amsterdam wil het dus mischien gaan veranderen, past dan toch helemaal binnen jouw verwachtingen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon doen als er animo voor is
de klagers staan vrij om er niet aan mee te doen of zelfs een zwarte sint met witte pieten in te zetten ... raar dat het niet gebeurt
mijn verwachting is dat ze niets gaan veranderenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:51 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
amsterdam wil het dus mischien gaan veranderen, past dan toch helemaal binnen jouw verwachtingen?
de grap was de eerste keer al niet goedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef Rickario het volgende:
Dwyane Wade die zich liet schminken als Justin Timberlake. Dat kan natuurlijk niet!
[ afbeelding ]
nee je zei, als er genoeg animo voor is. en dat het iedereen vrij staat witte pieten te doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn verwachting is dat ze niets gaan veranderen
3 maal is scheepsrechtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
de grap was de eerste keer al niet goed
maar dat heeft met mijn verwachtingen toch niets te makenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee je zei, als er genoeg animo voor is. en dat het iedereen vrij staat witte pieten te doen.
bij deze, gaan ze dat dus misschien doen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:55 schreef Ulx het volgende:
Ik ben om trouwens. Het racistisch.
Slegs vir Blanke Pieten zou het moeten worden. Veel minder beladen.
een hele troep mimespelers geleid door een zwarte katholieke baardmans ... dank je feestelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:55 schreef Ulx het volgende:
Ik ben om trouwens. Het racistisch.
Slegs vir Blanke Pieten zou het moeten worden. Veel minder beladen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grondwetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef SpecialK het volgende:
Wat ik nog interessanter vind is dat er dus blijkbaar een heel segment van de bevolking is die denkt dat de grondwet regels bevat, niet voor de overheid maar voor burgers. En die dus vanuit die grondwet denken anderen de mond te kunnen snoeren.
Terwijl de grondwet een paal en perk document is om de overheid aan banden te leggen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Grondwetquote:Ze erkennen meestal ook een aantal fundamentele rechten en vrijheden van burgers, de zogenaamde grondrechten.
Het gelijkheidsbeginsel (artikel 1)quote:De Grondwet kent de volgende hoofdstukken:
[quote]
Hoofdstuk 1 - Grondrechten
we zullen zien..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar dat heeft met mijn verwachtingen toch niets te maken
ik verwacht dat er niet genoeg animo voor is en dat ze niets gaan veranderen
21 toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:55 schreef Luigi het volgende:
Maar nog ff he. De hele gemeente Amsterdam, hoeveel mensen wonen daar? En dan 20 bezwaarschriften? En dan wordt je gelijk getrakteerd op een openbare hoorzitting?! Normaal krijg je geen fuck gedaan met z'n 20en en nu dit...?
[/quote]quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:23 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grondwet
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Grondwet
[..]
Het gelijkheidsbeginsel (artikel 1)
Artikel 1 betreft een voor Nederland fundamenteel beginsel, het luidt:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
De eerste zin geeft het gelijkheidsbeginsel of beginsel van gelijke behandeling; de tweede zin het verbod van discriminatie.
Het beginsel van gelijke behandeling geldt alleen in de verhouding tussen overheid en burger (de zogenaamde verticale werking); het discriminatieverbod is zo fundamenteel dat het ook geldt tussen burgers onderling (horizontale werking).
Eigenlijk zeg je daarmee dat de witte de zaak tilt.quote:
Dat klopt. De schimmel zeult de Sint mee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je daarmee dat de witte de zaak tilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |