quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Braddie, waar komt al die haat vandaan? Dat is ons nooit duidelijk geworden. Je bent een keer naar Zierikzee gegaan, de plek waar Blondje_93 woont en nu opeens zitten jullie elkaar constant af te bekken.Volgens mij omdat ze een tijdje hebben lopen dm'en en appen, en toen kreeg Braddie in een geile bui sexy foto's, maar hij vond haar geen supermodel en nu voelt hij zich bedrogen en daarom doet hij zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar Zierikzee geweest
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:00 schreef Braddie het volgende:
TS heeft 2 vrienden in Zeeland wonen (een in Zierikzee en een in Middelburg) nou wilt TS ergens aan het einde van de maand naar Zeeland met de trein.
Scenario:
www.ns.nl
Men gaat naar Reisplanner, Hilversum > Zeeland
Reistijd is 3 uur! inclusief 3x overstappen.
Dat is het erge nog niet.
Prijs: 47 euro!
47! om een afstand van bij elkaar 375 kilometer af te leggen, dat is in mijn ogen absurd.
Waar baseren ze het op?
Klacht: NS
Klacht 2: Prijzen van de NS.
Het interesseert me echt geen reet hoe iemand er verder uit ziet, maar er zijn grenzen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze een tijdje hebben lopen dm'en en appen, en toen kreeg Braddie in een geile bui sexy foto's, maar hij vond haar geen supermodel en nu voelt hij zich bedrogen en daarom doet hij zo.
Joost mag weten waarom ik überhaupt die foto's heb gestuurd..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze een tijdje hebben lopen dm'en en appen, en toen kreeg Braddie in een geile bui sexy foto's, maar hij vond haar geen supermodel en nu voelt hij zich bedrogen en daarom doet hij zo.
Oh ze heeft jouw hartje gebroken en daarom doe je nu zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen reet hoe iemand er verder uit ziet, maar er zijn grenzen.
En trouwens, Blondje is degene die van het ene op het andere moment omslaat, en me van álle social media afgooit, en dan als reden geeft "Ja, ik weet niet waarom ik het deed, dat wilde ik gewoon doen "
Is Joost een fokker?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Joost mag weten waarom ik überhaupt die foto's heb gestuurd..
Omdat je enorm naief bent, en je hebt zelf tegen mij gezegd "Ik stuur je nooit meer een naakt foto" en nog geen uur later had ik er weer 2 van je gekregenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Joost mag weten waarom ik überhaupt die foto's heb gestuurd..
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen reet hoe iemand er verder uit ziet, maar er zijn grenzen.
Ik hoop niet dat er naaktfoto's van Braddie zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef hoink581 het volgende:
Dus Braddie laat zich negatief uit over de blote tetten van Blondje, die gooit Braddie van de social media af en nu is het dus ruzie?
Ja, meid, je hebt het hélémáál door.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ze heeft jouw hartje gebroken en daarom doe je nu zo
Wat dan Braddert? Hoe zit de vork dan in de steel?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, meid, je hebt het hélémáál door.
Misbruik van iemand maken terwijl je weet dat het een makkelijk doelwit is.. slap hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat je enorm naief bent, en je hebt zelf tegen mij gezegd "Ik stuur je nooit meer een naakt foto" en nog geen uur later had ik er weer 2 van je gekregen
Ze dacht gister opeens, goh.. Laat ik zonder iets te zeggen Braddie eens van Skype gooien, en later zei ze " Ja, ik wist ook niet waarom ik dat deed, laat me.. ok? "quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef hoink581 het volgende:
Dus Braddie laat zich negatief uit over de blote tetten van Blondje, die gooit Braddie van de social media af en nu is het dus ruzie?
Hoezo weet ik nou dat jij een makkelijk doelwit bent?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Misbruik van iemand maken terwijl je weet dat het een makkelijk doelwit is.. slap hoor
Shitttttquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er naaktfoto's van Braddie zijn.
Dat hoop ik voor de mensheid ook niet neequote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er naaktfoto's van Braddie zijn.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Misbruik van iemand maken terwijl je weet dat het een makkelijk doelwit is.. slap hoor
Raar dat jij de enige persoon bent waarbij zelfspot niet effectief is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor de mensheid ook niet nee
Klopt, jij wist als geen ander hoe ik me voelde.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoezo weet ik nou dat jij een makkelijk doelwit bent?Slachtofferrol hier
Nee maar serieus, makkelijk doelwit? Kom op zeg, het is niet alsof je downsyndroom hebt, of alsof je 12 bent, je kan fatsoenlijk nadenken (althans, daar gaan we maar vanuit)
Ja, erg is dat he? Vind ik nou zelf ook. Toch blijf ik het doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Raar dat jij de enige persoon bent waarbij zelfspot niet effectief is.
Like i said: Naïef.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Klopt, jij wist als geen ander hoe ik me voelde.
Blijkbaar ben ik te goed van vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |