abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132103409
rustige, kalmerende tikjes geven.
pi_132106684
Uitmaken natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_132142516
Ik vond het eerst ook erg onplezierig. Voornamelijk omdat het puur seks is, je elkaar niet aan kijkt en geen liefde voelt. Wat mijn vriend deed is het een beetje veranderen. Hij legde me gewoon plat op mijn buik en ging op liggen. zodat hij me nog wel kon zoenen in mijn nek en soms kon aankijken. Later werd dit wel doggystyle maar toen was ik er meer aan gewend door de rustige voorstappen.

hoop dat je daar wat mee kan
xxxx
pi_132186027
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:40 schreef Nemeosis het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik doe geen gekke dingen zoals haren trekken of op de kont slaan tijdens op zn hondjes.
Wel goed om te lezen dat jullie wel redelijk op één lijn zitten, als je dit al 'gekke dingen' vindt.

Als zij het niet prettig vindt heb je je maar aan te passen. Maar kennelijk zit er wel meer mis in haar beleving naar mannen toe. Ik zou daar mijn handen niet (meer) verder aan branden.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:48:11 #80
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_132263624
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Wel goed om te lezen dat jullie wel redelijk op één lijn zitten, als je dit al 'gekke dingen' vindt.

Als zij het niet prettig vindt heb je je maar aan te passen. Maar kennelijk zit er wel meer mis in haar beleving naar mannen toe. Ik zou daar mijn handen niet (meer) verder aan branden.
Tja, je moet je altijd aanpassen aan de wensen van je partner, mits je samen wil blijven :P
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')