Roger thatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:43 schreef Rijssi het volgende:
[..]
ps3 als volgt
Internetverbinding handmatig instellen. Op gegeven moment vraagt ps3 of je DNS hand- of automatisch in wilt stellen. Kies dan voor handmatig en vul bij primary 8.8.8.8 en bij secundary 8.8.4.4 in.
Maar nu zit ik weer te twijfelen of jij dat nou bent of nietquote:
Nope. DivHH hierquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:56 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Maar nu zit ik weer te twijfelen of jij dat nou bent of niet
Als iemand mij daar nog aan toe kan voegen bij de PS3... PSN is Dragonfire28quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:57 schreef Cryothic het volgende:
In de OP staan toch 2 lijsten met namen? Kan je toch zo zien wie wie is?
Veel staan er niet bij.. En om 't bij te werken nu lijkt me ook een hele klus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:57 schreef Cryothic het volgende:
Jep, was gelukt, bedanktquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope. DivHH hier
Dr. Snuggle, ik zag net pas je pm en dat je al geaccepteerd was als crew-lid![]()
als die er niet bij staat wordt t moeilijk natuurlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:57 schreef Cryothic het volgende:
Jawel! Momentje. Er zitten volgens mij zelfs profielen in voor PS3 en Live.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:45 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Heb ik niets aan..
is er geen optie?
Klopt, maar zou wel leuk zijn om op orde te hebben.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Veel staan er niet bij.. En om 't bij te werken nu lijkt me ook een hele klus.
http://www.bol.com/nl/p/f(...)60/1004004011032598/quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind races geen fuck aan eigenlijk.. Het is geen race maar meer bots autos. Iedereen is bezig met elkaar beuken inplaats van snel willen rijden
Top als je mij kan helpen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:00 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Jawel! Momentje. Er zitten volgens mij zelfs profielen in voor PS3 en Live.
hoek 'm!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
ik ga een beetje huilen
mijn xperia box zit enorm te kloten
quote:
quote:Witte KPN Experia Box V8
UPnP inschakelen
De Playstation 3 maakt gebruik van het UPnP protocol (Universal Plug 'n Play). In de KPN Experia Box staat deze optie standaard uit omdat er een risico bestaat dat kwaadwillenden makkelijker uw computer kunnen benaderen. Sony heeft de Playstation 3 zodanig gebouwd dat er alleen verbinding valt te maken met andere gebruikers als UPnP aanstaat. Hieronder leggen we uit hoe dat moet.
1. Open uw browser (Internet Explorer, Google Chrome of een andere browser). Vul op de adresbalk het
adres 192.168.2.254 in en druk op Enter. Typ geen www!
2. Vul het wachtwoord in, standaard is er geen wachtwoord klik op Login zonder wachtwoord. Er moet nu
zelf een wachtwoord worden bedacht. Laat het invulvenster achter Current Password leeg en vul bij de
volgende twee invulvensters (New Password en Re-Enter Password for Verification) het zelf
bedachte wachtwoord in en klik op Apply
3. Klik op EXTRAS
4. Klik op UPnP
5. Plaats een vinkje bij Enable UPnP IGD Device
6. Klik op Apply
Op de KPN Experia Box is UPnP nu ingeschakeld.
Ik heb juist hele leuke races gehad. Daar ging t gewoon om t racen en niet om t botsen. Beetje botsen gebeurd toch, kan je soms weinig aan doen. Doe je t verkeerd heb je meestal zelf een probleem...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind races geen fuck aan eigenlijk.. Het is geen race maar meer bots autos. Iedereen is bezig met elkaar beuken inplaats van snel willen rijden
Mijn experiabox doet het perfect hoor, alles staat op standaart behalve UPNP, en ik heb die DNS settings in mijn ps3 aangepastquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
ik ga een beetje huilen
mijn xperia box zit enorm te kloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |