dan blijven ze lang goed :s anders krijg je schimmel jongughquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:49 schreef zovty het volgende:
Waarom bewaar je afbakbroodjes in de vriezer?.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan blijven ze lang goed :s anders krijg je schimmel jongugh
Naar wat voor winkels ga jij in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat denk je. maar vaak liggen ze al beschimmeld in de winkels die krengen
maak een foto van wat jij hebt dan?quote:
de AH is het enige wat dichtbij is voor mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Naar wat voor winkels ga jij in hemelsnaam?
Klopt. Daar was ik al langer achter dan vandaagquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beste SG
ik vind het best aardig enzo, maar je bent niet de slimste mens ter wereld he?
volgende keer dus gewoon de oven stand zoekenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Klopt. Daar was ik al langer achter dan vandaagAchja ik kan ermee leven
ik dacht dus dat ik die stand had. zal zo eens een foto makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende keer dus gewoon de oven stand zoeken
En als je dan in de vriezer gooit ontschimmelen ze natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat denk je. maar vaak liggen ze al beschimmeld in de winkels die krengen
Nee! Schimmel is lekker man. Gewoon lekker die groene harige plukken er vanaf happen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En als je dan in de vriezer gooit ontschimmelen ze natuurlijk.
is misschien handigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik dacht dus dat ik die stand had. zal zo eens een foto maken
quote:
Bleh, ik ben toch geen Fransoos?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee! Schimmel is lekker man. Gewoon lekker die groene harige plukken er vanaf happen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
met andere ' apparaten' kan ik heus wel goed overweg hoor
Dat zei ik dus ook alquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Het kan ook nog dat je geen oven hebt in je combimagnetron, zo heb ik ook een combimagnetron zonder oven. Combi slaat op het feit dat er een magnetronfunctie en een grillfunctie op zit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |