ja, jouw doos staat volledig los van je relatiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongen hou op met zeuren, we zijn al zeker 20 posts niet meer op een relatiegerelateerd onderwerp
Zo nu en dan wel ja. Chai snapt dat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, jouw doos staat volledig los van je relatie
ik begrijp het welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo nu en dan wel ja. Chai snapt dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begrijp het wel
ik denk ook liever aan jouw doos dan aan jouw relatieHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardop!
![]()
![]()
Laat mij gewoon zeuren gvdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongen hou op met zeuren, we zijn al zeker 20 posts niet meer op een relatiegerelateerd onderwerp
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begrijp het wel
ik denk ook liever aan jouw doos dan aan jouw relatieHaha godver wat een pervert ben je ook he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees je dit 2NutZ? 2NutZ? waar ben je?
Heb jij geen leuke ervaring die je daar kan delen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
panz en cy hierpost hier maar even
R&P / [HAPPYTOPIC] Enorm lieve vriendjes, leuke ervaringen, e.d. O+
dolletjes hihihihi
Fijn dat je mij dat gunt!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja fair enough, het is natuurlijk wel de KLB SC. Klaag vooral door.
Hier ben ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha godver wat een pervert ben je ook he.Lees je dit 2NutZ? 2NutZ? waar ben je?
klopt, en ik schaam me er niet eens voorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha godver wat een pervert ben je ook he.Lees je dit 2NutZ? 2NutZ? waar ben je?
Jawelquote:
Neequote:die je daar kan delen?
Heb jij nog nooit iemand Swavorvski oorbellen, ring en ketting gegeven toen je haar vroeg je officieuze vriendinnetje te zijn? Op een cruise?quote:
Echt, raap me op gewoonquote:
Ach ach ach, nu doe je het er weer om. Bij deze beloof ik je dat we in Vegas zullen trouwen, nadat we eerst 3.5 jaar lang op honeymoon zijn geweest in Parijs. Van het Louvre, de Tour d'Eiffel en sur le pont d'Avion, tot elk klein straatje in de meest anti-pittoreske, achtergestelde en ondergezeken achterstandswijk, overal gaan we geforceerd staan kussen. Zo dweperig zullen we zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit iemand Swavorvski oorbellen, ring en ketting gegeven toen je haar vroeg je officieuze vriendinnetje te zijn? Op een cruise?
Hahahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:22 schreef CristinaYang het volgende:
HAHAHAHAAHA gvd ik ga helemaal stuk hier
Al die "O+ wat leuk wat lief wat romantisch![]()
" reacties daar, en dan die ultiem zure 2NutZ die erdoorheen komt zetten:
[..]
Echt, raap me op gewoonIk heb het niet meer
Ik heb het nooit gevraagd, altijd gezegd. En dat soort shit koopt ze zelf maarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit iemand Swavorvski oorbellen, ring en ketting gegeven toen je haar vroeg je officieuze vriendinnetje te zijn? Op een cruise?
Que?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe is het met die Ambonese van je?
Hoe zie ik dat voor me? Meteen na je hoogtepunt "zo, nu ben je van mijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gevraagd, altijd gezegd. En dat soort shit koopt ze zelf maar
Ambonezen zijn de oorspronkelijke bewoners van het Molukse eiland Ambon.quote:
Hehequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe zie ik dat voor me? Meteen na je hoogtepunt "zo, nu ben je van mij" met zo'n rapeface erbij?
Bedankt voor dit feitje. Echter nooit een ambonees gedatequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ambonezen zijn de oorspronkelijke bewoners van het Molukse eiland Ambon.
Ik geloof ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hehe
Nee, als ik een potentiele zie... dan vertel ik haar dat ze nu van mij is, meestal zet ik dit gezicht op:
[ afbeelding ]
Daarna spreken ze mij nooit tegen en doen ze alles wat ik zeg.
dan weet ik ook niet wat ze bedoeltquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt voor dit feitje. Echter nooit een ambonees gedate![]()
Panzer een 'ze' noemenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan weet ik ook niet wat ze bedoelt
En terecht!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |