UPNP moet ook aan staan, anders krijg je allerhande gezeik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Mijn experiabox doet het perfect hoor, alles staat op standaart behalve UPNP, en ik heb die DNS settings in mijn ps3 aangepast
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Mijn experiabox doet het perfect hoor, alles staat op standaart behalve UPNP, en ik heb die DNS settings in mijn ps3 aangepast
Ik heb de 300N X3.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:53 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Oke en die kan ik gewoon vervangen? kabeltjes omzetten en klaar?
raad je me ook nog een router aan? (die makkelijk is om te bedienen enz)
sommige , zijn inderdaar alleen maar bots autootje spelen,quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:05 schreef SlevinX het volgende:
heb juist hele leuke races gehad. Daar ging t gewoon om t racen en niet om t botsen. Beetje botsen gebeurd toch, kan je soms weinig aan doen. Doe je t verkeerd heb je meestal zelf een probleem...
Waarom zeg je dat tegen mij? ik zeg toch dat het perfect bij mij werktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:08 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
UPNP moet ook aan staan, anders krijg je allerhande gezeik.
UPNP aanzetten en 8.8.8.8 als primary DNS, 8.8.4.4 als secondary (op de console zelf). Job done.
Was meer een bevestiging dat upnp daadwerkelijk verschil maakt. Dus jouw post + het mijne.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat tegen mij? ik zeg toch dat het perfect bij mij werkt
Dus eigenlijk zeg je dat we dat allemaal even moeten aanpassen op de console?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Was meer een bevestiging dat upnp daadwerkelijk verschil maakt. Dus jouw post + het mijne.
Oh zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Was meer een bevestiging dat upnp daadwerkelijk verschil maakt. Dus jouw post + het mijne.
ALS je problemen hebt, dan kan je het altijd proberen toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:24 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat we dat allemaal even moeten aanpassen op de console?
Nee het is een grap, als je dat doet gaat je ps3 kapot!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:24 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat we dat allemaal even moeten aanpassen op de console?
De game werkt bij mij 99% van de tijd. Heb alleen vandaag last van die 1%quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee het is een grap, als je dat doet gaat je ps3 kapot!!
Kom dan ook gewoon in de FOK! crew oliebolquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:33 schreef BaajGuardian het volgende:
vind online atm maar saai, krijg amper rp en amper geld, behalve in solo mode als je 9k auto vind..
online word ik altijd in teams gedropt die meer bezig zijn met zo dom mogelijk dood gaan en ik kan dan beetje solo een hard diff. missie uitspelen wat dus nooit lukt. Zo verdoe ik 20min tijd en krijg ik 0rp 0$, verder 9 van de 10x wil men na 1e mission meteen deathmatch doen waar ik dus geen trek in heb gezien iedereen superieure wapens heeft dan mij en ik niks kan raken op afstand met mn shotgun en hun wel met hun snipers en A.Ks enzo..
Heb ook maar 1 persoon waar ik mee kan spelen verder (mn broertje)
maar wil ook niet freeroamen met anderen gezien ik dan meteen weer 30k kwijtraak per sessie oid en wil nu juist wat sparen.
Voeg mij eens toe op XBL, Pannekoekquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Kom dan ook gewoon in de FOK! crew oliebol
Niet als jij daar in zit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Kom dan ook gewoon in de FOK! crew oliebol
Moet je je maar niet zo achterbaks en infantiel gedragen.quote:
Ik ben van de ps3quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:41 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Voeg mij eens toe op XBL, Pannekoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |