Alleen even gebeft dus?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:55 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Normaal afscheid genomen en dan begint het...
Ja wat de neuk. Alsof je daar bent om haar een plezier te doen ofzo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn God, het is geen Idols. Ik had gezegd jammer dan, dan zoek ik wel een ander.
quote:
Zulke arrogante wijven kunnen wat mij betreft meteen opdonderen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja wat de neuk. Alsof je daar bent om haar een plezier te doen ofzo.
Zo niet bekeken. Thanks.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zulke arrogante wijven kunnen wat mij betreft meteen opdonderen.
Nope, omdat een niet betalend lid geen berichten kan lezen. Geen enkele. Dus je e-mailadres erin zetten heeft geen enkele zin in dit opzicht. Lexa wil natuurlijk verdienen aan hun site dus verwacht niet te veel. De berichten komen door; je moet betalen om ze te lezen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:48 schreef tslh het volgende:
Als je zelf betalend lid bent (in mijn geval Lexa) en je stuurt een mail naar een dame die dat NIET is: dan krijg je natuurlijk nooit een reactie terug. Wordt de mail OOK gelezen door Lexa? Als ik bij wijze van spreken mijn eigen e-mail adres erin zou zetten in elke mail: sturen ze hem dan nog wel door?
Ik heb nu soms het idee dat, als iemand een mail van me krijgt en geen lid is, die eigenlijk alleen maar een flirt kan terugsturen of zo.
En volgens mij kun je ook nergens aan het profiel van de dames zien of het betalende leden zijn of niet. Dus hele berichten schrijven heeft maar zelden zin. Maar wat is uberhaupt het nut om ingeschreven te zijn als je zo weinig kunt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nope, omdat een niet betalend lid geen berichten kan lezen. Geen enkele. Dus je e-mailadres erin zetten heeft geen enkele zin in dit opzicht. Lexa wil natuurlijk verdienen aan hun site dus verwacht niet te veel. De berichten komen door; je moet betalen om ze te lezen.
Dat is hun verdienmodel. Als je gratis wil daten zijn er legio alternatieven, maar serieuzere daters zitten op de betaalde sites. Of je kunt zien of iemand betaald is, weet ik niet eigenlijk. Relatieplanet gaf dat wel duidelijk aan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:20 schreef tslh het volgende:
[..]
En volgens mij kun je ook nergens aan het profiel van de dames zien of het betalende leden zijn of niet. Dus hele berichten schrijven heeft maar zelden zin. Maar wat is uberhaupt het nut om ingeschreven te zijn als je zo weinig kunt?
En klein detail, niet-leden kunnen berichten wel lezen. En je kunt ook zien van wie interesse berichtjes komen als niet-lid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is hun verdienmodel. Als je gratis wil daten zijn er legio alternatieven, maar serieuzere daters zitten op de betaalde sites. Of je kunt zien of iemand betaald is, weet ik niet eigenlijk. Relatieplanet gaf dat wel duidelijk aan.
Op RP wel inderdaad. Op Lexa is dit niet mogelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:12 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
En klein detail, niet-leden kunnen berichten wel lezen. En je kunt ook zien van wie interesse berichtjes komen als niet-lid.
Geloof dat je daar ook alleen berichten kunt lezen als member, en dat veel mensen geen member zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:14 schreef Groenteschoffel het volgende:
Hoe zijn jullie ervaringen met Pepper?
Je kunt ook geen berichten sturen naar niet-members. Was meer benieuwd naar de succesverhalenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:17 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Geloof dat je daar ook alleen berichten kunt lezen als member, en dat veel mensen geen member zijn.
Met Pepper moet je oppassen. Was eerst een maandje lid, met steeds iedere dag 3 matches. Ik denk oke, nog even verlengen met een maandje, blijkt een paar dagen daarna ineens dat de bron met matches totaal opgedroogd is. De 2e maand in totaal dus nog maar 3 of 4 matches gehad ofzo. Riekt een beetje naar oplichting dus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:14 schreef Groenteschoffel het volgende:
Hoe zijn jullie ervaringen met Pepper?
Viel mij inderdaad ook op toen ik daar ingeschreven stond.... Een keer voor betaald.. daarna lekker account geschrapt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:05 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Met Pepper moet je oppassen. Was eerst een maandje lid, met steeds iedere dag 3 matches. Ik denk oke, nog even verlengen met een maandje, blijkt een paar dagen daarna ineens dat de bron met matches totaal opgedroogd is. De 2e maand in totaal dus nog maar 3 of 4 matches gehad ofzo. Riekt een beetje naar oplichting dus.
Dat had ik totaal niet. En ik ben daar een maand of negen ingeschreven geweest. Kreeg echt elke dag 2/3 matches. Heb er ook veel leuke dates door gehad. Maar misschien is het aanbod mannen er wel veel groter oid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:05 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Met Pepper moet je oppassen. Was eerst een maandje lid, met steeds iedere dag 3 matches. Ik denk oke, nog even verlengen met een maandje, blijkt een paar dagen daarna ineens dat de bron met matches totaal opgedroogd is. De 2e maand in totaal dus nog maar 3 of 4 matches gehad ofzo. Riekt een beetje naar oplichting dus.
Wat pepper betreft, ik ben er al maanden (gratis) lid, nog iedere dag 3 matches erbij. Misschien ligt het aan de leeftijd? 25 hier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:05 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Volgens mij wil iemand mij het christendom binnenhalen.quote:Ik wil een bruid te zijn!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |