SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roze haren
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
PSN: DePresident_
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef _NZT_ het volgende:
Vieze vuile lapo hunter
Fucking Fipo, fuck yeah
Heeft EA zo gescriptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:54 schreef HulkHeld het volgende:
Vinden jullie ook dat die verdedigers bij elke steekbal geparkeerd staan? Ze staan maar een beetje naar die bal te kijken zonder dat ze er achteraan rennen.
High attacking work rate doet dat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:54 schreef HulkHeld het volgende:
Vinden jullie ook dat die verdedigers bij elke steekbal geparkeerd staan? Ze staan maar een beetje naar die bal te kijken zonder dat ze er achteraan rennen.
xbox?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:56 schreef HulkHeld het volgende:
Vind deze FUT maar kut spelen eigenlijk..
Dan houdt het opquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
PS3, speel zo nu en dan bij een maat.
Elke lob pass op de spits is meteen een gevaar. Zelfs als je speelt met een bronze spits voorin kun je scoren tegen de beste verdedigers.quote:
Als Totti geen IF krijgt dan zijn ze echt fucking achterlijk bij EA. Uhmm... ja... achterlijk.quote:
Die verdedigers zijn op kracht niet te kloppen.. dan klopt er toch iets niet lijkt me.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef Jongentje. het volgende:
Mensen die klagen over deze FUT in vergelijking tot de vorige waren waarschijnlijk de ergste pacehoertjes in 13
FUT haterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als Totti geen IF krijgt dan zijn ze echt fucking achterlijk bij EA. Uhmm... ja... achterlijk.
En het is niet eens zo dat dat komt doordat de spits zo snel is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Elke lob pass op de spits is meteen een gevaar. Zelfs als je speelt met een bronze spits voorin kun je scoren tegen de beste verdedigers.
wedden dat mijn fellaini de verdedigers aan de kant zetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die verdedigers zijn op kracht niet te kloppen.. dan klopt er toch iets niet lijkt me.
Ligt aan de aanvaller waarmee je tegen de verdediger staat. Hulk had het bij mij meestal op kracht niet erg moeilijk tegen verdedigers..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die verdedigers zijn op kracht niet te kloppen.. dan klopt er toch iets niet lijkt me.
Elke lob pass valt perfect voor de voeten van de aanvaller en beide verdedigers zijn altijd kansloos aan het toekijken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En het is niet eens zo dat dat komt doordat de spits zo snel is.
Ik speelde met een goedkoop PL teampje, want de meeste spelers daarvan kreeg ik uit die openingspacks dus daar kwam Sterling en Sturrigde uit. Leuk, Sterling op de zijkant met skills langs je verdediger, 91 pace dus dan zou een rechtsback of CB je niet zomaar bij moeten kunnen houden, maar anders is het geval.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wedden dat mijn fellaini de verdedigers aan de kant zet
Dit ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Elke lob pass valt perfect voor de voeten van de aanvaller en beide verdedigers zijn altijd kansloos aan het toekijken.
Voor de keiharde pegels natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:01 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2635849.page
geen sanchezwel Neymar, waarom hij
Die had je beter aan mij kunnen donerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Daar gaat 2k van me zwaarverdiende coins
18.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lullig voor jou want je had er veel ingekocht toch?
enige reden waarom ik kan bedenken dat hij duur kan worden door triple link met Silva.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:04 schreef Fuszy het volgende:
Maxwell IF
zou die duur worden? glazenbol etc
wie heeft er dan minder pace gekregen ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
oke dus ze kunnen nu ook ineens pace downgrades geven aan IF's
Januzajquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wie heeft er dan minder pace gekregen ?
alle Man U fans? Dat zijn er een hoop hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oooh, das niet boeiend. wie boeit hem nou
Ze hebben die Engelsen al vaak genoeg bevoordeeld.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alle Man U fans? Dat zijn er een hoop hoor
Bovenop wat ik al hebquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1.2 maardacht dat alleen ibra al 1miljoen was ofzo
dan ga ik hem maken denk ik
En bronze fans.. maar als hij zo doorgaat krijgt hij toch wel een zieke UP in de winter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alle Man U fans? Dat zijn er een hoop hoor
Wat een dom gelul weer. Net een wedstrijd met 5 goals. 5 kopballen. En pacehoertjes zijn nog steeds in het voordeel door het verkeerd instappen van de AI bij steekballen, of het warrige geswitch tussen spelers bij dezelfde steekballen. Ik vind het nu nog een leuke game, maar ik geef het een half maandje, dan gaat het wel vervelen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef Jongentje. het volgende:
Mensen die klagen over deze FUT in vergelijking tot de vorige waren waarschijnlijk de ergste pacehoertjes in 13
Precies hetzelfde als wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een dom gelul weer. Net een wedstrijd met 5 goals. 5 kopballen. En pacehoertjes zijn nog steeds in het voordeel door het verkeerd instappen van de AI bij steekballen, of het warrige geswitch tussen spelers bij dezelfde steekballen. Ik vind het nu nog een leuke game, maar ik geef het een half maandje, dan gaat het wel vervelen.
Hij keepte eerlijk gezegd best wel goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
ja die Kurto danhoe heeft die ooit een IF gehaald?
moeten we Vermeer ook maar meteen IF geven dan
Neymar is nu 400k+ op de xboxquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:15 schreef Kiid het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT geen fucking Bernard? Dit is verdomme dan ook de laatste keer dat ik luister naar andere mensen![]()
![]()
![]()
![]()
Wel Neymar LW, die is eigenlijk 100x beter dan Bernard. Maar hoe ga ik hem ooit betalen?. Met Costa IF wel een heerlijke BBVA spits erbij. Dus al met al een heerlijke TOTW, maar ik moet toch ff kijken wat ik ga doen met me huidige spelers.
Any chance dat Neymar gestegen is trouwens? Gister gekocht voor 325.000 op de Xbox
Speler van Shaktar denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie is die Bernard dan. Ik ken alleen maar:
[ afbeelding ]
John Bernard
Hah. Gayyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:19 schreef Kiid het volgende:
Die IF Costa ziet er wel goed uit hoor. Eindelijk een goede/leuke/betaalbare BBVA spits
zo duur is dat toch niet alleen Neuer en silva zijn duur.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel coins.
Als je van kut workrates houdt wel jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:19 schreef Kiid het volgende:
Die IF Costa ziet er wel goed uit hoor. Eindelijk een goede/leuke/betaalbare BBVA spits
Eigenlijk is het absurd dat een kaartje met 2 x +3 7K kostte.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:23 schreef Kiid het volgende:
Ik ga een lading kaartjes van de hand doen. Ik moet IF Neymar hebben
High/High is inderdaad kut voor een spits, maar dat neem ik maar voor liefquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je van kut workrates houdt wel ja
Als dat zo is dan zet ik hem op de bank net als IF Rakitic. Totti was ook erg goed met Fifa 12. Zijn SIF speelde ik toen best lang meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat IF Totti maar naar discard waarde gaan dan gooi ik hem op CAM in mijn Serie A team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |