OP-man:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
En kinderen die oud genoeg zijn om te roken, zijn ook oud genoeg om te werken. Maar vaak is het bij gezinnen een schande als kinderen meebetalen. Bij de Marokkaanse jongere die ik ken (wat iedereen asociaal tuig vind) gaat meer dan de helft van wat ze verdienen naar het gezin.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Een familie die ik jaren geleden kende, had het financieel altijd zwaar.
Vader, moeder, 3 kinderen. Hond, katten, vissen.
Altijd fietsen, zelden vlees, oude kleding, etc. Maar wel 4 die rookten.
Als ze dat roken op zouden geven, hadden ze niet een week per maand soep moeten eten.
Oudste 2 werkten ook.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
En kinderen die oud genoeg zijn om te roken, zijn ook oud genoeg om te werken. Maar vaak is het bij gezinnen een schande als kinderen meebetalen. Bij de Marokkaanse jongere die ik ken (wat iedereen asociaal tuig vind) gaat meer dan de helft van wat ze verdienen naar het gezin.
Luxe hoor!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
Dat scheelt ben ik al
@huppel, 1x per maand dat
Er is een hotel geboekt dus ik gok dat het nog wel door gaat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:08 schreef Myraela het volgende:
Kan die SR-meet niet gewoon uit de OP? Dat ging toch al niet meer door?
Dacht dat de helft al geannuleerd had.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een hotel geboekt dus ik gok dat het nog wel door gaat.
Juist nu moet die erin blijven lijkt mij, aangezien het al "bijna" is.
Oh geen idee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dacht dat de helft al geannuleerd had.
Het zijn de kleine dingen die het doen hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel he. Binnenkort weer mijn jaarlijkse uurtje buiten
Durf ik niet met zekerheid meer te zeggen. Is al zo'n 15 jaar geleden.quote:
Dan vraag ik me af waar dat geld dan allemaal naartoe gaat. Toch niet alleen naar sigaretten? Of hadden ze gewoon veel schulden gemaakt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid meer te zeggen. Is al zo'n 15 jaar geleden.
Ik hou van je humor.quote:
Uhu zekerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen he
Omdat wij vrouwen ook wel eens wat lekkers willen.quote:
Uhm ik ben ook vrouw maar heb toch liever de OP-chick terug dan ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat wij vrouwen ook wel eens wat lekkers willen.
Huur, doktorskosten, sigaretten, etc.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar dat geld dan allemaal naartoe gaat. Toch niet alleen naar sigaretten? Of hadden ze gewoon veel schulden gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |