Over een motorclubquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Moet het nog eens gaan kijken.
daarvoor hebben we che die ongevraagd random kutteksten plaatst.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:33 schreef CristinaYang het volgende:
Ik mis de tijd dat MBHHH random lyrics door het topic heen blerde.
kleinigheidje heb je al snelquote:
How was I supposed to knowquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:33 schreef CristinaYang het volgende:
Daar is Che nu voorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:33 schreef CristinaYang het volgende:
Natuurlijk, maar heb even wat issues hoorde ik net van Panzer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Chai. Kom op. Je kan beter dan dit, ik geloof in je.
Vooral niet te veel naar luisteren hoor schatjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar heb even wat issues hoorde ik net van Panzer.
Nooit gezien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:40 schreef Travel. het volgende:
Hallo,
Heeft iemand dat filmpje van Braddie in zijn onderbroek? Kan het nergens vinden.
wise heeft die. DM hem.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:40 schreef Travel. het volgende:
Hallo,
Heeft iemand dat filmpje van Braddie in zijn onderbroek? Kan het nergens vinden.
Hahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:40 schreef Travel. het volgende:
Hallo,
haha gvd, dat filmpje achter die Tyros?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:40 schreef Travel. het volgende:
Hallo,
pitty replyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is echt te zielig voor woorden
Ja en dat hoef ik dus echt niet te kijkenquote:
Watquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahaEn nu moeten wij zeker allemaal roepen HAHAHAAH WAT?!?!?1 BRADDIE IN ZIJN ONDERBROEK??! WAAAAAR? XD XD XD !!!!!!111EINZEINZEIZN!
Ja die jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
haha gvd, dat filmpje achter die Tyros?![]()
Bij mij is het vooral een gebrek aan geldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja en dat hoef ik dus echt niet te kijkenMaar ik koop wel zoveel mogelijk 'bewust' vlees en skip een paar dagen per week expres vlees bij het avondeten enz
Daarom vind ik supermarkten die daar aandacht aan besteden ook zo super. Zoals Deka bijv. Maar ja, ik heb geen Deka
En jij maar kip promoten hè.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |