abonnement Unibet Coolblue
pi_132030269
quote:
9s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Even een paar gekke strandfoto's voor opa's en oma's ...
Oh nee, toch maar niet. Er staan verderop wat fotografen en de goegemeente zou er eens over kunnen vallen. Snel terug naar het appartement.
_O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132030379
Toch fijn zo'n BFF die je na 6 jaar uit de mottenballen kunt trekken alsof er niets gebeurt is :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_132030390
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Agree :Y

Alsof het uitmaakt waar ze op vakantie zit, die camera's volgen wel.
En een obscuur tropisch eiland kiezen, als je met je zoontje op vakantie gaat, eh nee :D
Als je zegt waar je heengaat/laat zeggen waar je heengaat dan 'volgen' ze wel.
De VS is een land waar ze haar niet kennen,er zal daar geen fotograaf die daar spontaan Sylvie gaan kieken als ze op het strand is. Daar moet echt iemand zijn geweest die een of ander bureau heeft ingelicht dat er iemand op het strand is waarvan foto's in Europa kunnen worden verkocht.

Als ze wil kan ze echt wel op vakantie waarbij er alleen kiekjes voor een familiealbum worden gemaakt.
pi_132030425
Zijn er nog mensen die geloven dat zij niet elke scheet regisseert :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_132030516
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:12 schreef kvd het volgende:

[..]

Als je zegt waar je heengaat/laat zeggen waar je heengaat dan 'volgen' ze wel.
De VS is een land waar ze haar niet kennen,er zal daar geen fotograaf die daar spontaan Sylvie gaan kieken als ze op het strand is. Daar moet echt iemand zijn geweest die een of ander bureau heeft ingelicht dat er iemand op het strand is waarvan foto's in Europa kunnen worden verkocht.

Als ze wil kan ze echt wel op vakantie waarbij er alleen kiekjes voor een familiealbum worden gemaakt.
Nee maar ze wordt thuis ook overal herkend, ik denk dat het haar geen reet boeit of ze nou wel of niet privé op vakantie is. Daarbij gaat ze met haar zoontje op vakantie. Moet ze naar verweggistan om pers te omzeilen? Waar is deze vakantie eigenlijk?
Ik geloof dat alle BN'ers zo'n beetje aandachtsgeil zijn, tv, zangers, wie niet. Raf zit met een open tuin met zijn 'ballenmeisje', voorheen zagen we hem nooit. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132030549
ik denk als zij dat daadwerkelijk zou doen dat het niet meer interessant zou zijn voor de fotograven...
Als iemand iedere week belt om te vertellen waar ze heen gaat dan krijg je als fotograaf/pers ook snel genoeg ervan lijkt me....waarom al die moeite om te kijken hoe zij zandkastelen zit te bouwen op het strand....
Lekker belangrijk allemaal
pi_132030608
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:15 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er nog mensen die geloven dat zij niet elke scheet regisseert :')
Nee joh, 't stomme mokkel regelt het van a tot z.
Go hard or go home
  donderdag 10 oktober 2013 @ 09:26:53 #58
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_132030612
Nou ja, het zal wel heel cynisch zijn maar qua mediastrategie past het wel dat ze als 'liefhebbende moeder' wordt vastgelegd.
Ook hier waren er immers vraagtekens hoeveel tijd ze nou eigenlijk vrijmaakt voor Damian.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_132030924
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee maar ze wordt thuis ook overal herkend, ik denk dat het haar geen reet boeit of ze nou wel of niet privé op vakantie is. Daarbij gaat ze met haar zoontje op vakantie. Moet ze naar verweggistan om pers te omzeilen? Waar is deze vakantie eigenlijk?
Ik geloof dat alle BN'ers zo'n beetje aandachtsgeil zijn, tv, zangers, wie niet. Raf zit met een open tuin met zijn 'ballenmeisje', voorheen zagen we hem nooit. :D
De vakantie is in Miami.

En ja, ze zegt wel dat al die fotografen haar iets doen (of ze het meent is een tweede). Je herinnert je het stuk van MaMeis toch nog wel? De Diana-achtige taferelen waar zij (of eigenlijk Syl) het over had? Wilde ze geen rust? Dat kan, maar dan moet je de pers niet inseinen.

En dan de uitbuiting van Damian door Sabia door hem mee te nemen zodat ze met hem op de foto kan om de wereld te laten zien dat ze een goede stiefmama is. Ze doet nu toch zelf precies hetzelfde. Ze spelen voor de camera met elkaar zodat ze een supermama lijkt en daarna gaat ze liggen bakken in de zon of laat ze Dorte veel met het kind doen (sowieso zie je Damian op de vakantiefoto's veel in de buurt van Dorte lopen, lopen ze samen achter Sylvie of tilt Dorte Damian)

Een stel 'vakantiekiekjes' (kan ze niet groter maken....) Ze poseert gewoon voor de foto's van de pers (met Daam, Met Tour, want die is er ook met de kinderen, alleen, met Daam en Dorte)
http://www.brunopress.nl/(...)F682F2&rnd=5197.5.55
pi_132031009
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:43 schreef kvd het volgende:

De Diana-achtige taferelen waar zij (of eigenlijk Syl) het over had? Wilde ze geen rust? Dat kan, maar dan moet je de pers niet inseinen.

Dat van haar moeder was ik vergeten.
En wie zegt dat ze ze inseint? Weten we niet zeker.

Wellicht doet ze een MaxLexje, poseren voor de pers met kind zodat ze van het gezeik af is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132031108
quote:
4s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:22 schreef sherezade het volgende:
ik denk als zij dat daadwerkelijk zou doen dat het niet meer interessant zou zijn voor de fotograven...
Als iemand iedere week belt om te vertellen waar ze heen gaat dan krijg je als fotograaf/pers ook snel genoeg ervan lijkt me....waarom al die moeite om te kijken hoe zij zandkastelen zit te bouwen op het strand....
Lekker belangrijk allemaal
Omdat je die foto's gemakkelijk kunt doorverkopen aan Bild etc. Nee, er is niets bijzonder aan, net als 99% van alle foto's waar celebs op staan, maar wij kijken er toch ook naar. Dailymail maakt er een kek artikeltje van. Valt best wat mee te verdienen. Alsof die fotografen elke dag een vette vis als Rihanna voor de lens krijgen. Geld = geld.

Ik geloof er niets van dat ze daar wordt herkend. Ook genoeg BN'ers en Europese celebs die je nooit ziet op vakantie. Van Rafael en Syl zag je elke keer vakantie foto's terwijl zij buiten Duitsland en Nederland gewoon de zoveelste WAG was. Van bijvoorbeeld een Robin van Persie die veel bekender is dan Rafael heb ik maar één keer vakantiefoto's gezien.

Scheidingsgeruchten? Syl en Raf worden toevallig ontzettend verliefd gespot op vakantie. Sylvie is een slechte moeder geruchten? Sylvie wordt plots gefotografeerd op het vliegveld, innig knuffelend met Damian en een paar dagen later speelt ze de perfecte moeder op het strand van Miami.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132031156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:52 schreef alors het volgende:

Scheidingsgeruchten? Syl en Raf worden toevallig ontzettend verliefd gespot op vakantie. Sylvie is een slechte moeder geruchten? Sylvie wordt plots gefotografeerd op het vliegveld, innig knuffelend met Damian en een paar dagen later speelt ze de perfecte moeder op het strand van Miami.
Saab ontvangt ook ineens haar verloren tienerdochter voor de pers waarvan Raf de foto voor heel NL op Twitter gooit, ik weet niet wie er beter is. Hoeveel kiekjes zien wij niet van een gelukkige Raf met kip, Raf en Saab in een zwemband poserend op de rand, en spelende kinderen in een tuin?
Het is een zooitje daar bij Syl/Raf/Saab. Ik heb geen idee wie wat in scene zet, niet bij Syl en niet bij Raf. Ik hoop maar dat ze allebei gewoon leven omdat ze dat willen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132031276
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 08:54 schreef sherezade het volgende:

[..]

Deze foto zag ik nog ergens op een Duitse site, dit kiekje was denk ik voor hun privealbum bedoeld
Niet alles is wat het lijkt

Zie hier de echte foto

[ afbeelding ]
Wel slim bedacht, dat poseren voor de Nanny geeft de fotografen ook gelijk de mogelijkheid om foto's te maken :D
Get it and Bet it
pi_132031360
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat van haar moeder was ik vergeten.
En wie zegt dat ze ze inseint? Weten we niet zeker.

Wellicht doet ze een MaxLexje, poseren voor de pers met kind zodat ze van het gezeik af is.
De Franse lul zei dat toch? En Sabia. En Boulevard (deze week nog).

En een MaxLexje oke, maar ze doet het verschillende momenten/kijkt op verschillende momenten al lachend en zogenaamd spontaan in de foto. Ze is zich er compleet van bewust dat die camera er is. De koninklijke familie neemt 1 moment, that's it. Als ze een fotomoment zou doen, dan zouden we dus ook maar 1 keer strandfoto's zien. Maar nee, meerdere dagen strand, meerdere mensen (Dorte, Tour, de kinderen van Tour), meerder dagen/momenten door de straten van Miami. De fotografen zijn echt geen gezeik voor haar, het lijkt me meer waarvoor ze leeft (in Parijs en St Tropez zijn nog minder foto;'s van haar gemaakt als nu met Damian).
pi_132031437
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Saab ontvangt ook ineens haar verloren tienerdochter voor de pers waarvan Raf de foto voor heel NL op Twitter gooit, ik weet niet wie er beter is. Hoeveel kiekjes zien wij niet van een gelukkige Raf met kip, Raf en Saab in een zwemband poserend op de rand, en spelende kinderen in een tuin?
Het is een zooitje daar bij Syl/Raf/Saab. Ik heb geen idee wie wat in scene zet, niet bij Syl en niet bij Raf. Ik hoop maar dat ze allebei gewoon leven omdat ze dat willen.
Wel 1 verschil, het is gewoon in de tuin van Raf en Saab, daar zouden ze in principe hun bierkippie wel mogen eten/voorbereiden/spelen enzovoort). Het zou te gek zijn als ze niet eens in hun eigen tuin dingen kunnen doen. Daarbij heb ik persoonlijk minder het idee dat het geposeerd is zeg maar/niet de pers voor is gebeld, het voelt anders aan,spontaner.
Feit blijft wel dat ze even voor een heg moeten zorgen waardoor we minder zien :Y
pi_132031516
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef kvd het volgende:

[..]

Wel 1 verschil, het is gewoon in de tuin van Raf en Saab, daar zouden ze in principe hun bierkippie wel mogen eten/voorbereiden/spelen enzovoort). Het zou te gek zijn als ze niet eens in hun eigen tuin dingen kunnen doen. Daarbij heb ik persoonlijk minder het idee dat het geposeerd is zeg maar/niet de pers voor is gebeld, het voelt anders aan,spontaner.
Feit blijft wel dat ze even voor een heg moeten zorgen waardoor we minder zien :Y
Jup maar hij gooit ze op Twitter, deelt ze met ons allemaal. Waarom wil hij de verloren dochter in de media gooien? Omdat er geschreven werd of zij er wel naar omkijkt.
Sylvie belt media wellicht, Raf publiceert zelf. Ik snap sowieso niet dat ze die kinderen zo willen delen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132031582
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jup maar hij gooit ze op Twitter, deelt ze met ons allemaal. Waarom wil hij de verloren dochter in de media gooien? Omdat er geschreven werd of zij er wel naar omkijkt.
Sylvie belt media wellicht, Raf publiceert zelf. Ik snap sowieso niet dat ze die kinderen zo willen delen.
Oh ja, dat was een lelijke zet van hem...
pi_132031659
De moeder van Raf doet ook vrolijk mee :') die zet meteen deze foto op Facebook zodat
iedereen hem kan zien.

http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)h-in-Amsterdam.dhtml



Het is gewoon een dom spelletje geworden tussen twee partijen.
pi_132031694
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Het is gewoon een dom spelletje geworden tussen twee partijen.
Daarom vind ik Sylvie ook niet slechter bezig. Raf was die terughoudende jongen, zien we ook weinig meer van. Niet dat een mens niet mag veranderen, maar hou je dan rustig ten tijden van je scheiding.
En ik snap ook best dat ze op elkaar reageren, maar het wordt er niet netter op.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132031729
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daarom vind ik Sylvie ook niet slechter bezig. Raf was die terughoudende jongen, zien we ook weinig meer van. Niet dat een mens niet mag veranderen, maar hou je dan rustig ten tijden van je scheiding.
En ik snap ook best dat ze op elkaar reageren, maar het wordt er niet netter op.
Ze zijn allemaal raar bezig, dus ik weet ook niet wie erger is eigenlijk.
Mar goed wij zijn ook erg :') want wij houden ons er toch maar mooi mee bezig :P
pi_132032004
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal raar bezig, dus ik weet ook niet wie erger is eigenlijk.
Mar goed wij zijn ook erg :') want wij houden ons er toch maar mooi mee bezig :P
Misschien zijn wij nog wel het ergste. Als wij niet zouden reageren op wat er allemaal speelt en bladen niet zouden kopen/lezen, filmpjes niet zouden bekijken, programma's niet bekijken op tv, dan worden ze minder interessant en komen ze er minder in te staan/minder op tv....
pi_132032040
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:35 schreef kvd het volgende:

[..]

Misschien zijn wij nog wel het ergste. Als wij niet zouden reageren op wat er allemaal speelt en bladen niet zouden kopen/lezen, filmpjes niet zouden bekijken, programma's niet bekijken op tv, dan worden ze minder interessant en komen ze er minder in te staan/minder op tv....
:D precies! wij houden het lekker in stand zo :Y)
pi_132032366
Raf is trouwens even erg als zijn moeder, want die gooide deze foto dan weer meteen op Twitter :P

http://www.showbiznewz.nl(...)-foto-met-sabia.html



Blijkbaar vinden ze het zelf wel een leuk spelletje :+
pi_132032443
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Raf is trouwens even erg als zijn moeder, want die gooide deze foto dan weer meteen op Twitter :P

http://www.showbiznewz.nl(...)-foto-met-sabia.html

[ afbeelding ]

Blijkbaar vinden ze het zelf wel een leuk spelletje :+
Dit is toch een oudje?
pi_132032464
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:53 schreef kvd het volgende:

[..]

Dit is toch een oudje?
Ja, maar het ging er om dat ze ALLEMAAL vrolijk aan dit spelletje meedoen.
pi_132032484
En volgens mij barstte de hel los nadat die Franse Lul een boekje had opengedaan :')
pi_132032567
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, maar het ging er om dat ze ALLEMAAL vrolijk aan dit spelletje meedoen.
Oh, ik las het dan verkeerd, dacht dat je bedoelde dat eerst Lolita een foto had geplaatst en Raf deze daarna had geplaatst. :@

quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En volgens mij barstte de hel los nadat die Franse Lul een boekje had opengedaan :')
Ik heb nog steeds het idee dat Syl een aardige vinger in de pap heeft gehad bij het uit de school klappen van de Fransoos :@
pi_132032594
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:58 schreef kvd het volgende:

[..]



Ik heb nog steeds het idee dat Syl een aardige vinger in de pap heeft gehad bij het uit de school klappen van de Fransoos :@
Neu... ik denk nou net dat dát niet gepland was eigenlijk, maar ik kan me daar in vergissen natuurlijk.
pi_132032626
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Neu... ik denk nou net dat dát niet gepland was eigenlijk, maar ik kan me daar in vergissen natuurlijk.
Ik geloof ook dat ik daar aardig alleen in sta hoor. It's my twisted mind ~O>
pi_132032652
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:00 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik geloof ook dat ik daar aardig alleen in sta hoor. It's my twisted mind ~O>
Ik denk dat je dat gewoon graag wil geloven :D van mij mag je hoor...
pi_132032840
Evert Santegoeds heeft op 538 ten tijde van het eerste interview met de fransoos, duidelijk laten merken dat Sylvie zelf regelmatig de pers inseint. HIj noemde Guillame nog erg naief omdat 'ie dacht dat een vriendin van Sylvie de pers vast steeds had ingelicht als Sylvie bij hem was en ze net van plan waren gezellig en anoniem ergens een slotje te gaan plaatsen ;)

De foto's in Miami zijn daarom in mijn ogen net zo geregisseerd als de befaamde steiger-scene uit de laatste acte van 'het droomhuwelijk' :Y
pi_132032843
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat gewoon graag wil geloven :D van mij mag je hoor...
Ik geloof nergens in, maar ik zie het wel als serieuze mogelijkheid....ik zou er in ieder geval niet raar van opkijken
  donderdag 10 oktober 2013 @ 11:22:27 #83
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_132033173
Na regen komt altijd weer zonneschijn.


pi_132033246
quote:
12s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
Na regen komt altijd weer zonneschijn.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die regen was ook gepland :Y
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 oktober 2013 @ 11:37:35 #85
22592 crew  Ole
pi_132033603
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die regen was ook gepland :Y
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132034312
Zie ik op die foto's nou ook touriya lopen?



bron: ad
pi_132034377
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:01 schreef utrecht1970 het volgende:
Zie ik op die foto's nou ook touriya lopen?

[ afbeelding ]

bron: ad
Ja, deze foto's doen het bij mij niet, maar er staan ook al foto's met Touriya hier.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132034452
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:01 schreef utrecht1970 het volgende:
Zie ik op die foto's nou ook touriya lopen?

[ afbeelding ]

bron: ad
Haar naam staat er zelfs bij....

Geweldig stukje tekst ook _O-

quote:
De paparazzi in Miami volgen Sylvie van der Vaart en haar zoontje Damian op de voet. De twee genieten van een vakantie in Florida en waren de afgelopen dagen op het strand en in de zee te vinden. Gisteren kwamen Sylvies beste vriendin Touriya en haar zoontje op bezoek. In de ochtend stond er vanwege regen een uitgebreide shopsessie in de planning en 's middags was Sylvie in een bloemetjesbikini in de weer met een volleyball en speelde ze een potje beachball
pi_132034753
Leuke bikini trouwens
pi_132034862
Ze heeft meerdere leuke Bikini's :P



pi_132034900
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:18 schreef kvd het volgende:
Leuke bikini trouwens
[ afbeelding ]
Dit vind ik juist van al haar bikini's de sufste.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132035051
Ze wordt goed in de gaten gehouden gelukkig :+

quote:
Sylvie van der Vaart in Miami in a Bikini

Sylvie van der Vaart in Miami in a Bikini
Hey, guys. You know Dutch tv personality/model Sylvie van der Vaart? No? Well, whatever. Here she is in a bikini…



The Blemish The Blemish onto Celeb
http://boxyblogs.com/tag/sylvie-van-der-vaart/
pi_132035240
Voor de liefhebbers, hier zijn nog 134 foto's :')

quote:
Sylvie van der Vaart ( wife of Rafael van der Vaart ) vacations in Miami Beach with son.
OCTOBER 07 2013
Sylvie van der Vaart ( wife of Rafael van der Vaart ) vacations in Miami Beach with son.
Non Exclusive
Mandatory Credit: MRPIXX.COM


http://mrpixx.photoshelte(...)/I000021VBRC3iTKY/30
  donderdag 10 oktober 2013 @ 15:48:48 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_132040178
oh van 13 aug
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 oktober 2013 @ 15:56:09 #96
22592 crew  Ole
pi_132040219
Er komen wel weer een hoop bikini's voorbij!

Ze heeft er ook een mooi lijf voor nu!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132043587
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Saab ontvangt ook ineens haar verloren tienerdochter voor de pers waarvan Raf de foto voor heel NL op Twitter gooit, ik weet niet wie er beter is. Hoeveel kiekjes zien wij niet van een gelukkige Raf met kip, Raf en Saab in een zwemband poserend op de rand, en spelende kinderen in een tuin?
Het is een zooitje daar bij Syl/Raf/Saab. Ik heb geen idee wie wat in scene zet, niet bij Syl en niet bij Raf. Ik hoop maar dat ze allebei gewoon leven omdat ze dat willen.
Amen :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 oktober 2013 @ 18:45:07 #98
163650 Greys
pi_132043924
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 23:32 schreef static het volgende:

[..]

Moet je nou echt op alles commentaar hebben? Kom op zeg, waar hebben we het over.
Whut? Heel SHO hangt aan elkaar van het geleuter over niksigheidjes, ik zeg juist dat ze er goed uit ziet maar ik mag niks over heur bikini zeggen terwijl ik hier een van de meest positieven ben over haar? Oke :D Probeer het morgen eens met je andere been, dat uit bed stappen ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 oktober 2013 @ 18:46:31 #99
163650 Greys
pi_132043978
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 15:56 schreef Ole het volgende:
Er komen wel weer een hoop bikini's voorbij!

Ze heeft er ook een mooi lijf voor nu!
Jup, ze ziet er echt super uit. Ik zou een moord doen voor zo'n kont :D

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef alors het volgende:

[..]

Dit vind ik juist van al haar bikini's de sufste.
Echt? Ik vind hem ook een van de leukste die ik so far gezien heb.
Samen met die donkerblauw-met-goud geloof ik, die vond ik ook leuk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 donderdag 10 oktober 2013 @ 18:47:12 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_132044004
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze heeft meerdere leuke Bikini's :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oeps nu maar hopen dat er geen fotografen zijn.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')