SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil je op 6?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef DeNummer10 het volgende:
Stel dat Poulsen blijft staan he (De Boer kennende...) dan zie ik De Jong eigenlijk liever in de spits dan op het middenveld.
Enoh 2 keer bij Jong Ajax gezien, die komt niet meer terug. Kan gewoon echt niet, qua niveau en tegenover je talenten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Duarte? Enoh is ook echt niet slechter dan Poulsen, maar goed die gaat niet spelen.
7x basis in de competitie waarvan 5 keer 90 minuten. 2 doelpunten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jammer dat enoh niet meer mee doet ; (. Hetzelfde geldt voor babel. Weet iemand hoe het met babel gaat?
Mijn bijdrage:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:38 schreef Syntix het volgende:
• Lobotka is een 6
• TT is juist
• Blind mag ook op 6
• Babel hadden we goed kunnen gebruiken
Zo dat was mijn toevoeging.
Geen echte 6 vind ik, speelde de laatste wedstrijden als halfspeler en deed het daar ook heel goed.quote:
siem op 10quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef DeNummer10 het volgende:
Misschien moet Ajax maar eens afwijken van de 6, concluderend dat er heel erg weinig spelers écht geschikt zijn voor die positie.
Dat wil Cruijff niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:46 schreef DeNummer10 het volgende:
Misschien moet Ajax maar eens afwijken van de 6, concluderend dat er heel erg weinig spelers écht geschikt zijn voor die positie.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:40 schreef DeNummer10 het volgende:
Ohja? Wat had Babel dit jaar dan precies moeten doen bij ons? Vorig jaar speelde hij 1 goede wedstrijd in een team dat een stuk sterker was dan nu. Babel kan er ook geen klote van.
Vertel, waarom dan precies?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]Babel zou een versterking zijn voor de huidige selectie.
Balvast, kan naar dezelfde shirt passen. Is al heel wat in de huidige selectie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |