Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
neuh, nergens goed voor... mijn laatste certificaat is 'installing sql server 2005'quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je die niet dan? die heb ik zelfs terwijl niet echt mijn vakgebied is
Dat komt me heel bekend voor!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
neuh, nergens goed voor... mijn laatste certificaat is 'installing sql server 2005'
iedereen vraagt er altijd naar met de mededeling 'als je ze niet hebt kun je ze hier halen hoor' en vervolgens krijg je er nooit geld en/of tijd voor.
dus nu cursus in de baas zijn tijd gekregen, thuis nog wat examens voorbereiden en dan even aftikken. Het is niet dat we sql 2012 hebben draaien
De logica is ook geniaal, mijn baas gaf aan dat ik geen SQL 2012 kon beheren zonder die certificaten. Waarop ik aangaf dat ik dan de rest van m'n contract overal vanaf bleef aangezien ik niet gecertificeerd was voor de databases die wij beheren.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De logica is ook geniaal, mijn baas gaf aan dat ik geen SQL 2012 kon beheren zonder die certificaten. Waarop ik aangaf dat ik dan de rest van m'n contract overal vanaf bleef aangezien ik niet gecertificeerd was voor de databases die wij beheren.
Zijn gezicht was wel priceless.
mazzel heb jij, dat je zo makkelijk een baan heb.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:37 schreef theguyver het volgende:
Zo ff snel tussendoor geregeld.
Maandag gesprek ( magazijn medewerker)
Dinsdag gesprek ( grote bv als inkoper)
Donderdag gesprek ( winkel verkoper)
vrijdag weekendje weg ( nog een keer uitwaaien dit keer ijmuiden)
Welke trekt je het meeste?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:37 schreef theguyver het volgende:
Zo ff snel tussendoor geregeld.
vrijdag weekendje weg ( nog een keer uitwaaien dit keer ijmuiden)
Ja. Nu even koken. Andijvie met een ribkarbonade. Wat eet jij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja he? Haha.
Ook weer lekker thuis?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welke trekt je het meeste?
Ik gok de derde. Jij zou nog zand aan Saharabewoners slijten met je vlotte babbel.
once.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:07 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik kan zelfs een eo jongeren dag kaartje verkopen aan een moslim, Wait i did that ones!
mocht het nodig zijn, ik hoop dat ik mijn opleiding voor feb 2013 heb afgerond
Toevallig, ik eet andijvie met tartaartje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Nu even koken. Andijvie met een ribkarbonade. Wat eet jij?
Of heb je al gegeten? Jouw bioritme is natuurlijk helemaal door de war met die werktijden?
Ik weet het gewoon een keer voor de grap kaartjes voor verkocht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
once.
sorry.
de eo jongeren dag lijkt me trouwens een rare bijeenkomst.
Nee goeie CV grote mond, bluffen en connectiesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mazzel heb jij, dat je zo makkelijk een baan heb.
Ook lekkerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Toevallig, ik eet andijvie met tartaartje.
Probeer gewoon rond deze tijd warm te eten en dan voor snacht maak ik meestal een lekker stokbrood met vanalles erop of ik koop lekkere broodjes bij de c1000.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
ieuw !!![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)tterdamse-haven.html
Bruine weduwe, net iets minder giftig dan de zwarte
Dat zou het beste zijn iddquote:
Vorige week een vriendin nog gered van zo'n springend geval, irri pokke beesten kriebelen zo lekker tussen je vingersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn idd![]()
Krijg de rillingen als ik er aan denk , brrrr giftige spinnen.
Had er vorige week ook een paar in huis. Niet giftig gelukkig. Wel enorm
schei eens uitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vorige week een vriendin nog gered van zo'n springend geval, irri pokke beesten kriebelen zo lekker tussen je vingers
ohhhh dat harige! rilquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen idee of ik hem wel van balkon heb gegooid, of dat ie mijn mouw invloog.
Hij was weg,
Sommige zijn gewoon erg schattig
[ afbeelding ]
Aww koetjiekoeequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen idee of ik hem wel van balkon heb gegooid, of dat ie mijn mouw invloog.
Hij was weg,
Sommige zijn gewoon erg schattig
[ afbeelding ]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Aww koetjiekoee![]()
*pakt deobus + aansteker![]()
sorryquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Kon zelfs de insecten aflevering van BBC's Life niet kijken
Animatiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
laat me raden je favo film?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Animatiedaar kan ik tegen. vond A Bug's Life geniaal vroeger
Amenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:04 schreef theguyver het volgende:
[..]HEIL PIXAR!!!
![]()
Behalve Cars 1 ,2 en planes dan.
THX voor de tip zie net pas dat goeie dvd rip van uit is, KLIK!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:05 schreef Divje het volgende:
[..]
AmenStraks Monster's University kijken
DVDripquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
THX voor de tip zie net pas dat goeie dvd rip van uit is, KLIK!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Aww koetjiekoee![]()
*pakt deobus + aansteker![]()
quote:
Ahh, nouja. de 720p rip heeft verder dezelfde naamquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:20 schreef theguyver het volgende:
[..]af is van mij..
en Divje mijn pc en TV vinden 1080 niet leuk om af te spelen dus zal ff kijken of er 720 rip is, denk wel.
oeh Pixar extra's musthavequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, nouja. de 720p rip heeft verder dezelfde naam
Edit: Zie net dat de extra's ook te downloaden zijn, nice
Ja hoor heb net gehoord dat ik geen contract verlenging krijgquote:
oh balenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja hoor heb net gehoord dat ik geen contract verlenging krijgen met jou..?
Ah joh no worries zie nieuw baan toekomst voor mezelf dus komt wel goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh balen
hier niet zo veel bijzonders. same ol' same ol'
welke branchquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah joh no worries zie nieuw baan toekomst voor mezelf dus komt wel goed.
Ik kan niet stil zitten
Geen idee zien we dan wel heb nu voor komende week al voor drie compleet verschillende dingen en gesprek.quote:
succes dan maar en fijne avondquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee zien we dan wel heb nu voor komende week al voor drie compleet verschillende dingen en gesprek.
maar ik ga er van tussen fijne avond peeps![]()
ik wil daarheenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
once.
sorry.
de eo jongeren dag lijkt me trouwens een rare bijeenkomst.
Afgelegen hutje kopen, rijbewijs halen + autootje. De overige 600.000 op de bank.quote:
Heb je die nog niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Afgelegen hutje kopen, rijbewijs halen + autootje. De overige 600.000 op de bank.
Nope, en bij nader inzien. Schrap het rijbewijs en de auto. Koop wel een goede fietsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je die nog niet?
Ik zou het huis van mijn ouders voor 70k teveel kopen, 75k aan mijn broertje geven.
En mijn omaatje 30k geven en de studie van mijn nichtje en neefje betalen.
Dan ga ik jaar of 5/10 in huis van mijn ouders wonen, hopen dat ik quit speel.
En als een baas leven in het oostblok.
Ja, alleen jammer dat die kans zo nihil is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope, en bij nader inzien. Schrap het rijbewijs en de auto. Koop wel een goede fiets
M'n familie krijgt idd ook een gedeelte. Dus die 600.000 op de bank blijft staan
Goede plannen heb je![]()
Dat is zo.. Zeker als je zoals ik aan geen enkele loterij/iets dergelijks mee doetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat die kans zo nihil is.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:47 schreef adnapekkid het volgende:
een goede vriend van mij heeft zaden gekocht voor als hij 17/18 oktober het land uit moet vluchten
no kiddingquote:
hiij roept iets over fema kampen die open gaan enzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
I know. Op naar de bergen en lekker saaien in de winter.
Yep.quote:
Als echte vriend doe je dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
hiij roept iets over fema kampen die open gaan enzo, en ik moet mee want ik heb een rijbewijs
Lekker zeg!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep.
Gister stereo aangesloten en extra boxen dus lekker knallen vanavond.
als het echt zo ellendig wordt als dat ie roept ga ik wel mee denk ik, maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als echte vriend doe je dat natuurlijk.
Nope, stabiel dus maak me geen zorgen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker zeg!![]()
Ben je nog meer afgevallen? Hopelijk niet.
Rij dan ook even langs theguyver, die wil vast zijn pop wel afstaan en is hij niet helemaal alleen en heeft ie af en toe wat genegenheid.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
als het echt zo ellendig wordt als dat ie roept ga ik wel mee denk ik, maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren....
Dan hoef ik me ook geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nope, stabiel dus maak me geen zorgen.
ben hier niet zo vaak dus weet eigenlijk niks over theguyver en z'n popquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Rij dan ook even langs theguyver, die wil vast zijn pop wel afstaan en is hij niet helemaal alleen en heeft ie af en toe wat genegenheid.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan hoef ik me ook geen zorgen te maken
Werk ze B. En geniet van de lekkere muziekquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:07 schreef Blaadjes het volgende:
Nou ik ga er zo vandoor. Fijne avond nog allemaal.
Slaap lekker voor straks L.
Mijn maatje uit de brand helpen voor mijn ma een leuk huurhuisje regelen.quote:
Mooie plannen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mijn maatje uit de brand helpen voor mijn ma een leuk huurhuisje regelen.
Gigantisch diner maken for friends Jullie incl + afterparty.
En Zelf denk leuk huurhuisje met tuintje hondje er bij, en gewoon door gaan met hoe ik nu ook doe werken, en denk wat er over blijft 8 ton op de bank 1 ton in mijn matras
niet veel bijzonders, chill studeren, investeren en op vakantie paar keerquote:
Genoeg voor mij ok nooit meer te werken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet veel bijzonders, chill studeren, investeren en op vakantie paar keer
1 miljoen is niet zo veel
Haal je nooit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Genoeg voor mij ok nooit meer te werken.
Jawel 3 ton nodig voor de komende tien jaar.quote:
Reizen en investeren in mijn droom.quote:
Niet in Nederland, hoop ik?quote:
Ok, hoe komt dat? Maar ook puur als investering kun je beter elders je geld kwijt in vastgoed. Nederland groeit niet meer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb weinig binding met Nederland.
Gewoon, ik vind de mentaliteit hier niet tof.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, hoe komt dat? Maar ook puur als investering kun je beter elders je geld kwijt in vastgoed. Nederland groeit niet meer.
Ok, ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind de mentaliteit hier niet tof.
Misschien dat ik nog naar Amsterdam vertrek maar dan daarna hoop ik in het buitenland te werken/wonen.
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, ben ik het mee eens.
Als je tips nodig hebt, hoor ik het wel. Woon nu bijna 5 jaar buiten Nederland.
Ben consultant voor exploratie van olie en gas.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben consultant voor exploratie van olie en gas.
Inderdaad.quote:
Ik ben in principe nog aan het studeren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vanwaar zo'n sip gezicht dan? Wat doe jij voor werk?
wat voor mentaliteit zoek je dan in je toekomstige land?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind de mentaliteit hier niet tof.
Misschien dat ik nog naar Amsterdam vertrek maar dan daarna hoop ik in het buitenland te werken/wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |