quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meest single wijven zijn trio minded brah.
Ik zou als vrijgezel alleen geïnteresseerd kunnen zijn in een trio met 2 mannen. Geen chicks.. echt niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah daar verkijk je je lelijk op bro, meeste meisjes op deze leeftijd hebben er nog geen ervaring mee en zijn vaak in de eerste plaats op zoek naar een relatie, 'omdat dat zo hoort' en ze zich niet dirty ass bangtails willen voelen.
Misschien in jouw kringen brah.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah daar verkijk je je lelijk op bro, meeste meisjes op deze leeftijd hebben er nog geen ervaring mee en zijn vaak in de eerste plaats op zoek naar een relatie, 'omdat dat zo hoort' en ze zich niet dirty ass bangtails willen voelen.
cumdumpsteerrrrrquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou als vrijgezel alleen geïnteresseerd kunnen zijn in een trio met 2 mannen. Geen chicks.. echt niet.
Of dit inderdaad. Waarom denk je eigenlijk dat dat zo is? Vind je meisjes vies? Bang voor concurrentie? Niet gewoon nieuwsgierig naar?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou als vrijgezel alleen geïnteresseerd kunnen zijn in een trio met 2 mannen. Geen chicks.. echt niet.
quote:
Maar dan moet jij wel het middelpunt zijn zeg maar? Niet dat ze veel met elkaar bezig gaan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar jij bent ook echt ANTI-biseksueel he?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Misschien in jouw kringen brah.
Mirin' size, mirin' ratio, not mirin' neck, and who was legs?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
faka panz
[ afbeelding ]
mooie modellenkuitjes
Welke 'neck'?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mirin' size, mirin' ratio, not mirin' neck, and who was legs?
Mijn vriendin is gewoon full blown bi en zoent wanneer ze on X is met dr beste vriendin voor mijn neus omdat ze weet dat ik het diggquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DitHeb geen enkele vriendin die niet ooit dronken avances gemaakt heeft of gewoon ronduit in m'n face gezegd heeft dat ik wel eens mee mag doen met haar en d'r vriend ofzo
Weet ik niet maar wie was de telefoon?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mirin' size, mirin' ratio, not mirin' neck, and who was legs?
Yeah dat dus. Foto lijkt geshopped. (no shit)quote:
Teach her.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn vriendin is gewoon full blown bi en zoent wanneer ze on X is met dr beste vriendin voor mijn neus omdat ze weet dat ik het digg
Kan je daar meer uit slepen denk je?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn vriendin is gewoon full blown bi en zoent wanneer ze on X is met dr beste vriendin voor mijn neus omdat ze weet dat ik het digg
Totaal niet nieuwsgierig naar. Concurrentie heeft het niks mee te maken, als ik vrijgezel ben en geen gevoelens voor een jongen heb, interesseert me dat niet namelijk. Maar ik zou idd gewoon NIET aan een chick kunnen zitten op die manier.. Ben te hetero denk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Of dit inderdaad. Waarom denk je eigenlijk dat dat zo is? Vind je meisjes vies? Bang voor concurrentie? Niet gewoon nieuwsgierig naar?
Jawel hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan moet jij wel het middelpunt zijn zeg maar? Niet dat ze veel met elkaar bezig gaan?
Of gewoon nog nooit de juiste chick ontmoet *eyebrowwiggle*quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Totaal niet nieuwsgierig naar. Concurrentie heeft het niks mee te maken, als ik vrijgezel ben en geen gevoelens voor een jongen heb, interesseert me dat niet namelijk. Maar ik zou idd gewoon NIET aan een chick kunnen zitten op die manier.. Ben te hetero denk ik
Sommige meisjes zijn gewoon hetero hoor, normaalverdeling dit dat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Of gewoon nog nooit de juiste chick ontmoet *eyebrowwiggle*
Mwiuhehehehequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Of gewoon nog nooit de juiste chick ontmoet *eyebrowwiggle*
Geen idee, misschien wel. Heb afgelopen zomer een filmpje met mn chick gemaakt waar mijn paarsgepunte lans werd gepoetst met speeksel. We konden het aan niemand laten zien wat echt kenki frustrerend was dus toen hebben we het samen op een festival aan diezelfde chick laten zien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan je daar meer uit slepen denk je?Want als je het een beetje slim aanpakt hoeft het de vriendschap tussen hun helemaal niet te verpesten en is iedereen happy!
Wat een hokjes denken weer. Net alsof er niet een soort glijdende schaal kan zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sommige meisjes zijn gewoon hetero hoor, normaalverdeling dit dat.
Ik bedoel er ook niks meer hoor. Zou Veer hooguit lief knuffelen als we allebei aan de pillen zitten op een doorgeslagen FOK!-meetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sommige meisjes zijn gewoon hetero hoor, normaalverdeling dit dat.
Spit it, heb die vriendin inmiddels al geneukt? (als in, trio)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel. Heb afgelopen zomer een filmpje met mn chick gemaakt waar mijn paarsgepunte lans werd gepoetst met speeksel. We konden het aan niemand laten zien wat echt kenki frustrerend was dus toen hebben we het samen op een festival aan diezelfde chick laten zien.![]()
![]()
Ik denk niet dat je iets te vrezen zult hebben van Gorzie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik bedoel er ook niks meer hoor. Zou Veer hooguit lief knuffelen als we allebei aan de pillen zitten op een doorgeslagen FOK!-meetEn haar dan beschermen van de grijpgrage handjes van Gorzje.
Nee g, maar stiekem ook niet zo een behoefte aan trio in een relatie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Spit it, heb die vriendin inmiddels al geneukt? (als in, trio)
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Oh kijk ons eens wild zijn".
Amateurs.
missionaris de hele nacht door.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Amateurs.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wel. Heb afgelopen zomer een filmpje met mn chick gemaakt waar mijn paarsgepunte lans werd gepoetst met speeksel. We konden het aan niemand laten zien wat echt kenki frustrerend was dus toen hebben we het samen op een festival aan diezelfde chick laten zien.![]()
![]()
haha strong this, doe gewoon lekker mee, malle paprikasized padawan van me.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Amateurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |