Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
neuh, nergens goed voor... mijn laatste certificaat is 'installing sql server 2005'quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je die niet dan? die heb ik zelfs terwijl niet echt mijn vakgebied is
Dat komt me heel bekend voor!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
neuh, nergens goed voor... mijn laatste certificaat is 'installing sql server 2005'
iedereen vraagt er altijd naar met de mededeling 'als je ze niet hebt kun je ze hier halen hoor' en vervolgens krijg je er nooit geld en/of tijd voor.
dus nu cursus in de baas zijn tijd gekregen, thuis nog wat examens voorbereiden en dan even aftikken. Het is niet dat we sql 2012 hebben draaien
De logica is ook geniaal, mijn baas gaf aan dat ik geen SQL 2012 kon beheren zonder die certificaten. Waarop ik aangaf dat ik dan de rest van m'n contract overal vanaf bleef aangezien ik niet gecertificeerd was voor de databases die wij beheren.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De logica is ook geniaal, mijn baas gaf aan dat ik geen SQL 2012 kon beheren zonder die certificaten. Waarop ik aangaf dat ik dan de rest van m'n contract overal vanaf bleef aangezien ik niet gecertificeerd was voor de databases die wij beheren.
Zijn gezicht was wel priceless.
mazzel heb jij, dat je zo makkelijk een baan heb.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:37 schreef theguyver het volgende:
Zo ff snel tussendoor geregeld.
Maandag gesprek ( magazijn medewerker)
Dinsdag gesprek ( grote bv als inkoper)
Donderdag gesprek ( winkel verkoper)
vrijdag weekendje weg ( nog een keer uitwaaien dit keer ijmuiden)
Welke trekt je het meeste?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:37 schreef theguyver het volgende:
Zo ff snel tussendoor geregeld.
vrijdag weekendje weg ( nog een keer uitwaaien dit keer ijmuiden)
Ja. Nu even koken. Andijvie met een ribkarbonade. Wat eet jij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja he? Haha.
Ook weer lekker thuis?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welke trekt je het meeste?
Ik gok de derde. Jij zou nog zand aan Saharabewoners slijten met je vlotte babbel.
once.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:07 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik kan zelfs een eo jongeren dag kaartje verkopen aan een moslim, Wait i did that ones!
mocht het nodig zijn, ik hoop dat ik mijn opleiding voor feb 2013 heb afgerond
Toevallig, ik eet andijvie met tartaartje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Nu even koken. Andijvie met een ribkarbonade. Wat eet jij?
Of heb je al gegeten? Jouw bioritme is natuurlijk helemaal door de war met die werktijden?
Ik weet het gewoon een keer voor de grap kaartjes voor verkocht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
once.
sorry.
de eo jongeren dag lijkt me trouwens een rare bijeenkomst.
Nee goeie CV grote mond, bluffen en connectiesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mazzel heb jij, dat je zo makkelijk een baan heb.
Ook lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Toevallig, ik eet andijvie met tartaartje.
Probeer gewoon rond deze tijd warm te eten en dan voor snacht maak ik meestal een lekker stokbrood met vanalles erop of ik koop lekkere broodjes bij de c1000.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
ieuw !!![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)tterdamse-haven.html
Bruine weduwe, net iets minder giftig dan de zwarte
Dat zou het beste zijn iddquote:
Vorige week een vriendin nog gered van zo'n springend geval, irri pokke beesten kriebelen zo lekker tussen je vingersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn idd![]()
Krijg de rillingen als ik er aan denk , brrrr giftige spinnen.
Had er vorige week ook een paar in huis. Niet giftig gelukkig. Wel enorm
schei eens uitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vorige week een vriendin nog gered van zo'n springend geval, irri pokke beesten kriebelen zo lekker tussen je vingers
ohhhh dat harige! rilquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen idee of ik hem wel van balkon heb gegooid, of dat ie mijn mouw invloog.
Hij was weg,
Sommige zijn gewoon erg schattig
[ afbeelding ]
Aww koetjiekoeequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen idee of ik hem wel van balkon heb gegooid, of dat ie mijn mouw invloog.
Hij was weg,
Sommige zijn gewoon erg schattig
[ afbeelding ]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Aww koetjiekoee![]()
*pakt deobus + aansteker![]()
sorryquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Kon zelfs de insecten aflevering van BBC's Life niet kijken
Animatiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
laat me raden je favo film?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Animatiedaar kan ik tegen. vond A Bug's Life geniaal vroeger
Amenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:04 schreef theguyver het volgende:
[..]HEIL PIXAR!!!
![]()
Behalve Cars 1 ,2 en planes dan.
THX voor de tip zie net pas dat goeie dvd rip van uit is, KLIK!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:05 schreef Divje het volgende:
[..]
AmenStraks Monster's University kijken
DVDripquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
THX voor de tip zie net pas dat goeie dvd rip van uit is, KLIK!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Aww koetjiekoee![]()
*pakt deobus + aansteker![]()
quote:
Ahh, nouja. de 720p rip heeft verder dezelfde naamquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:20 schreef theguyver het volgende:
[..]af is van mij..
en Divje mijn pc en TV vinden 1080 niet leuk om af te spelen dus zal ff kijken of er 720 rip is, denk wel.
oeh Pixar extra's musthavequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, nouja. de 720p rip heeft verder dezelfde naam
Edit: Zie net dat de extra's ook te downloaden zijn, nice
Ja hoor heb net gehoord dat ik geen contract verlenging krijgquote:
oh balenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja hoor heb net gehoord dat ik geen contract verlenging krijgen met jou..?
Ah joh no worries zie nieuw baan toekomst voor mezelf dus komt wel goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh balen
hier niet zo veel bijzonders. same ol' same ol'
welke branchquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah joh no worries zie nieuw baan toekomst voor mezelf dus komt wel goed.
Ik kan niet stil zitten
Geen idee zien we dan wel heb nu voor komende week al voor drie compleet verschillende dingen en gesprek.quote:
succes dan maar en fijne avondquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee zien we dan wel heb nu voor komende week al voor drie compleet verschillende dingen en gesprek.
maar ik ga er van tussen fijne avond peeps![]()
ik wil daarheenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
once.
sorry.
de eo jongeren dag lijkt me trouwens een rare bijeenkomst.
Afgelegen hutje kopen, rijbewijs halen + autootje. De overige 600.000 op de bank.quote:
Heb je die nog niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Afgelegen hutje kopen, rijbewijs halen + autootje. De overige 600.000 op de bank.
Nope, en bij nader inzien. Schrap het rijbewijs en de auto. Koop wel een goede fietsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je die nog niet?
Ik zou het huis van mijn ouders voor 70k teveel kopen, 75k aan mijn broertje geven.
En mijn omaatje 30k geven en de studie van mijn nichtje en neefje betalen.
Dan ga ik jaar of 5/10 in huis van mijn ouders wonen, hopen dat ik quit speel.
En als een baas leven in het oostblok.
Ja, alleen jammer dat die kans zo nihil is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope, en bij nader inzien. Schrap het rijbewijs en de auto. Koop wel een goede fiets
M'n familie krijgt idd ook een gedeelte. Dus die 600.000 op de bank blijft staan
Goede plannen heb je![]()
Dat is zo.. Zeker als je zoals ik aan geen enkele loterij/iets dergelijks mee doetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat die kans zo nihil is.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef adnapekkid het volgende:
een goede vriend van mij heeft zaden gekocht voor als hij 17/18 oktober het land uit moet vluchten
no kiddingquote:
hiij roept iets over fema kampen die open gaan enzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
I know. Op naar de bergen en lekker saaien in de winter.
Yep.quote:
Als echte vriend doe je dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
hiij roept iets over fema kampen die open gaan enzo, en ik moet mee want ik heb een rijbewijs
Lekker zeg!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep.
Gister stereo aangesloten en extra boxen dus lekker knallen vanavond.
als het echt zo ellendig wordt als dat ie roept ga ik wel mee denk ik, maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als echte vriend doe je dat natuurlijk.
Nope, stabiel dus maak me geen zorgen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker zeg!![]()
Ben je nog meer afgevallen? Hopelijk niet.
Rij dan ook even langs theguyver, die wil vast zijn pop wel afstaan en is hij niet helemaal alleen en heeft ie af en toe wat genegenheid.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
als het echt zo ellendig wordt als dat ie roept ga ik wel mee denk ik, maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren....
Dan hoef ik me ook geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nope, stabiel dus maak me geen zorgen.
ben hier niet zo vaak dus weet eigenlijk niks over theguyver en z'n popquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Rij dan ook even langs theguyver, die wil vast zijn pop wel afstaan en is hij niet helemaal alleen en heeft ie af en toe wat genegenheid.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan hoef ik me ook geen zorgen te maken
Werk ze B. En geniet van de lekkere muziekquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:07 schreef Blaadjes het volgende:
Nou ik ga er zo vandoor. Fijne avond nog allemaal.
Slaap lekker voor straks L.
Mijn maatje uit de brand helpen voor mijn ma een leuk huurhuisje regelen.quote:
Mooie plannen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mijn maatje uit de brand helpen voor mijn ma een leuk huurhuisje regelen.
Gigantisch diner maken for friends Jullie incl + afterparty.
En Zelf denk leuk huurhuisje met tuintje hondje er bij, en gewoon door gaan met hoe ik nu ook doe werken, en denk wat er over blijft 8 ton op de bank 1 ton in mijn matras
niet veel bijzonders, chill studeren, investeren en op vakantie paar keerquote:
Genoeg voor mij ok nooit meer te werken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet veel bijzonders, chill studeren, investeren en op vakantie paar keer
1 miljoen is niet zo veel
Haal je nooit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Genoeg voor mij ok nooit meer te werken.
Jawel 3 ton nodig voor de komende tien jaar.quote:
Reizen en investeren in mijn droom.quote:
Niet in Nederland, hoop ik?quote:
Ok, hoe komt dat? Maar ook puur als investering kun je beter elders je geld kwijt in vastgoed. Nederland groeit niet meer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb weinig binding met Nederland.
Gewoon, ik vind de mentaliteit hier niet tof.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, hoe komt dat? Maar ook puur als investering kun je beter elders je geld kwijt in vastgoed. Nederland groeit niet meer.
Ok, ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind de mentaliteit hier niet tof.
Misschien dat ik nog naar Amsterdam vertrek maar dan daarna hoop ik in het buitenland te werken/wonen.
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, ben ik het mee eens.
Als je tips nodig hebt, hoor ik het wel. Woon nu bijna 5 jaar buiten Nederland.
Ben consultant voor exploratie van olie en gas.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben consultant voor exploratie van olie en gas.
Inderdaad.quote:
Ik ben in principe nog aan het studeren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vanwaar zo'n sip gezicht dan? Wat doe jij voor werk?
wat voor mentaliteit zoek je dan in je toekomstige land?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog naar Amsterdam vertrek maar dan daarna hoop ik in het buitenland te werken/wonen.
DOE HET NIET! Die vraag is hartstikke volatiel. Misschien issie nu groot, maar over 5 jaar niet meer, en dan zit je.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben in principe nog aan het studeren.
Maar nu even een half jaartje niet, ik wil human resource management doen, lijkt mij leuk en er is veel vraag naar.
jij weetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DOE HET NIET! Die vraag is hartstikke volatiel. Misschien issie nu groot, maar over 5 jaar niet meer, en dan zit je.
Kies een beroep dat daadwerkelijk iets maakt, produceert, bijdraagt. Managen en helemaal mensen managen is geen beroep dat iets daadwerkelijks produceert. En bovendien ben je gigantisch snel vervangbaar.
Ik vind een HR-manager trouwens totaal geen persoon voor BNW, maar dat kan aan mij liggen.
Oh.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DOE HET NIET! Die vraag is hartstikke volatiel. Misschien issie nu groot, maar over 5 jaar niet meer, en dan zit je.
Kies een beroep dat daadwerkelijk iets maakt, produceert, bijdraagt. Managen en helemaal mensen managen is geen beroep dat iets daadwerkelijks produceert. En bovendien ben je gigantisch snel vervangbaar.
Ik vind een HR-manager trouwens totaal geen persoon voor BNW, maar dat kan aan mij liggen.
Het is een sc he.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, is het ook, en ik zit hier ook, als medewerker/slaaf van een grote multinational. Ik werk voor de 1%quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is een sc he.zelf heb ik weinig met Bnw vind het alleen erg tof om te lezen.
BNW is van alle markten thuis hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hier reageer ik later als ik niet op mobiel zit mss nog op.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met een reden? Of kon je gewoon niet meer slapen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:20 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen lav en guyver. ik ben al een uur wakker. sinds kwart over 6
Is prima. Ik ga pitten. Oh, goeiemorgen Nederland.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hier reageer ik later als ik niet op mobiel zit mss nog op.
afspraak in de ochtend. ben het niet meer gewend normaal slaap ik rond die tijd netquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met een reden? Of kon je gewoon niet meer slapen?
Oeh, dat valt niet mee danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
afspraak in de ochtend. ben het niet meer gewend normaal slaap ik rond die tijd net![]()
Sleep well Mataquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is prima. Ik ga pitten. Oh, goeiemorgen Nederland.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is prima. Ik ga pitten. Oh, goeiemorgen Nederland.
Ja, leuk is dat... heb gezegd dat ze alleen nog mogen bellen voor ¤400,- bruto meer en/of in mijn woonplaats, dan blijft het wat rustigerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:43 schreef theguyver het volgende:
Hmm job aanbod uit Dordrecht,![]()
't is net als je in relatie zit en dan krijg je het gevoel dat alles en iedereen met je flirt.
Zelfde als ik dus net te horen heb gekregen dat ik geen contract verlening heb gehad.
Voor onder de 400 kom ik mijn bed niet uit, zoietsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat... heb gezegd dat ze alleen nog mogen bellen voor ¤400,- bruto meer en/of in mijn woonplaats, dan blijft het wat rustiger
En goedemorgen!
amsterdam heeft pas een grafmentaliteit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hallo tjacka, alles goed deze dag?
supquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik mag hier niet met ziektes schelden, maar nare knie.
Ik had mijn kruisband toch ingescheurd? Laatste tijd kom er weer pijn in.quote:
ohhh moet je niet naar dokkie?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had mijn kruisband toch ingescheurd? Laatste tijd kom er weer pijn in.
Mwa nee, is gewoon overbelasting maar echt kanjer.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa nee, is gewoon overbelasting maar echt kanjer.
Ik ben bereid om er een KLb topic over te schrijven.
Ik dacht dat je dat vanmorgen vroeg al gedaan had?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
En het moet een spoedaanvraag worden ben ik bang.
Hoezo spoed? Ga je op reis binnenkort?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
En het moet een spoedaanvraag worden ben ik bang.
Nee vanochtend moest ik wat anders doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat vanmorgen vroeg al gedaan had?
Ja. Ik was vergeten dat mijn ID kaart 14 oktober verliep en ik moet 15 oktober vliegen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoezo spoed? Ga je op reis binnenkort?
Val ik jullie er niet meer mee lastig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]kan er niks aan doen maar moet daar nog steeds om lachen. Niet om jou hoor Tjacka , echt k*t die knie.
KLB is wel een goed idee. Daar zitten tenslotte de klaagspecialisten .
Amputerenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Val ik jullie er niet meer mee lastig.
Jij mag lastigvallen zoveel als je wilt hoor. Team hequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Val ik jullie er niet meer mee lastig.
Zeker weten? doe het graag en zonder verdoving!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga zo naar de sportschool voor aangepast programma.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zeker weten? doe het graag en zonder verdoving!
Hoezo boos, ik bied het alleen maar aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:41 schreef Tjacka het volgende:
Guyvie ik ben boos.
Ik ga nu jou ook pesten.
Ik denk wel aan je hoor. Sterkte!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:41 schreef Tjacka het volgende:
Guyvie ik ben boos.
Ik ga nu jou ook pesten.
Hoi Bquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik denk wel aan je hoor. Sterkte!
Mogguh trouwens allemaal.
Dank u.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B![]()
Welkom in het land van de wakkere mensen
Prima en bij jou? Gaat dat lukken op zo'n korte termijn een paspoort verkrijgen?quote:
Ook wel prima hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:49 schreef Blaadjes het volgende:
Prima en bij jou? Gaat dat lukken op zo'n korte termijn een paspoort verkrijgen?
Dank jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik denk wel aan je hoor. Sterkte!
Mogguh trouwens allemaal.
Zat ik ook net te denken. Misschien maakt sporten het wel erger .quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ehm Kan je niet beter naar een dokter of fysio?
He, een MSMschaap in wording.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:01 schreef theguyver het volgende:
hier is een plaatje van een schattig lammetje
[ afbeelding ]
Hoe kijk jij nu vanuit Bogotá naar het gezeik en geneuzel hier in Nederland over Zwarte Piet?quote:
Dit zei ik erover op Facebook:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kijk jij nu vanuit Bogotá naar het gezeik en geneuzel hier in Nederland over Zwarte Piet?
Denk je dan niet: ze zijn
Goeie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit zei ik erover op Facebook:
hoeveel blanke Nederlanders zijn op 5 december ineens "neger"? Wat een onzin, ga belangrijke zaken oplossen. Nederland kan nog wel wat hulppieten gebruiken om Aziatische Tijgers en Zuid-Amerikaanse Jaguars eruit te concurreren. Aan het werk, Pieten daar. GroenLinks zeker weer, die wereldvreemde idioten.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie.
En verder natuurlijk die muts van D66 met haar drie w's voor crimineeltjes. 'werk, woning en wijf'.
Sta ja dan niet zo?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie mijn reacties in dat topic.
Oh, deze ben ik wel trots op:
POL / Voorstel voor Europees asielbeleid
Goeiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie mijn reacties in dat topic.
Oh, deze ben ik wel trots op:
POL / Voorstel voor Europees asielbeleid
d66quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie.
En verder natuurlijk die muts van D66 met haar drie w's voor crimineeltjes. 'werk, woning en wijf'.
Sta ja dan niet zo?
Groen Links is bijna uit beeld. Nou ja, vandaag nog even van zich laten horen. Denk dat dit de laatste keer is.quote:
ja. wel duurquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Groen Links is bijna uit beeld. Nou ja, vandaag nog even van zich laten horen. Denk dat dit de laatste keer is.
Is het gelukt met je paspoort?
meisje geeft medisch fitness.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ehm Kan je niet beter naar een dokter of fysio?
Ah, begrijpquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
meisje geeft medisch fitness.
en ze is lekker.
Ben jij dat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:19 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
totaly looks like Moby !!!
tjacka young stunnaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
meisje geeft medisch fitness.
en ze is lekker.
morgen kwart over 10 pas héquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En? Heeft het geholpen? En ik doel op je knie
het is geen pijn maar irritatie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh, dus nog even wachten. Hoe is het met de pijn nu?
ze schijnt een pot te zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien geeft ze je wel happy ending.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met mijn kleine pielemuis lijkt het toch net een vagijn
Welnee. En pielemuisjes kunnen soms flinke muizen worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met mijn kleine pielemuis lijkt het toch net een vagijn
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee. En pielemuisjes kunnen soms flinke muizen worden.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]mwa, ik moet je toch teleurstellen lavje.
Trustenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Truste JanCees![]()
Ik ga ook zo. Ben moe.
welkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TrustenIk ga zo een boek lezen.
Ik ook. In bed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TrustenIk ga zo een boek lezen.
Ik ben benieuwd heb deze nog niet gelezen van Steinbeck. Wel of mice and men en tortilla flatquote:
Truste Tjackie en Inso . Geniet van jullie boeken , sleep tight en tot morgenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
doei lieve mensen welterusten
behalve guyvie natuurlijk
trustenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Truste Tjackie en Inso . Geniet van jullie boeken , sleep tight en tot morgen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Ja, lijkt op Moby. Zeker hier:
quote:
ow ditquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
doei lieve mensen welterusten
behalve guyvie natuurlijk
Hoofdstuk 1 een Nieuwe baan.quote:
Dit is al nummer 3 heb al 2 geschreven, en ligt bij publisher.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef Lavenderr het volgende:
Gewoon een boek schrijven guyvie![]()
Goeiemorgen
Ow ja dat klopt, Boek he, is pagina 2 vorige gedeelte had ik vorige week geplaatst.quote:
Even door grammarnazi lavenderr laten schenen en je loop binnen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow ja dat klopt, Boek he, is pagina 2 vorige gedeelte had ik vorige week geplaatst.
dat was de inleiding, dit is hoofdstuk 1
Daar heb ik al iemand voorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Even door grammarnazi lavenderr laten schenen en je loop binnen.
Tjacka heeft wel gelijk. Het leest echt lekker weg. Spannend!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daar heb ik al iemand voor
Ben zelf zo dyslecties als de tyfus.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjacka heeft wel gelijk. Het leest echt lekker weg. Spannend!
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef theguyver het volgende:
[..]Nou zou zeggen koop mijn boek als deze uitgegeven word
Erger me kapot aan dit nummer.quote:
Alleen als je hem signeer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:06 schreef theguyver het volgende:
[..]Nou zou zeggen koop mijn boek als deze uitgegeven word
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:13 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Doe ik.
Voor Tjacka
van Moby
Ik werd gister al aangesproken op straat bent u hem???
mijn antwoord : Sorry English please
Huh? De paus doodgeschoten?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:36 schreef theguyver het volgende:
nah het is weer zo laat de paus is het hoekie om
Pope Francis was assassinated by an unidentified gunman after pointed statements condemning “banksters”
ROME — Pope Francis, the popular new pope known for humility and outreach to the poor, was shot down by an assassin Tuesday morning as he drove his small, unarmored car to work without the protection of the celebrated Swiss Guard. People of faith around the globe mourn the senseless death of Pope Francis and search for answers. No one has taken credit for the killing, but The Vatican is working with Italian police to investigate the shooting.
Pope Francis opened new dialogue with the long estranged Eastern Orthodox Church and the Islamic faith before criticizing the financial sector for idolatry of money. However, Pope Francis remained firm on the position that members of The Freemasons were still not acceptable to the Catholic Church, in continuance with the policy of Pope Emeritus.
Just one day before the shooting, Pope Francis told reporters, “The banksters running the world’s economy do so without answering to a higher authority and are in a state of grave peril. Their constant manipulation of the news media to maintain a profitable state of never ending false crisis is diabolical. Such deception is the work of Satan.”
http://www.chronicle.su/news/pope-francis-assassinated/
En vast vervangen door een dubbelganger, net zoals Paul McCartney na zijn overlijden bij een auto-ongeluk in 1966.quote:
Toch vreemd dat dat niet in alle media is geweestquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En vast vervangen door een dubbelganger, net zoals Paul McCartney na zijn overlijden bij een auto-ongeluk in 1966.
Dat is bewust geheim gehouden, om de fans om de tuin te leiden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vreemd dat dat niet in alle media is geweest
Knap!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is bewust geheim gehouden, om de fans om de tuin te leiden.
volgens die site zijn zelfs alle dubbelgangers van J Bieber al omgelegdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Knap!
Zelfs na de onthulling van theguyver wordt er niemand wakker
Alleen het origineel dan net weer niet, hé?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
volgens die site zijn zelfs alle dubbelgangers van J Bieber al omgelegd
Die site staat zo vol onzin, tequote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen het origineel dan net weer niet, hé?
Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik een kant en klare hap heb gegeten. Maar die was verrassend lekker moet ik zeggen.quote:
Ow maar die kunnen best lekker zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik een kant en klare hap heb gegeten. Maar die was verrassend lekker moet ik zeggen.
En jij?
Ik had bloemkool-broccoli-stamppot met een bal gehakt. Aanbieding bij de c1000 voor 1 euro. En hartstikke lekker.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow maar die kunnen best lekker zijn.
Spruitjes met een bal uit eigen keuken.
Oh jee, is het weer zover? Never a dull moment bij the guyverquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:11 schreef theguyver het volgende:
Geen idee wat huisgenoot aan het brouwen is, maar het brand alarm gaat af dus zal niet veel soeps zijn
Heeft ze voor jullie gekookt? Klinkt goedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:38 schreef Ferdo het volgende:
Hier krieltjes, salade en een tartaartje van dochterlief.
Pan weg gegooid ik heb geen idee wat het was.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee, is het weer zover? Never a dull moment bij the guyver
Zo smaakte het ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft ze voor jullie gekookt? Klinkt goed
Hey, ik zit vanaf vanmiddag al met een ongelofelijke trek naar een heerlijke pizza. Ik had net zojuist besloten dat ik niet ging bestellen, want slecht enzo, maar nu ik dit leesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pan weg gegooid ik heb geen idee wat het was.
Pizza besteld
Heb je inmiddels besteld of zelfs al opgegetenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey, ik zit vanaf vanmiddag al met een ongelofelijke trek naar een heerlijke pizza. Ik had net zojuist besloten dat ik niet ging bestellen, want slecht enzo, maar nu ik dit lees.
Nee, mijn werk houd me bezig tot nu toe. En eerlijk; was het alweer vergeten. Maar dank je voor de herinneringquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je inmiddels besteld of zelfs al opgegeten
Oh dat is jammer, dan zal je zelf aan de slag moeten. Heb je nog wat in de vriezer ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, mijn werk houd me bezig tot nu toe. En eerlijk; was het alweer vergeten. Maar dank je voor de herinnering. Geen Thuisbezorgd alleen in dit gat waar ik woon
.
Hehe nee, en geen zin meer om de auto te pakken naar de pizzeria, dus ik heb besloten dat ik mezelf in moet houden tot morgenavond (en dan ga ik dus zeker halen!).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, dan zal je zelf aan de slag moeten. Heb je nog wat in de vriezer ?
Bewondering voor je zelfbeheersingquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe nee, en geen zin meer om de auto te pakken naar de pizzeria, dus ik heb besloten dat ik mezelf in moet houden tot morgenavond (en dan ga ik dus zeker halen!).
Domino's is heerlijk of zelfgemaakt natuurlijk, alleen de bbq van domino's hequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef El_Matador het volgende:
De beste pizzeria van Bogota zit op 2 blokken lopen maar ik laat altijd bezorgen.
lekkere pizza =
ranzige afbak-, Domino's of PizzaHut trek ik niet.
Mwa, nog wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:12 schreef theguyver het volgende:
hoi tjacka hoe is het nu, beetje beter?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa, nog wel.
Lief dat je het vraagt.
Goetmurning!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:17 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
kusje op laten doen door die meid van de sportschool probleem opgelost
Murning Peeps
Maar wat doet FOK! dan?quote:
Moeten er wat nieuwe kooltjes in de server worden gegooid, denk ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet af en toe. Dat is het punt.
Oeh la la! Shakira Shakiraaaaaaaa...quote:
Dit keer echt hequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oeh la la! Shakira Shakiraaaaaaaa...
Vanavond pizza!
Zeker echt! Haha..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit keer echt he![]()
Ga je nog wat leuks doen dit weekend ?
Moet je het hele weekend werken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker echt! Haha..
Nee, niks geen plannen, behalve doorwerken. Rot deadlines ...
Jij?
Daaromquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je het hele weekend werken?
Ja, dan mag je jezelf wel trakteren op een lekkere pizza
Twee verjaardagen en allebei wel leuk om naartoe te gaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom. Nee, nu eerst hardlopen, dan douchen, werken (deadline website voor maandag), morgen werken, zondag werken en hardlopen. Dus niet het hele weekend
.
Maar jij? Vast leuker als mijn weekend!
Denk aan deze wijze woorden:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:12 schreef theguyver het volgende:
Vanaaf pokeravond, morgen Tessa rose Jackson!!!!
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjacka.
Goed he de voetbalwedstrijd.
nee, niet gekeken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Insomania_
Genoten van de wedstrijd?
Dat je dat durf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
Tot morgen liefies. Ik ga nog even naar de kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |