Telefodon van ron afwachten en trevor opzoeken daarna.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe doe/begin je zo'n survival oid vanaf lvl 15?
Jep je moet level 15 zijn. dan even afwachten dan kan je ze joinenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe doe/begin je zo'n survival oid vanaf lvl 15?
Volgens mij was het infantiele gedrag geheel wederzijds hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet je je maar niet zo achterbaks en infantiel gedragen.
RIPquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef NextTVH het volgende:
Ik heb gisteren mijn xbox uitgezet, GTA erin laten zitten, zet hem net aan en hij leest het spel opeens niet meer? Andere spellen leest hij wel.
'Dat had ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef NextTVH het volgende:
Ik heb gisteren mijn xbox uitgezet, GTA erin laten zitten, zet hem net aan en hij leest het spel opeens niet meer? Andere spellen leest hij wel.
Waar kan dat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:54 schreef YepssNL het volgende:
[..]
'Dat had ik ook
dan moet je automatische achtergrond downloads uitschakelen
Fixed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Roces is ook puur aids voor Fok!, weg ermee.
Pusht de console tot het uiterste zei Rockstar, dit krijg je ervan. RIP.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
GTA is ook puur aids voor je xbox, weg ermee.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef Stink-ui het volgende:
Ik merk ook gewoon dat mijn xbox het zwaar heeft
had hem gisteren in de huiskamer verplaatst om even daar te zitten merkte ik dat het "aanhalen van de koeling echt giga aan het werk is" ik verwachte ook een wolkje rook
Alles is tegenwoordig te hackenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:02 schreef Desunoto het volgende:
Als dat slecht werkende cloud systeem bedacht is om hackers tegen te gaan, dan heeft het in dat opzicht nu al gefaald. Zo zit je opeens in een lobby met een rank 124(!) knulletje die in zijn lelijke Veyron look-a-like met auto-aim iedereen overhoop knalt... terwijl het een free aim lobby zou moeten zijn.
of hij is gewoon steen goedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:02 schreef Desunoto het volgende:
Als dat slecht werkende cloud systeem bedacht is om hackers tegen te gaan, dan heeft het in dat opzicht nu al gefaald. Zo zit je opeens in een lobby met een rank 124(!) knulletje die in zijn lelijke Veyron look-a-like met auto-aim iedereen overhoop knalt... terwijl het een free aim lobby zou moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |