Ja, dat wil je je ergste vijand nog niet aan doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze woont in leusden dus ze heeft het inderdaad al zwaar
Klotebus vanaf Amersfoortquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat wil je je ergste vijand nog niet aan doen.
Waarom wil je vanuit Amersfoort met de bus naar Leusden?quote:
Je spreekt Burdie hier toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er een vriendin wonen. Nou ja, had. Want die spreek ik nooit meer. En nu heb ik nog een auto
Dan kan CL op komen passen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:45 schreef Burdie het volgende:
En op Facebook.
Maar ik vind het hier best leuk hoor,.
Teruglezenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Poepende biertieten?!
Ik ga dus NIET teruglezen!
Mijn eerste vriendinnetje woonde daar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat wil je je ergste vijand nog niet aan doen.
Arme KTquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje woonde daar.
had ze goede tieten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje woonde daar.
Oh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zeg, let eens een beetje op je woorden!
Hebben jullie al poepfabriekjes voortgebracht?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh.
Heb je hem er lafjes tegenaan gehangen of niet?
Lafjes? Laffe seks...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh.
Heb je hem er lafjes tegenaan gehangen of niet?
Nou die trucjes zijn allesbehalve lafquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van. Elke keer een andere hetero een nieuw trucje leren
Homo's zijn altijd half laffe nichtenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die trucjes zijn allesbehalve laf
inderdaadquote:
Zeg, ik laat je freixenet drinken als je niet oppast!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo's zijn altijd half laffe nichten
Ga maar lekker aan het rosé bier meidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:41 schreef Ang3l het volgende:
laat je freixenet drinken als je niet oppast!Of canei!
Doodsverwensing, 48 uurquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik laat je freixenet drinken als je niet oppast!Of canei!
Ewquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga maar lekker aan het rosé bier meid
Sinds wanneer drink ik rose bier dan?!quote:
Sinds homoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer drink ik rose bier dan?!
Alsof ze in 1978 al rose bier hadden!!!!quote:
Caneiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik laat je freixenet drinken als je niet oppast!Of canei!
Homo!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik durf het hier wel te zeggenik ben gek op moscato d'asti
ik ben gek op de date-fasequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik bij deze even zeggen dat ik de date-fase HAAT?
Irritant onzeker gedoe. Einde bericht.
Nee Godt, nee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben jullie al poepfabriekjes voortgebracht?
Ik vind 't verschrikkelijk. Dat stom kijken op je telefoon. Dat whatsappje wegsturen en dan die knoop in je maag. Wat bedoelt ie met...? Waarom zegt ie...? Hoe zou ie bedoelen...? Blech.quote:
En komt er ooit een eind aan de oefening?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee Godt, nee.
Wij beperken ons tot oefenen.
Ik vind dat ook niks die periode.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't verschrikkelijk. Dat stom kijken op je telefoon. Dat whatsappje wegsturen en dan die knoop in je maag. Wat bedoelt ie met...? Waarom zegt ie...? Hoe zou ie bedoelen...? Blech.
heeeeerlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't verschrikkelijk. Dat stom kijken op je telefoon. Dat whatsappje wegsturen en dan die knoop in je maag. Wat bedoelt ie met...? Waarom zegt ie...? Hoe zou ie bedoelen...? Blech.
Gelukkig is het maar een kort stukje van waar ik ze vang terug naar de grot aan hun harenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry! ik heb een baanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het mooiste is als je net door die fase heen bent, en je gewoon 3x per dag seks hebt.
1 keer 's ochtends, 2 keer 's avonds. niets mis mee lijkt me zoquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 keer 's ochtends, 2 keer 's avonds. niets mis mee lijkt me zo.
Moet je wel een keer door die fase heenkomen jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het mooiste is als je net door die fase heen bent, en je gewoon 3x per dag seks hebt.
Als het zo ver is Godt, dan laten wij het wel weten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En komt er ooit een eind aan de oefening?
Ochtendseks vind ik niks.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 keer 's ochtends, 2 keer 's avonds. niets mis mee lijkt me zo.
Tof!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
Als het zo ver is Godt, dan laten wij het wel weten.
De foto's van de echo komen dan hier in dit topic. Jullie krijgen de primeur.
Oh ik wel, tis niet altijd heel wild ofzo, maar wel fijn wakker wordenquote:
Om kwart over 6 wil ik een douche geen seks.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ik wel, tis niet altijd heel wild ofzo, maar wel fijn wakker worden.
Ik denk dat Anna het niet prettig vind om de verwekking live in dit topic te streamen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tof!![]()
Maar de echo is pas rond week 11. Dat vind ik wel vrij laat.
Ik zeg ook ochtendseks, niet midden-in-de-fucking-nacht-seksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om kwart over 6 wil ik een douche geen seks.
voer haar meer moscato d'astiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je wel een keer door die fase heenkomen ja
Dat vind ik dan weer beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg ook ochtendseks, niet midden-in-de-fucking-nacht-seks.
ik ook nietquote:
oh maar dat zou ik wel prettig vindenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Anna het niet prettig vind om de verwekking live in dit topic te streamen.
Wat is er heerljk aan niet weten waar je aan toe bent? Die onzekerheid? Niet weten of de ander je wel leuk vindt? Ik zie 't werkelijk waar niet. Beginnende liefde? Ja, leuk. Maar deze fase? Nee. Spannend? Vast wel. Leuk? Nee.quote:
Ik ben homo, dat werkt anders. We hebben dan al 3x per dag seks, maar dan komt de vraag of je meer wil.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik hou van die spanning en niet weten waar je aan toe bentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er heerljk aan niet weten waar je aan toe bent? Die onzekerheid? Niet weten of de ander je wel leuk vindt? Ik zie 't werkelijk waar niet. Beginnende liefde? Ja, leuk. Maar deze fase? Nee. Spannend? Vast wel. Leuk? Nee.
Het is ook iets dat pas "later" komt, dat soort dingen. Voorheen was het gewoon, ik vind jou wel leuk, oh ik jou ook wel, en dan zie je het wel aan en geen spelletjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er heerljk aan niet weten waar je aan toe bent? Die onzekerheid? Niet weten of de ander je wel leuk vindt? Ik zie 't werkelijk waar niet. Beginnende liefde? Ja, leuk. Maar deze fase? Nee. Spannend? Vast wel. Leuk? Nee.
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om kwart over 6 wil ik een douche geen seks.
Doe mij dan maar een echte rollercoaster, want dan weet ik bijna zeker dat ik gewoon aan het einde heelhuids uitstap.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hou van die spanning en niet weten waar je aan toe bent
de rollercoaster van onzekerheid, hoop, blijdschap, zekerheid etc
's ochtend komt het er op aan dat je je dirty voeltquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
dan voel ik me meestal niet sexy
of je moet me eerst laten douchen en zo
vreselijke zoete mousserende wijnquote:
Mja. Ik weet dus nu helemaal niet waar ik aan toe ben. Het is nu 2x gebeurd en we sms'en eigenlijk iedere dag (whatsappen, ook goed). Het is super flirterig en grappig en gezellig, en er komt een vervolg (wat voor morgen trouwens afgezegd isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook iets dat pas "later" komt, dat soort dingen. Voorheen was het gewoon, ik vind jou wel leuk, oh ik jou ook wel, en dan zie je het wel aan en geen spelletjes.
Dat gedoe met dat daten, ik vertik het.
Ja dat zijn inderdaad de hetero verhalen en niet de grindr gay sex date verhalen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Bah. hetero's zijn zoveel makkelijker. Neuken? Oke. Daag, tot snel een keer als je weer geil bent!
Mwah, makkelijk. Ik heb zo'n "scharrel" die idd regelmatig langskomt, maar ik betrap me er wel op dat ik het allemaal niet meer zo boeiend vind.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik weet dus nu helemaal niet waar ik aan toe ben. Het is nu 2x gebeurd en we sms'en eigenlijk iedere dag (whatsappen, ook goed). Het is super flirterig en grappig en gezellig, en er komt een vervolg (wat voor morgen trouwens afgezegd isaii ) volgens ons beide.
Alleen dat raden of het nu meer is of wordt dan alleen een herhaling van een wild weekend... Of ie dat uberhaubt wil. Of ik dat uberhaubt wil. Dat herlezen van sms'jes en 5x dat antwoord anders kunnen interpreteren.
Ja, natuurlijk. Ik kan t op de man af vragen, maar dan riskeer ik ook wel weer onhandige situaties in de castEn ik heb dat lef ook niet zo. Zeker ook omdat ik het voor mezelf nog niet helemaal weet (al denk ik echt veel te veel aan 'm....)
Bah. hetero's zijn zoveel makkelijker. Neuken? Oke. Daag, tot snel een keer als je weer geil bent!
Volgens mij zeg je dat ook al snel weer een jaartje of 3?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik mot maar weer eens aan een echte relatie.
Nofi is prima hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je dat ook al snel weer een jaartje of 3?
Nofi
Ow Moscatel?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vreselijke zoete mousserende wijn
vaak geserveerd als dessertwijn
Grappig...in mijn beleving hebben homoseksuelen er juist minder moeite mee gemiddeld..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik weet dus nu helemaal niet waar ik aan toe ben. Het is nu 2x gebeurd en we sms'en eigenlijk iedere dag (whatsappen, ook goed). Het is super flirterig en grappig en gezellig, en er komt een vervolg (wat voor morgen trouwens afgezegd isaii ) volgens ons beide.
Alleen dat raden of het nu meer is of wordt dan alleen een herhaling van een wild weekend... Of ie dat uberhaubt wil. Of ik dat uberhaubt wil. Dat herlezen van sms'jes en 5x dat antwoord anders kunnen interpreteren.
Ja, natuurlijk. Ik kan t op de man af vragen, maar dan riskeer ik ook wel weer onhandige situaties in de castEn ik heb dat lef ook niet zo. Zeker ook omdat ik het voor mezelf nog niet helemaal weet (al denk ik echt veel te veel aan 'm....)
HW kan in 3 jaar tijd 6 "echte relaties" verder zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je dat ook al snel weer een jaartje of 3?
Nofi
Volgens mij neuken ze makkelijker/sneller, maar dat heeft niets met een relatie te maken denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig...in mijn beleving hebben homoseksuelen er juist minder moeite mee gemiddeld..
quote:
quote:
Maar Angel neukt alleen hetero's, dus dat gaat niet op.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig...in mijn beleving hebben homoseksuelen er juist minder moeite mee gemiddeld..
quote:
Waarom geen Tequila?quote:
omdat als een man mij Tequila gaat voeren ik denk hmmm beter drink je niet te veel want hij heeft een duivels plan!quote:
Ah oke. Ja dat is wel goede shitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]maar dan specifiek noord italiaanse dacht ik
Ik had hier zo'n 5 liter pak liggen....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat als een man mij Tequila gaat voeren ik denk hmmm beter drink je niet te veel want hij heeft een duivels plan!
en als een man mij moscato d'asti gaat voeren denk ikoeh charmant, hij weet wat ik lekker vind en wil mij helemaal niet dronken krijgen
doe er nog maar een oh en he die is ook al weer leeg
als je nou geen had had gezegd sprong ik nu op de trein maar helaasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had hier zo'n 5 liter pak liggen....
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat als een man mij Tequila gaat voeren ik denk hmmm beter drink je niet te veel want hij heeft een duivels plan!
en als een man mij moscato d'asti gaat voeren denk ikoeh charmant, hij weet wat ik lekker vind en wil mij helemaal niet dronken krijgen
Bij deze niet meerquote:
...werkt het?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je nou geen had had gezegd sprong ik nu op de trein maar helaas
Tja die is al op ondertussenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je nou geen had had gezegd sprong ik nu op de trein maar helaas
Ja ik zit nu in de trein naar Faxiequote:
quote:
R.I.P. aan de nabestaanden.quote:
Nog niet eens een fles. Dat is het voorgerechtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]5 liter? ik hoop dat je een feestje had
na 0.5 liter wijn ben ik al 3 dagen ziek
Wijf.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
*takes notes*quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ging wel wat tijd overheen hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ow helaas ben ik straks niet thuis, ik ga richting de kust namelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik zit nu in de trein naar Faxie
die rode cocktails gaan er anders ook wel inquote:
Ga je doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow helaas ben ik straks niet thuis, ik ga richting de kust namelijk
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow helaas ben ik straks niet thuis, ik ga richting de kust namelijk
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]laat een man mij hier nu gewoon kei hard zitten
[ afbeelding ]
nee ik ga 0.5 liter wijn weg slobberen in de hoop te vergeten dat dit ooit gebeurd isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op![]()
Of je gaat even doorrijden naar de kust
Proostquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ga 0.5 liter wijn weg slobberen in de hoop te vergeten dat dit ooit gebeurd is
*snif*
not the point Grrrrrrr, not the pointquote:
Wat is er mis met tieten en cocktails?!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind deze nieuwe opleving van de SC helemaal niet meer leuk
Had je maar de trein naar mij moeten pakken, was je gelijk in de buurt van de kust geweest ook.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]laat een man mij hier nu gewoon kei hard zitten
[ afbeelding ]
het zit hier nou veel te vol met mannen die mij laten zitten of zouden laten zittenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is er mis met tieten en cocktails?!
Ik zit toch al te ver weg, en ik ben geen suikeroom.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zit hier nou veel te vol met mannen die mij laten zitten of zouden laten zitten
Das waarquote:
weet je het zeker? ik las iets over malta en een tunnel naar een bankquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit toch al te ver weg, en ik ben geen suikeroom.
Daar heb ik niks mee te maken, anders was het wel gelukt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet je het zeker? ik las iets over malta en een tunnel naar een bank
Ja, alleen hier is t andersom. Het is begonnen als seks en nu denk ik "Je bent eigenlijk heel leuk...."quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, makkelijk. Ik heb zo'n "scharrel" die idd regelmatig langskomt, maar ik betrap me er wel op dat ik het allemaal niet meer zo boeiend vind.
Ik ookquote:Ik mot maar weer eens aan een echte relatie.
Ja, meestal komt het er dan toch niet meer van, na een one-night-stand of seks op de eerste date.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alleen hier is t andersom. Het is begonnen als seks en nu denk ik "Je bent eigenlijk heel leuk...."
[..]
Ik ook
Met seks in elkaars bed belanden? Klopt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij neuken ze makkelijker/sneller, maar dat heeft niets met een relatie te maken denk ik.
"ze".
Daar gaat 't dus mis. Deze is homo. En uit de kast ook nog eens.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar Angel neukt alleen hetero's, dus dat gaat niet op.
Het feit dat het in een pak zit alleen al.....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had hier zo'n 5 liter pak liggen....
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind deze nieuwe opleving van de SC helemaal niet meer leuk
nou alleen het wonen op een paradijselijk eiland is wel even genoeg voor mij hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik niks mee te maken, anders was het wel gelukt.
Is dat de gulden regel ja?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, meestal komt het er dan toch niet meer van, na een one-night-stand of seks op de eerste date.
ah maar eindelijk weer een extra hete chick!quote:
Gaan jullie dan ook ergens in het midden-Oosten land claimen?quote:
MissB, hoes't met de wurmkes? De maaikes? De horror?quote:
We hebben al een vlag, dus why not?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook ergens in het midden-Oosten land claimen?
nee, totaal niet wmb, maar zo werkt het toch vaak in de praktijk heb ik gemerkt. het voelt dan blijkbaar raar aan om diegene de keer erna weer te zien op een "normale" date omdat er al geneukt is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de gulden regel ja?
Zo is mijn 3 jarige relatie ook begonnen hoor. Eerst paar weken, seks en daarna eens nadenken over "Hoe nu verder". Maar ik ben het wel met je eens dat het soms gevaarlijk kan zijn ja, voor verder verloop. Of datd e ene meer wil dan de ander.
Vakkundig weggejaagd uit mijn huis natuurlijk! Behalve die ene grote, die heeft zich genesteldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
MissB, hoes't met de wurmkes? De maaikes? De horror?
Aah you're sweet!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah maar eindelijk weer een extra hete chick!
Ik ben inderdaad best tevreden. Zo na het werk nog even wat cocktails doen. Best leuk hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou alleen het wonen op een paradijselijk eiland is wel even genoeg voor mij hoor
Ik hoorde dat Cyprus en wat Griekse eilanden voor een zacht prijsje te koop zijn.quote:
Whud?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vakkundig weggejaagd uit mijn huis natuurlijk! Behalve die ene grote, die heeft zich genesteld
Dat 13 jarige wurmkequote:
Daar gaat het goed mee, dankjewelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
We kunnen het beter over je tieten hebben
Stevig nog ja?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar gaat het goed mee, dankjewel
Ja hoor. Jouw ballen ook?quote:
Hangt van de temp af. Als het koud is zijn ze steviger want dan trekken ze naar binnen.quote:
Lekker thuis, bij de verwarmingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt van de temp af. Als het koud is zijn ze steviger want dan trekken ze naar binnen.
Als het warm is kan ik ze lekker laten hangen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad best tevreden. Zo na het werk nog even wat cocktails doen. Best leuk hoor.
Ben op mijn werk zonder verwarmingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lekker thuis, bij de verwarming
Oh dus nu staan ze strak? Nooit zo bij stilgestaan zegquote:
Waarom zou je er ook bij stil staan? je bent toch zo slim dat wel wel kan lopen en denken tegelijk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus nu staan ze strak? Nooit zo bij stilgestaan zeg
Het is wel ingewikkelde materiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zou je er ook bij stil staan? je bent toch zo slim dat wel wel kan lopen en denken tegelijk?
Niet als ze gewoon geschoren zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is wel ingewikkelde materie
Ach soooquote:
Zulke dingen weet ik toch niet van jou!quote:
Jou op zoeken!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:25 schreef L-E het volgende:
Die 'figuren' ja?
En Godt, wat doe jij in een borstvoedingtopic..
Bij deze. Anders zou het een netelige situatie worden!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zulke dingen weet ik toch niet van jou!
* missbehavin noteert hetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij deze. Anders zou het een netelige situatie worden!
Het was de volgende ochtend al vreemd. Dat hij zich omdraait en jij, je kijkt elkaar aan en denkt "O...hoi.... over 3 uur staan we weer samen op toneel". Toch zijn we daar best goed mee om kunnen gaan. Sterker nog, de avond erna lag hij weer naast me.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, totaal niet wmb, maar zo werkt het toch vaak in de praktijk heb ik gemerkt. het voelt dan blijkbaar raar aan om diegene de keer erna weer te zien op een "normale" date omdat er al geneukt is.
Mja. Ik weet dus niet of ik ZO verder wil, of dat ik hem misschien wel echt leuk vind.....quote:Mij zal het echt worst zijn, het was die avond leuk, die nacht leuk en wmb gaan we dan zo verder, maar blijkbaar is het dan vaak te snel meteen een relatie en dus eng, ofzo..
Ik zal aan je denken zodra ik beginquote:
Daar moet je aan denken als hij je pik in zijn mond heeft. Of je dan ja of Nee denkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Ik weet dus niet of ik ZO verder wil, of dat ik hem misschien wel echt leuk vind.....
In mijn dagboek natuurlijk!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
In word? Excel? Een post-it met hartjes er omheen?
fuck wat zijn de mannen gemeen vandaagquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken zodra ik begin
Lief dagboek! Ik droom al de hele dag van Godtje zijn ballen! Zo lekker glad dat ik ze wel in mijn mond wil hebben. Ik zou wakker willen worden terwijl Godtje mij Tea Bagdquote:
Heul niequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fuck wat zijn de mannen gemeen vandaag
En? Je hebt gezegd dat je er nog even over moest denken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Q. het volgende:
TV abonnement opgezegd, Ziggo belde nog even of ik het wel helemaal 100% 1000% triljard procent zeker wist.
Ja hallo, op dat moment denk ik altijd JAAA JAAA JAAAA!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar moet je aan denken als hij je pik in zijn mond heeft. Of je dan ja of Nee denkt.
dat is eigenlijk wel een heel goed ideequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:55 schreef Q. het volgende:
TV abonnement opgezegd, Ziggo belde nog even of ik het wel helemaal 100% 1000% triljard procent zeker wist.
Dan is het JAAAA!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, op dat moment denk ik altijd JAAA JAAA JAAAA!!!!!!!!
Scheelt me 18 euro per maand. Heb toch al maaaaanden niet gekeken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel een heel goed idee
misschien moeten wij dat ook maar doen
Ze vroegen of mn kinderen de tv niet zouden gaan missen. Neuh, denk het niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En? Je hebt gezegd dat je er nog even over moest denken?
Nee, want ik denk bij sommige fb's ook JAAAA op het moment van enteren, en da's toch echt NEE!quote:
Misschien kunnen jullie een stukje van dat ene land in het noorden van eurazië claimen? Die hebben toch oppervlakte zat.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze vroegen of mn kinderen de tv niet zouden gaan missen. Neuh, denk het niet.
Stel je niet zo aan. *mep in smoel*.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net even, omdat hij dus de halve afspraak van morgen af heeft gezegd, maar even direct gevraagd of hij nog wel WIL afspreken. En hij beaamde dat, dat ie dat nog wel degelijk wil.
Heb hem gezegd dta ik daar altidj heel slecht in ben in dat soort dingen, en dat ik daar aan twijfel op zulke momenten, maar gevraagd of dat duis niet nodig is. En hij zei dat hij daar net zo slecht in was, maar dat ik niet hoef te twijfelen er aan.
Oke.
Gelukkig.
Al weet ik nu nog niet of het dan alsnog alleen seks is of meer![]()
IK BEN EEN RAMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En een wijf!!! Ik haat mezelf!
En een dramaqueen!!! Dat vooral
(Hebben jullie al een visual?)
Thanksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. *mep in smoel*..
Het moet natuurlijk wel fabuleus zijn he!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie een stukje van dat ene land in het noorden van eurazië claimen? Die hebben toch oppervlakte zat.
Trust me, met mijn schwanz zou je er niet veel pijn van overhoudenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks
Met welk lichaamsdeel was dat trouwens?
Ik beloof je in Japan niet zo te zijn.
De E-penis toch wel?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trust me, met mijn schwanz zou je er niet veel pijn van overhouden.
met de E-penis was je voor het leven kreupel geweestquote:
Maak. Me. Gek!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met de E-penis was je voor het leven kreupel geweest.
nee, kreupel, kan je niet lezen ofzo?quote:
Daar wordt die ADHD-homo ook wel gek van hoor, dan kan hij namelijk niet meer op een toneel rondjes rennen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, kreupel, kan je niet lezen ofzo?.
De katten kijken vaker tv dan ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]De kinderen niet, maar het kostte nogal wat moeite om aan mijn kat uit te leggen dat ze geen Pauw en Witteman meer kon kijken.
Fan van Martin Gausquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lief dagboek! Ik droom al de hele dag van Godtje zijn ballen! Zo lekker glad dat ik ze wel in mijn mond wil hebben. Ik zou wakker willen worden terwijl Godtje mij Tea Bagd
Ja, datquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Helemaal geen tv meer? Dan zou ik eerst een leven moeten hebben.
ADHD is verzonnen, las ik vandaagquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar wordt die ADHD-homo ook wel gek van hoor, dan kan hij namelijk niet meer op een toneel rondjes rennen.
wanneer gaan wij weer eens cocktails drinken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ja, dat weet ik niet, maar de diagnose wordt veels te snel gesteld.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ADHD is verzonnen, las ik vandaagDoor de pharmaceutische industrie!
Waardoor de echte niet meer serieus genomen worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik niet, maar de diagnose wordt veels te snel gesteld.
Ja! Maar dan moet ik wel ergens blijven slapen want zonder drank kan ik 's avonds al niet rijdenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wanneer gaan wij weer eens cocktails drinken?
Ga je mee dan CL?
We drinken een hurricane op bourbonstreet schat!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja! Maar dan moet ik wel ergens blijven slapen want zonder drank kan ik 's avonds al niet rijden
Sja, ADD, ADHD, autisme, aspergesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waardoor de echte niet meer serieus genomen worden.
Maar dat artikel zei dus dat zelfs "de echte" niet bestaan.
Je mag altijd hier blijven slapenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja! Maar dan moet ik wel ergens blijven slapen want zonder drank kan ik 's avonds al niet rijden
Gelukkig word jij nog wel serieus genomenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waardoor de echte niet meer serieus genomen worden.
Maar dat artikel zei dus dat zelfs "de echte" niet bestaan.
Maar ik heb vast geen ADHD, of ADD. Hooguit schizofrenie, MPS en autisme. En homoseksualiteit.
Heeft hij een kat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je mag altijd hier blijven slapen
maar ik snap het ook als je liever bij Grrrrrrrtje slaapt
wink wink![]()
Ik moet uberhaubt nog ooit IEMAND van dit topic ontmoeten, want dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ook nog een keer friet gaan eten met jullie.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig word jij nog wel serieus genomen
doen we dat eerst, is een goeie bodem! op donderdag zijn ze tot best laat open en ik ben op vrijdagen vrijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ook nog een keer friet gaan eten met jullie.
O crisis daar was ik al helemaal lazarus van, er kwam geen eind aan dat ding.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We drinken een hurricane op bourbonstreet schat!
It takes a fool to remain sane.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ADD, ADHD, autisme, asperges. Whatever. iedereen is gewoon gek, de een iets duidelijker dan de ander.
Ja ik wil wodka drinken met jou!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet uberhaubt nog ooit IEMAND van dit topic ontmoeten, want dat heb ik nog nooit gedaan
O nee da's niet waar, Lowlands, kort.
Nou, dat is dus ook een probleemquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig word jij nog wel serieus genomen
Je was op tv, iedereen heeft jou gezien, andersom alleen nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet uberhaubt nog ooit IEMAND van dit topic ontmoeten, want dat heb ik nog nooit gedaan
O nee da's niet waar, Lowlands, kort.
quote:
quote:
Ik dacht eerst van, 'maar ik heb al een keer friet met jullie gegeten', maar dat was met een date in Eindhoven in een vorig levenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doen we dat eerst, is een goeie bodem! op donderdag zijn ze tot best laat open en ik ben op vrijdagen vrij
ow maar jullie niet natuurlijk...
Oh hell to the no!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik wil wodka drinken met jou!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je was op tv, iedereen heeft jou gezien, andersom alleen niet
Wie hebben er allemaal een TV dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je was op tv, iedereen heeft jou gezien, andersom alleen niet
Ik heb er tweequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wie hebben er allemaal een TV dan?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij schiet steeds in de lach ja?
je bent sowieso de enige die carlo en irene kijkt vrees ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:54 schreef CherryLips het volgende:
O ja, ik ben de enige in dit topic die nog tv kijkt.
O, ruk jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja toch? Met Carlo & Irene dacht ik?
Ik was bij m'n zus op visitequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent sowieso de enige die carlo en irene kijkt vrees ik
Tsssk wat een kutsmoes om me af te wimpelen zegquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh hell to the no!
Ik heb me daar laatst ZO enorm door misdragen dat ik 't niet meer magIig in de maanden Oktober t/m December niet!
Ergens in November?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wanneer gaan wij weer eens cocktails drinken?
Ga je mee dan CL?
Ik mag het wel, maar ik doe het gewoon echt nooit. Nou heb ik dat ding van mijn werk gekregen voor Kerst, dus het heeft me niets gekost, maar toch wel zonde eigenlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb er ook 2
maar ik mag geen tv meer kijken in bed van mezelf dus die in de slaapkamer word bijna niet gebruikt
gezelligquote:
Andere drank mag welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk wat een kutsmoes om me af te wimpelen zeg
Het was verschrikkelijk. Ik moest mee. Ik ging mee, voor de gein. Ik werd genaaid.quote:
Met je leven!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gezellig
november loopt al een beetje vol dus roep op tijd een datum!
Dat is dan nog iets. Tenzij door Carlo...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was verschrikkelijk. Ik moest mee. Ik ging mee, voor de gein. Ik werd genaaid.
Ja dan blijft er weinig over zeg! Wat had je in gedachten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Andere drank mag wel
Op tequilla na.
ja sorryquote:
niet expres of zoquote:
Om te kotsen is het!quote:
Kook je ook voor mij?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga zo ook zooo lekker koken
het is weer stoofpotjes weer
Het apparaat nog wel maar geen kabel meer. Er hangt nog wel een Apple TV en PS3 aan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik woon zo klein dat mijn computerscherm daar ruimschoots groot genoeg voor is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Het apparaat nog wel maar geen kabel meer. Er hangt nog wel een Apple TV en PS3 aan.
wat lief dat ze die dan mogen houdenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:48 schreef Q. het volgende:
Oh ja, er staat ook nog een tv in mn slaapkamer. Die is al helemaal al jaren niet aangeweest. Staat er alleen omdat de katten er graag op liggen.
Dat bedoelde hij dus met dat zijn katten meer TV kijken dan hem.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat lief dat ze die dan mogen houden
Die heb ik drie jaar geleden nog aan gehad!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:48 schreef Q. het volgende:
Oh ja, er staat ook nog een tv in mn slaapkamer. Die is al helemaal al jaren niet aangeweest. Staat er alleen omdat de katten er graag op liggen.
Nee hoor, hier ook gewoon tvquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:54 schreef CherryLips het volgende:
O ja, ik ben de enige in dit topic die nog tv kijkt.
Paste ie een beetje?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik drie jaar geleden nog aan gehad!
Oh ja. Vroeger. Toen alles beter was.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik drie jaar geleden nog aan gehad!
Toen ik nog bier had. Die is op nuquote:
THE HORROR!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen ik nog bier had. Die is op nu
THE TRAGEDY OF IT ALL!!quote:
Ik heb die van NY nog niet af. Ben nog niet eens begonnenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:01 schreef Q. het volgende:
Zo. Fotoboek van Peru is af. Net op tijd voor de volgende vakantie.
What?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend thee op. Ik moet nog steeds elk uur naar de wc rennen.
ik ook hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met thee. Dat gaat dwars door me heen.
oke dat is er wel niet door heen maar als je tot het midden komt moet de rest ook lukkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij gaat dwars door CL heen? Foei!
Tenminste iemand die me uit elkaar trekt, hehe.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij gaat dwars door CL heen? Foei!
Meer chocoladethee drinken dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met thee. Dat gaat dwars door me heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |