quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:32 schreef BeamofLight het volgende:
Het mooie is:
1. jij gaat naar de plee om net alsof te pissen en checkt je binnengekomen appjes
2. zij sms't terwijl jij naar de plee bent naar haar vriendin: " hij is leuk!! xx "
3. zij checkt of jij online bent en denkt nu: hij appt zijn vrienden misschien wel om verslag uit te brengen
4. mannen appen hun vrienden niet om verslag uit brengen bij vrienden
Totale onzin.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:32 schreef BeamofLight het volgende:
Het mooie is:
1. jij gaat naar de plee om net alsof te pissen en checkt je binnengekomen appjes
2. zij sms't terwijl jij naar de plee bent naar haar vriendin: " hij is leuk!! xx "
3. zij checkt of jij online bent en denkt nu: hij appt zijn vrienden misschien wel om verslag uit te brengen
en SCquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef Silenus het volgende:
Nou ik heb in al die honderdmiljoen dates werkelijk nog nooit 1 minuut verslag uitgebracht aan mijn vrienden. Dacht ook serieus dat niemand dat deed en dat zoiets alleen voor vrouwen was. Maar het is dus alleen voor vrouwen en Rickario.
Datquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
en SC
Moet wel zeggen dat het komt omdat vriendinnen MIJ er naar vragen
Ik ben de enige single, dus dat heb ik nooitquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:52 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat
Of dat vrienden tijdens hun date appen "zet het bier maar koud, dit gaat niks worden"
Nee dat niet, het is meer van: Ja is gezelligquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:55 schreef Silenus het volgende:
Ja oke. Maar toch nooit dat je op de plee gaat appen 'Omg, ze is echt zo leuk!Echt goed figuur en ze is ook geinteresseerd. Ik merk zeker een klik!
'
Tenminste, ik check gewoon de voetbaluitslagen/nieuws en dat is 't.
Sinds wanneer?quote:
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Al heb ik nu wel whatsapp sinds een aantal dagen.
Alsof je dan verplicht bent het 'appen' te gaan noemen.quote:
Maar goed, dat is wat mij betreft in alle vormenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Al heb ik nu wel whatsapp sinds een aantal dagen. Weet gelijk weer waarom ik het niet wilde. Ja ik ben online geweest, nee je krijgt geen reactie. Misschien morgen.
Klopt maar veel mensen lijken dat wel te verwachten. Mijn vriendin doet het bv. wel vaak. Zo erg dat ik 's avonds regelmatig knettergek werd van haar telefoon.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Maar goed, dat is wat mij betreft in alle vormen
Omdat iemand mij een bericht stuurt (email, voicemail, whatsapp) betekent dat nog niet dat hij/zij het recht heeft om gelijk m'n aandacht te krijgen. Bepaal zelf graag wanneer het mij uitkomt om dat te doen. En meestal is dat niet binnen vijf minuten na ontvangst
Valt wel mee, hoor, ligt aan de types die je in je whatsapp hebt. Blijkbaar heb jij er veel labiele typjes in staan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:26 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Klopt maar veel mensen lijken dat wel te verwachten. Mijn vriendin doet het bv. wel vaak. Zo erg dat ik 's avonds regelmatig knettergek werd van haar telefoon.
Het lijkt wel alsof tegenwoordig niemand zich meer langer dan 30 seconden kan concentreren op iets of iemand vanwege al die 'social' media.
Het straatbeeld waarbij een groot deel van de mensen al dan niet in in gezelschap druk zijn met hun mobiel is zeer zeldzaam inderdaad en voorbehouden aan de rokers bij de voordeur van de RIAGG.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor, ligt aan de types die je in je whatsapp hebt. Blijkbaar heb jij er veel labiele typjes in staan.
Ik doelde op het eerste stuk van je reactie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het straatbeeld waarbij een groot deel van de mensen al dan niet in in gezelschap druk zijn met hun mobiel is zeer zeldzaam inderdaad en voorbehouden aan de rokers bij de voordeur van de RIAGG.
Wacht meestal totdat de lady gaat, vrouwen gaan toch altijd 24/7 naar de wc.....quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:32 schreef BeamofLight het volgende:
Het mooie is:
Kan je uitzettenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan checkt zij wanneer je het laatst online bent geweest --> trouble in paradise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |