Wat?quote:
Dan ben je ook wel echt een softyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Mij gaat het er ook niet minder door smaken.
Ik probeer het te compenseren door mijn eigen kipje extraveel ruimte te geven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij maar kip promoten hè.Dat zijn juist heel stressgevoelige dieren die veel ruimte nodig hebben en weinig andere kippen erbij. En die hebben dat juist het minst.
iknowrightquote:
Deponeer dit in de ideeenbusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:51 schreef Chai het volgende:
Dat systeem van die koeien snap ik trouwens niet helemaal. Helemaal zo'n installatie voor het melken (ze kunnen daar nooit lang staan, ze kunnen niet liggen en dat moeten ze wel kunnen om te kunnen herkauwen) terwijl dat veel efficiënter kan met minder melkrobots?
Ze hoeven sowieso niet per se allemaal tegelijk.
Ja begrijp ik. Maar dan is bijv. een paar dagen bewust geen vlees eten wel een optie. En sommige supermarkten hebben dus ook écht heel goed vegetarisch 'vlees'. Maar winkels als AH/C1000 enz hebben maar beperkt aanbod, die shit van Valess enzo. Ik hoef geen freaking groenteburger, bijv.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral een gebrek aan geldLaatst wel 50 euro van m'n ouders gekregen om die maand biologische melk en eieren enzo te kunnen kopen
Ja precies. Dat probeer ik ook wel te doen, ook een aantal dagen in de week vegetarisch of vis eten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja begrijp ik. Maar dan is bijv. een paar dagen bewust geen vlees eten wel een optie. En sommige supermarkten hebben dus ook écht heel goed vegetarisch 'vlees'. Maar winkels als AH/C1000 enz hebben maar beperkt aanbod, die shit van Valess enzo. Ik hoef geen freaking groenteburger, bijv.
Ahahahaha wtfquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef Travel. het volgende:
Ik heb wel deze gevonden weer.
[ afbeelding ]
Is er nog muizenmelk voor donderdag?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja precies. Dat probeer ik ook wel te doen, ook een aantal dagen in de week vegetarisch of vis eten.
Ja, vis vind ik ook een goeie vervanging. En is nog vet gezond ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja precies. Dat probeer ik ook wel te doen, ook een aantal dagen in de week vegetarisch of vis eten.
Ritueel verbrandt samen met het muizenbroekje. Ik heb nog wel 2L halfvolle melk staan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is er nog muizenmelk voor donderdag?
Precies! Moet nu alleen wel weer wat slimmer gaan eten, volgens mij heb ik ijzertekort.. Maarja, dat kan je beter oplossen met brocolli en spinazie dan met vleesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, vis vind ik ook een goeie vervanging. En is nog vet gezond ookEiwitten en shit
Hoezo denk je dat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ritueel verbrandt samen met het muizenbroekje. Ik heb nog wel 2L halfvolle melk staan.
[..]
Precies! Moet nu alleen wel weer wat slimmer gaan eten, volgens mij heb ik ijzertekort.. Maarja, dat kan je beter oplossen met brocolli en spinazie dan met vlees
Hey wat grappig, dat stelde Gorz ook al voor vanmiddag. Laten we er fivesome van maken, dan zijn hij en jouw vriendin ook welkomquote:
Steeds vaker zonder adem enzo. En ik ben gestopt met hoesten en betwijfel dat ik asthma heb.. Dus denk dat het licht aan hoeveel zuurstof m'n bloed kan vervoeren.quote:
Ik eet sowieso 1x per week spinazie (a la crème), vind dat echt héérlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:58 schreef CristinaYang het volgende:
Precies! Moet nu alleen wel weer wat slimmer gaan eten, volgens mij heb ik ijzertekort.. Maarja, dat kan je beter oplossen met brocolli en spinazie dan met vlees
Ik ben ook gek op spinazie, is echt m'n lievelingsgroentequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik eet sowieso 1x per week spinazie (a la crème), vind dat echt héérlijk.
Neej, wil panz in zn bips prikken terwijl jij mn ballen zuigt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hey wat grappig, dat stelde Gorz ook al voor vanmiddag. Laten we er fivesome van maken, dan zijn hij en jouw vriendin ook welkom
Ja, en het is juist een groente die zo makkelijk te eten is. Je kan het idd als spinazie a la crème eten, maar ook door pasta's enzo mikken. Kan bijna in elke pasta wel. Doe ik ook vaak, gewoon door de pasta mikken. Die shit krimpt enorm, dus je kan er behoorlijk wat insmijtenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op spinazie, is echt m'n lievelingsgroenteMaar eet het om de een of andere reden veel te weinig
Ik ga het weer wat vaker wokken denk ik
Of a la crème idd, met schnitzel erbij
Jeuzes wat zijn we weer veeleisend. Dat moet je maar met hem overleggen dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Neej, wil panz in zn bips prikken terwijl jij mn ballen zuigt.
Meest single wijven zijn trio minded brah.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:04 schreef Panzermaus het volgende:
Met al dat gepost over trio's kan ik jullie aanraden om weer eens een OkCupid accountje aan de loop te knappen, ongelofelijk hoeveel triominded girls daar zitten.
Nah daar verkijk je je lelijk op bro, meeste meisjes op deze leeftijd hebben er nog geen ervaring mee en zijn vaak in de eerste plaats op zoek naar een relatie, 'omdat dat zo hoort' en ze zich niet dirty ass bangtails willen voelen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meest single wijven zijn trio minded brah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |