quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:33 schreef roflmaker het volgende:
Deze vrouw hoort zelfs niet in de keuken...
Ligt aan de gebruiker, niet aan het apparaatquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:35 schreef tombolafan het volgende:
Grill is alleen aan de bovenkant, hij heeft dus precies gedaan wat je vroeg.
Inderdaad; valt mee dat ze nog niet zwartgeblakerd waren ....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:35 schreef tombolafan het volgende:
Grill is alleen aan de bovenkant, hij heeft dus precies gedaan wat je vroeg.
je bent dus gewoon achterlijk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:37 schreef -supergirl- het volgende:
maar ik dacht bij grill aan oven. ik was bang dat als ik hem op de magnetronfunctie zou zetten hij zou ontploffen
Dat is maar één keer ....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:37 schreef -supergirl- het volgende:
maar ik dacht bij grill aan oven. ik was bang dat als ik hem op de magnetronfunctie zou zetten hij zou ontploffen
Vibje?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
met andere ' apparaten' kan ik heus wel goed overweg hoor
staan er niet bij?. plaatjesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef the-eye het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de oven moet je het plaatje rechtsonder hebben
Hopelijk maak je een geintje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:42 schreef the-eye het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de oven moet je het plaatje rechtsonder hebben
Ik heb meer het idee dat de grill gebruikt is dus plaaqtje rechts in het middenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:43 schreef FF het volgende:
[..]
Hopelijk maak je een geintje.
Dat is de stand die gebruikt is
Plaatje rechts (3 uur)
Driehoekje staan voor grill.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:44 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat de grill gebruikt is dus plaaqtje rechts in het midden
Je hebt gelijk, ik ben effe wezen kijkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:45 schreef FF het volgende:
[..]
Driehoekje staan voor grill.
Ventilator staat voor (hetelucht) oven.
Golfjes staat voor magnetron.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |