OP-chick:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
die is 12!quote:
Krijgen we dat weerquote:
Dat is wel slim van je.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is veel leuker om gratis te winnen, dan kun je namelijk niet verliezen.
ik vind 12 gewoon niet zo aantrekkelijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer
[..]
Dat is wel slim van je.
12quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind 12 gewoon niet zo aantrekkelijk
nog steeds niet een leeftijd die ik aantrekelijk vindquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
12
Ze is waarschijnlijk gewoon 20.
Maar wij oude viespeuken welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog steeds niet een leeftijd die ik aantrekelijk vind
Welke leeftijd wel?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd daar nou mee te makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat de kans enorm is dat we anders in het leven staanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd daar nou mee te maken
Ze wil rimpels denk ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd daar nou mee te maken
Nee die dragen een bloemetjesgordijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat de kans enorm is dat we anders in het leven staan
en dat oudere vrouwen niet meer de neiging hebben zich als een breezersloerie te kleden
nou het moet toch wat dichter bij mijn eigen leeftijd liggen voor mijquote:
van die king louie jurkenquote:
Was even een check of ik daaraan voldoe, he.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou het moet toch wat dichter bij mijn eigen leeftijd liggen voor mij
Hangt voornamelijk van de persoon af. Hoewel de kans wel groter is ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat de kans enorm is dat we anders in het leven staan
en dat oudere vrouwen niet meer de neiging hebben zich als een breezersloerie te kleden
Gewoon afspreken joh, niet zo verlegenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was even een check of ik daaraan voldoe, he.
voor jou maak ik sowieso wel een uitzonderingquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon pics van je puni sturen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kon geen andere vinden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik besloot ook maar om d'r even te laten staan
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor jou maak ik sowieso wel een uitzonderingal was je 20
Goede keusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik besloot ook maar om d'r even te laten staan
Buigen voor een poesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, dat m'n katpoes niet spoorde wist ik al maar nu begint ze ook al m'n stoel in te pikken
Gewoon door het raam tiefen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Buigen voor een poes
Laten zien wie de baas is man
Het vlees is zwak hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn poes is gewoon kei hard de baas over mij
Ach ja, iemand moet het zijn
Heel lief beest maar ze is gewoon domquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Buigen voor een poes
Laten zien wie de baas is man
Geen pics helaasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:48 schreef Fascination het volgende:
Juf (34) schaart scholiere van 14
Damn, wat had ik dat graag gewild op m'n veertiende.
Ik had haast alleen maar leraren op de basisschool, ook de stagiaires waren mannelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen pics helaas
Ik ben wel eens verliefd geweest op een stagiare op de basissschool![]()
Ik en de rest van de klas
Wij hadden in de 2de een enorm leuke lerares Latijn, net afgestudeerd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen pics helaas
Ik ben wel eens verliefd geweest op een stagiare op de basissschool![]()
Ik en de rest van de klas
Je bent van de verkeerde geaardheidquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had haast alleen maar leraren op de basisschool, ook de stagiaires waren mannelijk.Nu is het zowat omgekeerd volgens mij. Ben van de verkeerde generatie.
Gewoon weer (terug) naar school gaan dusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had haast alleen maar leraren op de basisschool, ook de stagiaires waren mannelijk.Nu is het zowat omgekeerd volgens mij. Ben van de verkeerde generatie.
Dinsdag koopavond?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben lui vandaag.
Misschien straks maar even naar de stad toe.
Nee, op dinsdagavond is de boekenzolder open.quote:
Ah okequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, op dinsdagavond is de boekenzolder open.
Eens kijken of ik een leuk boek kan vinden.
Hier ziet het er inderdaad ook niet veelbelovend uit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij gaat het zo keihard regenen hier, fucking donker al
Op buienradar is niks te zien, zal wel gewoon vroeg donker zijn danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ziet het er inderdaad ook niet veelbelovend uit.
Dat was gisteren, en te laatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had beter aan raene kunnen vragen, had er toch 30.000 gemaakt. :p
En ze waren lekkerrrrrrquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had beter aan raene kunnen vragen, had er toch 30.000 gemaakt. :p
Echt gatverdammequote:
Seriously, try itquote:
Meh lijkt me niksquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Seriously, try it![]()
![]()
Tenzij vanillehagel, dan is 't bah..
Geef mij maar pannenkoeken met spek of kaas of appel..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Seriously, try it![]()
![]()
Tenzij vanillehagel, dan is 't bah..
Jaaaquote:
Alleen heterovrouwen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:17 schreef Faxie het volgende:
Elektroden in je kut voor de wetenschap
Nou dames, aanmelden maar![]()
Heb je van mijn nieuwe werk gehoord? Ik onderzoek tegenwoordig het effect van stimulerende beelden bij vrouwenquote:
Fixed, jij vuigaardquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je van mijn nieuwe werk gehoord? Ik onderzoek tegenwoordig het effect van vrouwen stimuleren
Dat doe ik sowiesoquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarschuw me even als Muhahaha online komt, alsjeblieft.
Ow wat dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb iets gevonden [ afbeelding ]
Weet niet of Muhahaha het kan waarderen als ik dat deel.quote:
Zet t dan ook niet op Fokquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet of Muhahaha het kan waarderen als ik dat deel.
Nu maak je me al helemaal nieuwsgierigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet of Muhahaha het kan waarderen als ik dat deel.
Muhahaha zijn vriendin blijkt ineens toch op Fok te zitten en ik KPD te postenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu maak je me al helemaal nieuwsgierig
Gaat het over Foksters?
If not, DM/PM. Opgelost slotje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zet t dan ook niet op Fok![]()
Waarom stuur je hem niet een berichtje, of heb je z'n nummer niet?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Muhahaha zijn vriendin blijkt ineens toch op Fok te zitten en ik KPD te posten
Het ging ook over de users hierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef SchavuitPiet het volgende:
De titel is superhunks maar ik zie geen een lekkere hunk
Nouja het ging vooral over mij en Kaneelquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:26 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet :p
ben jij een hunk?!
ik ken kaneel niet, weet wel dat ik kaneelstokken vies vindquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het ging vooral over mij en Kaneel
Maar het was een ironische TTquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:27 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
ik ken kaneel niet, weet wel dat ik kaneelstokken vies vind
maar een lekkere hunk mag er wel wezen ja
Foto's :$!!![]()
Ik beleef het allemaal weer terug.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou volgens die dames toen toch niet?
Ja mijn ego ook hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik beleef het allemaal weer terug.
Mijn ego, wat doe je?
Die ken je niet, maarquote:
Ik heb besloten niet naar het graf te gaan donderdag. Is de eerste keer dat ik hier vrijwillig voor kies. In de afgelopen 8 jaar heb ik 1x eerder zijn verjaardag bij het graf gemist en dat was door omstandigheden als geen geld voor de reis en een ziek kind. Ben ik een jaar beroerd over geweest.quote:
Hoop getrouwde vrouwen en met vriendjes/kinderenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:40 schreef Faxie het volgende:
Ik heb trouwens eens dat Tinder geinstalleerd. Ben nieuwsgierig geworden
Knap, een stap vooruit neem ik aan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet naar het graf te gaan donderdag. Is de eerste keer dat ik hier vrijwillig voor kies. In de afgelopen 8 jaar heb ik 1x eerder zijn verjaardag bij het graf gemist en dat was door omstandigheden als geen geld voor de reis en een ziek kind. Ben ik een jaar beroerd over geweest.
Modem resettenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij is het wifiprobleem van Huppel naar mij verplaatst
Behoorlijke!! Doodseng maar sowieso moet het een keer gebeuren toch?quote:
Vind je? Mijn oma gaat 2x per week naar het graf van mijn opa, terwijl hij ondertussen al langer overleden is dan dat zij hem kende voor zijn overlijden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behoorlijke!! Doodseng maar sowieso moet het een keer gebeuren toch?
Ander kanaal kiezen voor het WiFi.quote:
Kies dan alsnog een andere, op het werk waren van de 11 kanalen er 4 verstoord door andere netwerken.quote:
Ja ik ben er nu een aantal aan het proberenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kies dan alsnog een andere, op het werk waren van de 11 kanalen er 4 verstoord door andere netwerken.
KPD, incl piemelquote:
Ik kan morgenavond op weg naar huis wel ff stoppen in A'foort andersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nofi, maar dat is niet mijn definitie van hunk
Nu ben ik benieuwd wie je favo isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan!
Eens kijken of mijn favo nog wat gepost heeft ....
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nofi, maar dat is niet mijn definitie van hunk
Dat mag sowiesoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan morgenavond op weg naar huis wel ff stoppen in A'foort anders
Oh bij mij werkte dat welquote:
Nou. Pa was (ik typ nog steeds is altijd) op 10 oktober jarig en meestal was ik vanaf eind september al bezig met het bezoekje. Hij is overleden op 22 november en begraven op 25 november. Tot aan de 26ste was ik er mee bezig. Dus dat kan je wel een belemmering noemen denk ik zo?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind je? Mijn oma gaat 2x per week naar het graf van mijn opa, terwijl hij ondertussen al langer overleden is dan dat zij hem kende voor zijn overlijden.
Sommige dingen hoef je niet te veranderen en zijn goed zoals ze zijn. Maar als het een belemmering/belastig voor je is dan kan ik het voorstellen dat je het niet meer wilt.
Zie, ik luister wel naar wijze mannen!!!quote:
Dan heb je niet mijn probleemquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat het probleem zich toch in die kanalen bevindt
Eten doe ik sowieso nog bij mamaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat mag sowieso
Wel op tijd aangeven als je eten wilt, want ik vergeet anders te koken
Owquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoop getrouwde vrouwen en met vriendjes/kinderen
Het werkt nu wel?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat het probleem zich toch in die kanalen bevindt
Goed dat je een beslissing genomen hebtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet naar het graf te gaan donderdag. Is de eerste keer dat ik hier vrijwillig voor kies. In de afgelopen 8 jaar heb ik 1x eerder zijn verjaardag bij het graf gemist en dat was door omstandigheden als geen geld voor de reis en een ziek kind. Ben ik een jaar beroerd over geweest.
Wow, ik kan me niet voorstellen hoeveel je vader voor je heeft betekend dan. Fijn dat je dit jaar minder last er van hebt. Hoop dat je wel kan genieten van je verjaardagquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh bij mij werkte dat wel
[..]
Nou. Pa was (ik typ nog steeds is altijd) op 10 oktober jarig en meestal was ik vanaf eind september al bezig met het bezoekje. Hij is overleden op 22 november en begraven op 25 november. Tot aan de 26ste was ik er mee bezig. Dus dat kan je wel een belemmering noemen denk ik zo?
Ik kon hierdoor niet eens meer van mijn eigen verjaardag genieten.
[..]
Zie, ik luister wel naar wijze mannen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |