das wel erg onder de gordel, die rus had het over op zijn smoel slaan ,op den neus om precies te zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:17 schreef Salvad0R het volgende:
Komt ervan als je als West-Europees land samen met de USA vuistdiep in de geopolitieke aars zit.
Ik wil als neutral observer niet stoken, maar ik zou maar oppassen, strax staan ze met 30 000 tanks aan de grens, zoals laatst in Georgië.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:16 schreef Ulx het volgende:
Gooien we in Den Haag toch even een molotov cocktail tegen de deur van de ambassade?
Wie is dat??quote:
We hebben nog atoombommen liggen in Volkel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik wil als neutral observer niet stoken, maar ik zou maar oppassen, strax staan ze met 30 000 tanks aan de grens, zoals laatst in Georgië.
Gelukkig liggen Polen en Duitsland nog tussen de Nederlanders en Russen in.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik wil als neutral observer niet stoken, maar ik zou maar oppassen, strax staan ze met 30 000 tanks aan de grens, zoals laatst in Georgië.
Nederland is lid van de NAVO net als onderstaande landen! Een van de afspraken is 'een aanval op een van de lidstaten is een aanval op allen'. De landen met de sterkste defensie staan dikgedrukt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_aan_Rusland__.htmlquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Hup, Nederland door de knietjes hoor![]()
De muis die brulde
Poetin laat dat heel rustig gebeuren.quote:
Met zuiveringen en massale executies zoals dat gebruikelijk is bij Bolsjewiekenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Aangezien Rusland verziekt is door grootschalige corruptie bij de politie daar, machtsmisbruik door agenten en de Russen aan de top, de Russen met geld dus, zwaar ziek in hun hoofd zijn en er niet voor terug deinzen om vrouwen en zelfs kinderen te vermoorden, is het tijd voor een hernieuwde Bolsjewistische revolutie.
Poetin is geen communist, maar een verrader van het Russische volk en een verrader van de revolutie.
Poetin is de nieuwe tsaar in een ziek, ultra-corrupt systeem.
Ik houd van Rusland en van de gewone Rus, maar ik haat de agenten daar - mede door eigen ervaringen met een Thaise vrouw die ik ken die daar in Rusland mishandeld wordt door een agent met wie ze getrouwd is, een andere Russische agent die nu in Leeuwarden woont en daar de beest uithangt en via hem ken ik andere figuren w.o. ook mensen in de diplomatie en velen daarvan zijn helaas echt gestoord en gevaarlijk - en de mensen aan de top. Deze mensen, de Rus met geld, is ziek, zwaar ziek in zijn hoofd.
Deze mensen dienen gestraft te worden door het Russische volk, net zoals destijds met de tsaar gebeurd is.
Het Russische volk verdient een goed en deugdelijk bestuur. Weg met de zwijnen, weg met de Russische politie en weg met de Russische machthebbers, oligarchen en maffioso.![]()
Leve het vrije Russische volk, leve de nieuwe Bolsjewistische revolutie.
Graag.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:01 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Met zuiveringen en massale executies
Dan komen ze langs de zee en lucht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gelukkig liggen Polen en Duitsland nog tussen de Nederlanders en Russen in.
Oh, typisch linkse maatregelen dus.quote:Graag.
Wat willen de rechtsen dan doen met mannen die hun kinderen misbruiken en mishandelen? Kopjes thee drinken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Oh, typisch linkse maatregelen dus.
Blijkbaar is links niet zo soft. Blijkbaar blunderen mensen die dat beweren. Blijkbaar kletsen die maar wat uit hun nek.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jij bent een rasechte schat met linkse waarden. Hoe kun je zo hard en ongenadig zijn, hmm?
Klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Blijkbaar is links niet zo soft. Blijkbaar blunderen mensen die dat beweren. Blijkbaar kletsen die maar wat uit hun nek.
Hmm.
Dit dus.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:53 schreef Rezania het volgende:
Al die heisa om een dronken diplomaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |