniesta en Silva mij goed, Costa gaat nog wel maar niet bijzonder.
De rest heeft allemaal zijn gebreken met als dieptepunt Matuidi.
Prima team maar voor dat geld zou ik iets anders kopen.
Klopt, maar de links zijn zwakker geworden en er zijn links bij gekomen waardoor het al moeilijker is geworden. Maar het vervelende van hybrids vind ik dat je vaak met compensatie spelers moet spelen. Spelers die of niet zo goed zijn of niet je eerste keuze, maar die erin staan voor chemistry.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je een aantal bepaalde spelers in 1 team wilt is het wel handig als die een beetje te linken zijn...
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:
hoi
Geen Bernard
Neymar ipv Sanchez is wel een van de meest debiele keuzes die ze ooit hebben gemaakt. All about the kaching kaching
Jij geen last van de workrates dus? Ik hoor veel verschillende verhalen hier.quote:
ik speel zelf combinatie voetbal dan kan je deze gasten er allemaal echt wel in hebben hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Eigenlijk lijken alleen Neymar, Iniesta en Silva mij goed, Costa gaat nog wel maar niet bijzonder.
De rest heeft allemaal zijn gebreken met als dieptepunt Matuidi.
Prima team maar voor dat geld zou ik iets anders kopen.
Zie hem af en toe wel wat terugzakken, maar dan nemen de vleugelspelers de verantwoordelijkheid op zich. Costa loopt keurig 1 op 1 (of iets beter)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij geen last van de workrates dus? Ik hoor veel verschillende verhalen hier.
Af en toe? Bij mij liep hij meer op de middenlijn dan voorinquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zie hem af en toe wel wat terugzakken, maar dan nemen de vleugelspelers de verantwoordelijkheid op zich. Costa loopt keurig 1 op 1 (of iets beter)
Het mooie is dat je juist spelers die je aanvankelijk minder goed lijken ontdekt doordat je ze nodig hebt in een hybridquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt, maar de links zijn zwakker geworden en er zijn links bij gekomen waardoor het al moeilijker is geworden. Maar het vervelende van hybrids vind ik dat je vaak met compensatie spelers moet spelen. Spelers die of niet zo goed zijn of niet je eerste keuze, maar die erin staan voor chemistry.
Kijk, Hulk is bij mij dan 7 chem met loyalty. Maar als ik hem erin wil moet ik spelers van Zenit erin zetten. Ik hoef geen Witsel (tenzij IF) of die gare Braziliaanse rb in me team alleen zodat Hulk 9 heeft. Dan maar 7 hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk team ?
Sergio staat er in om te testen anders zet ik daar gewoon Fabregas neer
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:26 schreef Djeetje het volgende:
3e, beste DreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk team ?
Sergio staat er in om te testen anders zet ik daar gewoon Fabregas neer
2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk team ?
Sergio staat er in om te testen anders zet ik daar gewoon Fabregas neerAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
De tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk team ?
Sergio staat er in om te testen anders zet ik daar gewoon Fabregas neerSmile like you mean it
www.wefut.com
Zou mijn middenveld ook niet zijn, maar ik zag IF Hulk en El Shaw en dat is altijd goed. Kan daar niks anders?quote:
Je mist een type Sterling denk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Godverdomme ik verspeel nu weer een voorsprong van 3-0. 3-4 verloren door een kopbal van Doumbia in de 90e minuut. AIDS. Zijn 3e kopgoal in de wedstrijd.
Lukaku maar vervangen.
IF of NIF Lukaku?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Godverdomme ik verspeel nu weer een voorsprong van 3-0. 3-4 verloren door een kopbal van Doumbia in de 90e minuut. AIDS. Zijn 3e kopgoal in de wedstrijd.
Lukaku maar vervangen.
NIF. Hij doet het helemaal niet slecht maar is gewoon een mindere versie van Benteke en het maakt mijn spel voorspelbaar.quote:
IF Lukaku is echt 10x beterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
NIF. Hij doet het helemaal niet slecht maar is gewoon een mindere versie van Benteke en het maakt mijn spel voorspelbaar.
Aguero 280k![]()
![]()
Succes, vergeet je niet LB+Y/L1+driehoek te gebruiken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:41 schreef Pino0 het volgende:
Nog 4k en dan eindelijk lekker pace abusen met Aubumeyang en Pato
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ribéry, Zlatan en Silva in je 2e team hebben.Djeetje
Ik zal mijn 2000 chemstyles dumpen om de prijs lekker laag te houden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als die chemstyles omhoog gaan.
Voor 1k erop zettenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal mijn 2000 chemstyles dumpen om de prijs lekker laag te houden.
Naar beneden pricefixen op 750c? Doe ik meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal mijn 2000 chemstyles dumpen om de prijs lekker laag te houden.
quote:
Zoiets.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Naar beneden pricefixen op 750c? Doe ik mee
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:44 schreef Djeetje het volgende:
Kost me 2,5 miljoen coins moet lukken als de chem styles mee werken
Niet hard genoeg gewerkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme waarom krijg ik mijn geld niet van merryweather
Double link met Elton John, maar dan moet je voor een andere formatie gaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:49 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Alles wat ik met Jobson wil maken kom ik uit op een konko middenveld
Premjer Liga.quote:
wzvpost.quote:
jeweetzellufquote:
Wil 442 (2) behouden speelt heerlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Double link met Elton John, maar dan moet je voor een andere formatie gaan.
Deze kan misschien nog wel op CDM..niet ideaal, maar het kan..
http://wefut.com/en/player/6817
med/med, degelijke strength en fysiek, alleen verdedigend niet echt goed. Wel veel beter dan wat je nu hebt.
Wat was het youtubekanaal van die versiertips ook al weer?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Double link met Elton John, maar dan moet je voor een andere formatie gaan.
Deze kan misschien nog wel op CDM..niet ideaal, maar het kan..
http://wefut.com/en/player/6817
med/med, degelijke strength en fysiek, alleen verdedigend niet echt goed. Wel veel beter dan wat je nu hebt.
Je kon er op wachtenquote:
oh ik heb echt geen idee man hahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:55 schreef wonton het volgende:
[..]
Wat was het youtubekanaal van die versiertips ook al weer?
Maar hij is wel gruwelijk zeg... booohhh...quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar hij is wel gruwelijk zeg... booohhh...
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-teamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:56 schreef strakkeman het volgende:
Had een costa in de ochtend gekocht voor 17k hoeveel is hij nu waard?
Precies, want de voetbalcompetitie en zijn spelers hebben daar enorm veel mee te maken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kon er op wachten
Jij bent zeker ook fan van die Russische diplomaat die een paar dagen geleden is opgepakt?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:56 schreef wonton het volgende:
gevonden
http://www.youtube.com/user/Zelfverbetering?feature=watch
Posters van Poetin op zijn kamerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kon er op wachten
Jij bent zeker ook fan van die Russische diplomaat die een paar dagen geleden is opgepakt?
Deze ligt onder zijn matrasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Posters van Poetin op zijn kamer
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Posters van Poetin op zijn kamer
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze ligt onder zijn matras [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies, want de voetbalcompetitie en zijn spelers hebben daar enorm veel mee te maken.
Geen ideequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:59 schreef Tim86 het volgende:
Maar dit kanaal was niet die met die tips over fooitjes toch, rijst? Welke was dat dan?
quote:
Russen, Nazi's en Napoleon..dat is echt jouw ding gewoon. Net zoals kip zijn ding isquote:
http://bit.ly/16RA7tbquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:03 schreef Roypsv het volgende:
weet iemand een goede site met goede bijbanen? liefst voor overdag
Die kerel doet me wel denken aan die acteur die nu in Expeditie Robinson zit. Naam lijkt er zelf op..Geza ofzoiets.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:04 schreef wonton het volgende:
[..]
Geen ideeWou alleen die Reyza aan iemand laten zien
Zenith -> Putin ....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:05 schreef Djeetje het volgende:
Het geeft Bakkert een kick om mensen als Hitler te steunen
Steunen dat is weer wat anders..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:05 schreef Djeetje het volgende:
Het geeft Bakkert een kick om mensen als Hitler te steunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |