Ja, dat wil je je ergste vijand nog niet aan doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze woont in leusden dus ze heeft het inderdaad al zwaar
Klotebus vanaf Amersfoortquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat wil je je ergste vijand nog niet aan doen.
Waarom wil je vanuit Amersfoort met de bus naar Leusden?quote:
Je spreekt Burdie hier toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er een vriendin wonen. Nou ja, had. Want die spreek ik nooit meer. En nu heb ik nog een auto
Dan kan CL op komen passen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:45 schreef Burdie het volgende:
En op Facebook.
Maar ik vind het hier best leuk hoor,.
Teruglezenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Poepende biertieten?!
Ik ga dus NIET teruglezen!
Mijn eerste vriendinnetje woonde daar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat wil je je ergste vijand nog niet aan doen.
Arme KTquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje woonde daar.
had ze goede tieten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje woonde daar.
Oh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zeg, let eens een beetje op je woorden!
Hebben jullie al poepfabriekjes voortgebracht?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh.
Heb je hem er lafjes tegenaan gehangen of niet?
Lafjes? Laffe seks...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh.
Heb je hem er lafjes tegenaan gehangen of niet?
Nou die trucjes zijn allesbehalve lafquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van. Elke keer een andere hetero een nieuw trucje leren
Homo's zijn altijd half laffe nichtenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die trucjes zijn allesbehalve laf
inderdaadquote:
Zeg, ik laat je freixenet drinken als je niet oppast!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Homo's zijn altijd half laffe nichten
Ga maar lekker aan het rosé bier meidquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:41 schreef Ang3l het volgende:
laat je freixenet drinken als je niet oppast!Of canei!
Doodsverwensing, 48 uurquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik laat je freixenet drinken als je niet oppast!Of canei!
Ewquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga maar lekker aan het rosé bier meid
Sinds wanneer drink ik rose bier dan?!quote:
Sinds homoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer drink ik rose bier dan?!
Alsof ze in 1978 al rose bier hadden!!!!quote:
Caneiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik laat je freixenet drinken als je niet oppast!Of canei!
Homo!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik durf het hier wel te zeggenik ben gek op moscato d'asti
ik ben gek op de date-fasequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik bij deze even zeggen dat ik de date-fase HAAT?
Irritant onzeker gedoe. Einde bericht.
Nee Godt, nee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben jullie al poepfabriekjes voortgebracht?
Ik vind 't verschrikkelijk. Dat stom kijken op je telefoon. Dat whatsappje wegsturen en dan die knoop in je maag. Wat bedoelt ie met...? Waarom zegt ie...? Hoe zou ie bedoelen...? Blech.quote:
En komt er ooit een eind aan de oefening?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee Godt, nee.
Wij beperken ons tot oefenen.
Ik vind dat ook niks die periode.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't verschrikkelijk. Dat stom kijken op je telefoon. Dat whatsappje wegsturen en dan die knoop in je maag. Wat bedoelt ie met...? Waarom zegt ie...? Hoe zou ie bedoelen...? Blech.
heeeeerlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't verschrikkelijk. Dat stom kijken op je telefoon. Dat whatsappje wegsturen en dan die knoop in je maag. Wat bedoelt ie met...? Waarom zegt ie...? Hoe zou ie bedoelen...? Blech.
Gelukkig is het maar een kort stukje van waar ik ze vang terug naar de grot aan hun harenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry! ik heb een baanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het mooiste is als je net door die fase heen bent, en je gewoon 3x per dag seks hebt.
1 keer 's ochtends, 2 keer 's avonds. niets mis mee lijkt me zoquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 keer 's ochtends, 2 keer 's avonds. niets mis mee lijkt me zo.
Moet je wel een keer door die fase heenkomen jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het mooiste is als je net door die fase heen bent, en je gewoon 3x per dag seks hebt.
Als het zo ver is Godt, dan laten wij het wel weten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En komt er ooit een eind aan de oefening?
Ochtendseks vind ik niks.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 keer 's ochtends, 2 keer 's avonds. niets mis mee lijkt me zo.
Tof!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
Als het zo ver is Godt, dan laten wij het wel weten.
De foto's van de echo komen dan hier in dit topic. Jullie krijgen de primeur.
Oh ik wel, tis niet altijd heel wild ofzo, maar wel fijn wakker wordenquote:
Om kwart over 6 wil ik een douche geen seks.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ik wel, tis niet altijd heel wild ofzo, maar wel fijn wakker worden.
Ik denk dat Anna het niet prettig vind om de verwekking live in dit topic te streamen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tof!![]()
Maar de echo is pas rond week 11. Dat vind ik wel vrij laat.
Ik zeg ook ochtendseks, niet midden-in-de-fucking-nacht-seksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om kwart over 6 wil ik een douche geen seks.
voer haar meer moscato d'astiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je wel een keer door die fase heenkomen ja
Dat vind ik dan weer beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg ook ochtendseks, niet midden-in-de-fucking-nacht-seks.
ik ook nietquote:
oh maar dat zou ik wel prettig vindenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Anna het niet prettig vind om de verwekking live in dit topic te streamen.
Wat is er heerljk aan niet weten waar je aan toe bent? Die onzekerheid? Niet weten of de ander je wel leuk vindt? Ik zie 't werkelijk waar niet. Beginnende liefde? Ja, leuk. Maar deze fase? Nee. Spannend? Vast wel. Leuk? Nee.quote:
Ik ben homo, dat werkt anders. We hebben dan al 3x per dag seks, maar dan komt de vraag of je meer wil.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik hou van die spanning en niet weten waar je aan toe bentquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er heerljk aan niet weten waar je aan toe bent? Die onzekerheid? Niet weten of de ander je wel leuk vindt? Ik zie 't werkelijk waar niet. Beginnende liefde? Ja, leuk. Maar deze fase? Nee. Spannend? Vast wel. Leuk? Nee.
Het is ook iets dat pas "later" komt, dat soort dingen. Voorheen was het gewoon, ik vind jou wel leuk, oh ik jou ook wel, en dan zie je het wel aan en geen spelletjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er heerljk aan niet weten waar je aan toe bent? Die onzekerheid? Niet weten of de ander je wel leuk vindt? Ik zie 't werkelijk waar niet. Beginnende liefde? Ja, leuk. Maar deze fase? Nee. Spannend? Vast wel. Leuk? Nee.
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om kwart over 6 wil ik een douche geen seks.
Doe mij dan maar een echte rollercoaster, want dan weet ik bijna zeker dat ik gewoon aan het einde heelhuids uitstap.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hou van die spanning en niet weten waar je aan toe bent
de rollercoaster van onzekerheid, hoop, blijdschap, zekerheid etc
's ochtend komt het er op aan dat je je dirty voeltquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
dan voel ik me meestal niet sexy
of je moet me eerst laten douchen en zo
vreselijke zoete mousserende wijnquote:
Mja. Ik weet dus nu helemaal niet waar ik aan toe ben. Het is nu 2x gebeurd en we sms'en eigenlijk iedere dag (whatsappen, ook goed). Het is super flirterig en grappig en gezellig, en er komt een vervolg (wat voor morgen trouwens afgezegd isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook iets dat pas "later" komt, dat soort dingen. Voorheen was het gewoon, ik vind jou wel leuk, oh ik jou ook wel, en dan zie je het wel aan en geen spelletjes.
Dat gedoe met dat daten, ik vertik het.
Ja dat zijn inderdaad de hetero verhalen en niet de grindr gay sex date verhalen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Bah. hetero's zijn zoveel makkelijker. Neuken? Oke. Daag, tot snel een keer als je weer geil bent!
Mwah, makkelijk. Ik heb zo'n "scharrel" die idd regelmatig langskomt, maar ik betrap me er wel op dat ik het allemaal niet meer zo boeiend vind.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik weet dus nu helemaal niet waar ik aan toe ben. Het is nu 2x gebeurd en we sms'en eigenlijk iedere dag (whatsappen, ook goed). Het is super flirterig en grappig en gezellig, en er komt een vervolg (wat voor morgen trouwens afgezegd isaii ) volgens ons beide.
Alleen dat raden of het nu meer is of wordt dan alleen een herhaling van een wild weekend... Of ie dat uberhaubt wil. Of ik dat uberhaubt wil. Dat herlezen van sms'jes en 5x dat antwoord anders kunnen interpreteren.
Ja, natuurlijk. Ik kan t op de man af vragen, maar dan riskeer ik ook wel weer onhandige situaties in de castEn ik heb dat lef ook niet zo. Zeker ook omdat ik het voor mezelf nog niet helemaal weet (al denk ik echt veel te veel aan 'm....)
Bah. hetero's zijn zoveel makkelijker. Neuken? Oke. Daag, tot snel een keer als je weer geil bent!
Volgens mij zeg je dat ook al snel weer een jaartje of 3?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik mot maar weer eens aan een echte relatie.
Nofi is prima hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je dat ook al snel weer een jaartje of 3?
Nofi
Ow Moscatel?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vreselijke zoete mousserende wijn
vaak geserveerd als dessertwijn
Grappig...in mijn beleving hebben homoseksuelen er juist minder moeite mee gemiddeld..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik weet dus nu helemaal niet waar ik aan toe ben. Het is nu 2x gebeurd en we sms'en eigenlijk iedere dag (whatsappen, ook goed). Het is super flirterig en grappig en gezellig, en er komt een vervolg (wat voor morgen trouwens afgezegd isaii ) volgens ons beide.
Alleen dat raden of het nu meer is of wordt dan alleen een herhaling van een wild weekend... Of ie dat uberhaubt wil. Of ik dat uberhaubt wil. Dat herlezen van sms'jes en 5x dat antwoord anders kunnen interpreteren.
Ja, natuurlijk. Ik kan t op de man af vragen, maar dan riskeer ik ook wel weer onhandige situaties in de castEn ik heb dat lef ook niet zo. Zeker ook omdat ik het voor mezelf nog niet helemaal weet (al denk ik echt veel te veel aan 'm....)
HW kan in 3 jaar tijd 6 "echte relaties" verder zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je dat ook al snel weer een jaartje of 3?
Nofi
Volgens mij neuken ze makkelijker/sneller, maar dat heeft niets met een relatie te maken denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig...in mijn beleving hebben homoseksuelen er juist minder moeite mee gemiddeld..
quote:
quote:
Maar Angel neukt alleen hetero's, dus dat gaat niet op.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig...in mijn beleving hebben homoseksuelen er juist minder moeite mee gemiddeld..
quote:
Waarom geen Tequila?quote:
omdat als een man mij Tequila gaat voeren ik denk hmmm beter drink je niet te veel want hij heeft een duivels plan!quote:
Ah oke. Ja dat is wel goede shitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]maar dan specifiek noord italiaanse dacht ik
Ik had hier zo'n 5 liter pak liggen....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat als een man mij Tequila gaat voeren ik denk hmmm beter drink je niet te veel want hij heeft een duivels plan!
en als een man mij moscato d'asti gaat voeren denk ikoeh charmant, hij weet wat ik lekker vind en wil mij helemaal niet dronken krijgen
doe er nog maar een oh en he die is ook al weer leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |