Nee hoor, topics up ruften is helemaal hipperdie2014hip!quote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Nee, fout...dat gaat het juist helemaal worden in 2014!
quote:Op maandag 30 december 2013 19:28 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nee hoor, topics up ruften is helemaal hipperdie2014hip!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:14 schreef TUFKAL het volgende:
Pwroatttt knetterrrr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The waves you made will always be
Jij bent zelf lelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee keer 'maar' in één post staat lelijk tong80.
Liet je een scheet?quote:
Ze zijn zo weerloos en kunnen niets terugdoen.quote:
Hey vrouwen poepen niet en laten geen winden!quote:
Ik heb idd. een, altijd goed bewaard, vrouwen geheim verklapt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hey vrouwen poepen niet en laten geen winden!
Vreselijk!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:53 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik heb idd. een, altijd goed bewaard, vrouwen geheim verklapt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef TheBurnerMan het volgende:
Al die mensen die hier posten schoppen dit topic naar beneden...
...het niveau wel te verstaan.
Altijd kicken 's ochtends!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
begin de dag met een postje, begin de dag met een kick
want wie topics kickt in de morgen, die kickt de hele dag, ja die kickt de hele dag*klapt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik vergeet elke keer deze te kicken, dus vandaar deze compleet nutteloze semikick.
Ik ga een reminder in mijn telefoon zetten, dat ik hem morgenochtend echt moet kicken.quote:
Haywood, wat kinderachtig gvdquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ga een reminder in mijn telefoon zetten, dat ik hem morgenochtend echt moet kicken.
Ik heb nu een alarm genaamd "topc kikeb' gezet, want ik was te lui om het te veranderen in 'topic kicken'quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Haywood, wat kinderachtig gvd
You go girl! Ik reken op je!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb nu een alarm genaamd "topc kikeb' gezet, want ik was te lui om het te veranderen in 'topic kicken'
quote:
HALLOquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:30 schreef pepper_961 het volgende:
hallo.
Ik ga zo naar bed, maar kon het niet laten om nog FF hallo te zeggen, eigenlijk ben ik te moe voor hallo zeggen, weet niet, het is gewoon best vermoeiend natuurlijk om hallo te zeggen, maar omdat ik jullie best aardig vind gun ik jullie mijn hallo natuurlijk best wel, alleen weet ik niet of jullie eigenlijk wel op mijn hallo zitten te wachten, mag ik daar eigenlijk wel zomaar vanuit gaan denk ik nu, maar aan de andere kant kan ik me gewoon niet voorstellen dat jullie lekker zouden kunnen slapen zonder dat ik hallo tegen jullie gezegd heb, dus bij deze,HALLO!
Doe maar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:53 schreef deadprez het volgende:
zal ik deze anders gewoon even vol maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |