SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via een makelaar? Kan je mij een makelaar in Amsterdam aanraden?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op Funda staat lang niet alles, beter via een makelaar zoeken.
Diemen en Zaandam (Turken, overal!!!!) is meer waar voor je centen.
Huur: max ¤ 900 incl. servicekosten excl. g/w/l - minimaal 1 slaapkamerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:18 schreef expans het volgende:
[..]
budget?
En eengezinswoning, appartement, studio? etc
Normaal groot balkon wel goed? Is alleen niet in de buurt van Sloterdijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Via een makelaar? Kan je mij een makelaar in Amsterdam aanraden?
Diemen en Zaandam? Ehh, nee. Ik ga niet weer in een plaats wonen wat nét geen stad is en ook nét geen dorp is. Ik woon nu in *&*&@# Leidsche Rijn.
Ik wil op max 25 minuten fietsafstand van mijn werk (vlakbij station Sloterdijk) wonen, als het even kan binnen de ring.Ik heb het fietsen naar m'n werk gemist.
[..]
Huur: max ¤ 900 incl. servicekosten excl. g/w/l - minimaal 1 slaapkamer
Koop: max ¤ 225000 excl bijkomende kosten (notaris, hypotheekadvies, kosten koper e.d.) - minimaal 2 slaapkamers
Appartement of eengezinswoning. In beide gevallen met buitenruimte (dus niet alleen een frans balkon!).
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef Triggershot het volgende:
check deze https://www.facebook.com/(...)20204&type=2&theater
Wat is een "groot balkon"? Niet in de buurt van Sloterdijk, waar dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:24 schreef expans het volgende:
[..]
Normaal groot balkon wel goed? Is alleen niet in de buurt van Sloterdijk.
Way Trigger sen Turk delsen sen ozman nerelisin.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:19 schreef Triggershot het volgende:
check deze https://www.facebook.com/(...)20204&type=2&theater
Kon alleen een kantoor aanraden die in woningen in Oost doet, maar is dit niks voor je?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Diemen en Zaandam? Ehh, nee. Ik ga niet weer in een plaats wonen wat nét geen stad is en ook nét geen dorp is. Ik woon nu in *&*&@# Leidsche Rijn.
Ik wil op max 25 minuten fietsafstand van mijn werk (vlakbij station Sloterdijk) wonen, als het even kan binnen de ring.Ik heb het fietsen naar m'n werk gemist.
[..]
Koop: max ¤ 225000 excl bijkomende kosten (notaris, hypotheekadvies, kosten koper e.d.) - minimaal 2 slaapkamers
Appartement of eengezinswoning. In beide gevallen met buitenruimte (dus niet alleen een frans balkon!).
Bayburtlu.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:29 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Way Trigger sen Turk delsen sen ozman nerelisin.
Trigger is een wereldburger.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Efe serieus Trigger, ben jij Arabier of Berber of Pers of Koerd of wat anders.
Voor 225k moet het toch niet erg lastig zijn om een huis te vinden... Enige wat echt klote is aan Amsterdam is dat je erfpacht moet betalen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Die inkomenseisen...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kon alleen een kantoor aanraden die in woningen in Oost doet, maar is dit niks voor je?
https://www.woningnetregioamsterdam.nl/EenheidDetails/150030979
25 minuten denk ik zo met je fiets
Edit: 10 min deze met de fiets
https://www.woningnetregioamsterdam.nl/EenheidDetails/150031617
Erfpacht is vaak nog wel betaalbaar volgens mij. Wel moet ik me er iets meer in verdiepen, vooral met betrekking tot indexering ervan enzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor 225k moet het toch niet erg lastig zijn om een huis te vinden... Enige wat echt klote is aan Amsterdam is dat je erfpacht moet betalen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Als je koopt... er zijn ook leningen die via de gemeente lopen, zo bespaar je iets aan rentedat is meer een aanvulling op je hypotheek (zeg 20 procent) meen ik mij te heugen
http://startersleningamsterdam.nl/quote:Koopsom woning maximaal ¤190.476,-
De koopsom van de woning mag niet meer bedragen dan ¤190.476,-.
Gewoon afwachten, die prijzen dalen wel gezien de stand van de economiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
http://startersleningamsterdam.nl/
Daar schiet ik niet veel mee op.
wat maakt het uit wat ik ben. Marokkaans / arnavut / kaas ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Efe serieus Trigger, ben jij Arabier of Berber of Pers of Koerd of wat anders.
Volgens de laatste berichten is de bodem inmiddels zo goed als bereikt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gewoon afwachten, die prijzen dalen wel gezien de stand van de economie
Nu ben ik sceptic wat dat betreft, het begrotingstekort blijft relatief hoog, de schuld van de staat en de huishoudens is hoog en wanneer de nu lage rente weer gaat stijgen nemen de problemen rap toe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten is de bodem inmiddels zo goed als bereikt.
Hoog, maar wel dalendquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nu ben ik sceptic wat dat betreft, het begrotingstekort blijft relatief hoog, de schuld van de staat en de huishoudens is hoog en wanneer de nu lage rente weer gaat stijgen nemen de problemen rap toe.
De werkeloosheid en verdere onzekerheid op de arbeidsmarkt (ZZP, korte contracten die de norm worden) lijken mij allemaal negatieve factoren.
Let wel, bepaalde delen van zeg Amsterdam zijn internationale markten dus een investering in vastgoed zal ook op de korte termijn een goede kunnen zijn.
Leuk voor de mensen, die al een hypotheek hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoog, maar wel dalend
http://m.fok.nl/nieuws/620818
Ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:34 schreef Slayage het volgende:
wie herkent dit?
NWS / Niemand is eenzamer dan Nederlandse Turk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |