Dat vond ik dus ook van de Clover.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben nog dubbel erin
ene kant liggen ze fijn in de hand maar t spul voelt best raar aan vind ik
Super fijn he?!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:09 schreef Makayla het volgende:
Ja, ja, vandaag was m'n haaknaald dan binnen! En I love it!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt heerlijk! Haha.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:21 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Super fijn he?!
Ik moet er alleen aan wennen het einde niet in mn mond te steken als ik aan het naaien ben. Bah, wat chemisch!
Ja, gewoon op Ravelry te vinden als 'Sleepy Sarah'. Het patroon is gratis.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sweet!! Mooie kleurtjes ook.
Is daar ergens een patroontje van te vinden?
Ik doe het altijd precies andersom. Als ik rondes aan het haken ben waarvan ik de eindjes gelijk afwerk, steek ik de naald in mijn mond (wat al meerdere malen niet helemaal goed afliepquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:17 schreef Makayla het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk! Haha.
Ik bedenk me nu dat ik dat volgens mij ook altijd doe, de haaknaald in mn mond steken als ik aan het naaien ben, maar ik heb alleen nog maar een stukje van mijn deken gehaakt, dus daar heb ik nog geen ervaring in, maaaaar het is wel een goeie tip, maar kan mij dus ook goed nog een keer overkomen, hahaha.
Maar echt, ik wil ze allemaal! <3
quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:09 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik doe het altijd precies andersom. Als ik rondes aan het haken ben waarvan ik de eindjes gelijk afwerk, steek ik de naald in mijn mond (wat al meerdere malen niet helemaal goed afliep) M'n haaknaald leg ik meestal wel weg. met als gevaar dat de katten hem te pakken krijgen... Mijn vriend heeft ze aangeleerd om breinaalden en haaknaalden als speelgoed te zien. Ik weet nog niet hoe ik hem hiervoor terugbetaal, ik denk dat ik ze maar ga leren om op zijn laptop te pissen ofzo.
[..]
Ik doe het altijd precies andersom. Als ik rondes aan het haken ben waarvan ik de eindjes gelijk afwerk, steek ik de naald in mijn mond (wat al meerdere malen niet helemaal goed afliep) M'n haaknaald leg ik meestal wel weg. met als gevaar dat de katten hem te pakken krijgen... Mijn vriend heeft ze aangeleerd om breinaalden en haaknaalden als speelgoed te zien. Ik weet nog niet hoe ik hem hiervoor terugbetaal, ik denk dat ik ze maar ga leren om op zijn laptop te pissen ofzo.
[..]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, ik moet het konijn en de teckel ook nog op Ravelry zetten![]()
Overigens wil ik best nog wat meer vriendjes op Ravelry..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
By DMB
Dat dus. Ik prik mezelf regelmatig in de tong of lippen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:09 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik doe het altijd precies andersom. Als ik rondes aan het haken ben waarvan ik de eindjes gelijk afwerk, steek ik de naald in mijn mond (wat al meerdere malen niet helemaal goed afliep)
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, ik moet het konijn en de teckel ook nog op Ravelry zetten![]()
Overigens wil ik best nog wat meer vriendjes op Ravelry..
Leuk! Maar hoe voeg je vriendjes toe???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
prachtig! allebei!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:54 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb een paddenstoel mannetje gehaakt, en ook een kussentje:![]()
dat lijkt me een heel gepuzzel! (en gedoe met draadjes aan de achterkant!) of valt dat mee?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
En deze vond ik ook nog onderin de doos met wol. Bankdeken of omslagdoek, ik weet het nog niet. Toch maar eens afmakenIn de grijze sterren zit een zilverdraadje verwerkt, niet goed te zien op de foto:
ooh wat een liefje.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:39 schreef Claudia_x het volgende:
Dat paddenstoelmannetje is inderdaad lief! Best groot ook, of niet?
[..]
En af! Makkelijk klein projectje, ik houd ervan.
Die paddestoelmannetjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:54 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb een paddenstoel mannetje gehaakt, en ook een kussentje:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die is leuk zeg! En een leuke dochter ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:42 schreef HarrrrieH het volgende:
He allemaal, moet nog steeds mn foto's online zetten. Ben inmiddels aan een nieuwe sjaal bezig volgens dit patroon:
http://mijneigenplekkie.b(...)mijn-dochter-en.html
Zit nu op de 13 toeren. Met de amour. Heb m nog niet geproefd, maar zal t straks eens proberen![]()
Die sleepy sarah's zijn wel erg schattig. Het doet me alleen een beetje kersterig aan. Of ligt dat aan mij. Zijn ze moeilijk?
Dochter is niet van mij hoor! Kwam alleen dit patroon tegen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Die is leuk zeg! En een leuke dochter ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |