quote:
Wat ik zojuist meemaakte is niet mogelijk tenzij er vals wordt gespeeld.quote:
Ik loop bij jou niet achter je rug om de hele tijd in andere topics te stoken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:51 schreef kensei het volgende:
[..]
Volgens mij was het infantiele gedrag geheel wederzijds hoor
No hard feelings van mijn kant btw
Niet..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:08 schreef Vexillum1988 het volgende:
Hoe moet je nu missies overnieuw spelen? R2 werkt niet meer volgen mij
invite maar. Hopen dat het nu beter gaatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:11 schreef Painore het volgende:
Iemand in voor een potje survival op Boneyard?
hackers? ja ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:11 schreef Desunoto het volgende:
Zojuist ook een invite verzoek gestuurd voor de FOK Club... ben free roam met de hackers en de anderszins vervelende mensen nu al meer dan zat.
Xbox 360 trouwens.
ehm, je dns doorverbinden schijnt niet heeel veilig te zijn hoorde ik op gta forums. wie beheert die 8.8.8.8 en 8.8.4.4 ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:08 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
UPNP moet ook aan staan, anders krijg je allerhande gezeik.
UPNP aanzetten en 8.8.8.8 als primary DNS, 8.8.4.4 als secondary (op de console zelf). Job done.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ehm, je dns doorverbinden schijnt niet heeel veilig te zijn hoorde ik op gta forums. wie beheert die 8.8.8.8 en 8.8.4.4 ?
Had ik ook van de week, 9000 bounty omdat ik een auto jattequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:17 schreef Grielen het volgende:
fuck ik heb een bounty omdat ik een of andere pick up jatte
heb ik ook regelmatigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:17 schreef Grielen het volgende:
Echte bazen overleven een bountyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:17 schreef Grielen het volgende:
Duikboot, waar?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:22 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik ga dan vaak naar mijn duikboot en dan lekker onder water tot dat de bounty klaar is
goh ha-ha-ha joh.. nog geeneens een glimlach hier.. :/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |