quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:43 schreef remievandezande het volgende:
Slachtoffer van TS:
[ afbeelding ]
Bedankt voor jouw analyse. Een waarde toevoeging in deze!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:22 schreef KreKkeR het volgende:
"eetie eetie vreetie"![]()
"ik ook naaktie naaktie"![]()
notitieblok![]()
"---- pauze , sigaretje roken met koffie en wat lekkernij-----"![]()
"69 kusjes"?![]()
![]()
x oneindig
Ik moest gewoon even mijn verbaasdheid uiten en ben eigenlijk nog steeds stomverbaasd... hoe bedenkt iemand (wie dan ook) hetquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw analyse. Een waarde toevoeging in deze!
R&P?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar waar je het best een nepkladblokbriefje kunt schrijven, gok ik.
Hoe dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:06 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
Hoax! Nazi's heten geen Thom
Neger mongool.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:43 schreef remievandezande het volgende:
Slachtoffer van TS:
[ afbeelding ]
Gast.quote:
Sorry, het is laat en ik moet eigenlijk gaan slapen (zonder minderjarig meisje, helemaal alleenquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Sorry, het is laat en ik moet eigenlijk gaan slapen (zonder minderjarig meisje, helemaal alleennet als de rest van FOK!).
Nog even Pauw en Witteman kijken via uitzendinggemist.nl en dan ga ik slapen.
Dank, deze heb ik reeds op mijn mp3-speler staan.quote:
Jij spreekt redelijk goed Spaans toch, kun je die tekst een keer vertalen? Ik versta maar een paar woorden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dank, deze heb ik reeds op mijn mp3-speler staan.
Ik ga morgen wel even kijken, het is nogal een lap tekst.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij spreekt redelijk goed Spaans toch, kun je die tekst een keer vertalen? Ik versta maar een paar woorden.
No shit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even kijken, het is nogal een lap tekst.
Het gaat over legalisering van hasj, maar dat snapte je wellicht al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |