Zolang ze niet op Fok staan vind ik het bestquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar je blijft wel zeuren over het ooit eens hebben verstuurd van naaktfoto`s, nee. Het doet je écht hélemaal niks nee
Fok is soms zo meedogenloosquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:51 schreef haan33 het volgende:
De mods die dit ook gewoon openlatendie mensen laten blondje lekker lijden
Hoe voelt dat nou?quote:
Daar weet jij alles van, maar toch blijf je wederkeren.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zolang ze niet op Fok staan vind ik het best
Myron is buffed baasquote:
Dat verdient respectquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van, maar toch blijf je wederkeren.
Precies, daarom.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef Braddie het volgende:
[..]Word er ruzie gemaakt om naaktfoto`s, terwijl het je helemaal niet interesseert dat die verstuurd zijn.
Tenzij ze op Fok komen, maar geen enkele gek haalt het in z`n hoofd om jouw naaktfoto`s te uploaden (Behalve in KPD) Want ban.
Klopt, zie mij als The Rolling Stones, ze roepen al tig jaar dat ze gaan stoppen, maar ze komen constant terug, maar er veranderd geen reet en ze worden alleen maar irritanter en slechterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van, maar toch blijf je wederkeren.
Laat ze lekker fappen/soppen op jouw foto`s hebben ze ook eens een pleziertje.quote:
Roep dat nou niet te hard. Tepels censureren is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef Braddie het volgende:
[..]Word er ruzie gemaakt om naaktfoto`s, terwijl het je helemaal niet interesseert dat die verstuurd zijn.
Tenzij ze op Fok komen, maar geen enkele gek haalt het in z`n hoofd om jouw naaktfoto`s te uploaden (Behalve in KPD) Want ban.
nounou wat een plezier.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat ze lekker fappen/soppen op jouw foto`s hebben ze ook eens een pleziertje.
Oh Snap.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Roep dat nou niet te hard. Tepels censureren is niet zo moeilijk.
Ware het niet dat jij nooit goed bent geweest.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, zie mij als The Rolling Stones, ze roepen al tig jaar dat ze gaan stoppen, maar ze komen constant terug, maar er veranderd geen reet en ze worden alleen maar irritanter en slechter
Dat trek ik in twijfel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ware het niet dat jij nooit goed bent geweest.
nee blondje is lelijkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |