Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel bevindt zich momenteel in een closed bèta. Je kunt een key krijgen door middel van een opt-in op Battle.net (de kans om een key te krijgen is niet erg groot).
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Dus wat moet je doen dan? Om 12 uur ergens gaan posten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:51 schreef Curlbrah het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/41006402#41006402
Tweakers.net heeft 1200 keys te verloten!
Om 12 uur en 7 uur op "ja, ik wil een key klikken" op de frontpage.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus wat moet je doen dan? Om 12 uur ergens gaan posten?
Wekker zetten om 5 voor 12quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Om 12 uur en 7 uur op "ja, ik wil een key klikken" op de frontpage.
Hoe groot is de kans trouwens? 600 keys en hoeveel mensen op Tweakers hebben interesse erin?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
In ieder geval zal dit geen give-away alá pcgamer worden.
1200 keys, 600 per keer, volgens mij is er naast de announcement in het tweakers topic geen aankondiging dus heb je een goede kans. Je moet wel ingelogd zijn trouwens om de knop te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans trouwens? 600 keys en hoeveel mensen op Tweakers hebben interesse erin?
Nou, speciaal een account aangemaakt dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:17 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
1200 keys, 600 per keer, volgens mij is er naast de announcement in het tweakers topic geen aankondiging dus heb je een goede kans. Je moet wel ingelogd zijn trouwens om de knop te kunnen gebruiken.
En je kunt maximaal 1 key per account krijgen, dus geen vage bots oid die de knop gaan spammen en alle keys nakken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou, speciaal een account aangemaakt dus.
Ik zie mijn kansen stijgen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
En je kunt maximaal 1 key per account krijgen, dus geen vage bots oid die de knop gaan spammen en alle keys nakken.
twitter:PlayHearthstone twitterde op dinsdag 08-10-2013 om 19:37:21We are in the process of sending out a wave of beta keys for the Hearthstone EU closed beta. reageer retweet
12 uur 's nachts? 7 uur 's avonds? 's middags en 's avonds dus.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
In ieder geval zal dit geen give-away alá pcgamer worden.
Geen key ontvangen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef Narcotical het volgende:
Komt ook weer een wave EU keys aan van Blizzard, dus wie weettwitter:PlayHearthstone twitterde op dinsdag 08-10-2013 om 19:37:21We are in the process of sending out a wave of beta keys for the Hearthstone EU closed beta. reageer retweet
Dezelfde weer?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:57 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik heb weer een key... geen idee waarom maar ik heb er weer 1, lol.
Mja, ik snap er ook niks van. het is m'n 3e al...snap niet waarom ze keys blijven sturen...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:26 schreef Narcotical het volgende:
Goed bezig DjUntz, jij hebt er al 2 en velen (waaronder ik) nog steeds niks![]()
.
Volgens twitter gaat er wederom een EU en NA wave uit op dit moment
het blijkt ja :-P haha, maar vind het wel een vreemde manier van key verdeling.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:50 schreef Narcotical het volgende:
Derde key al, jeesh. Ze willen blijkbaar heel graag dat jij het speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |