SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:56 schreef Levolution het volgende:
Heb je toevallig ook dit exemplaar liggen?Nee helaas, deze heb ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If loving you is wrong, I simply don't want to be right.
wat bedoel je hiermee?? lompehork en sherlocken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:11 schreef Moira. het volgende:
Even LompeHork hierheen laten Sherlocken voor eventuele interesse in een aankoop.
LompeHork is een user (moderator zelfs) op FOK! die erg van dolfijnen houdt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:21 schreef gravin36 het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee?? lompehork en sherlocken?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:01 schreef LompeHork het volgende:
Wat de neuk moet ik met dit topic dan?
zal vanavond na werk die prijzen fixenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:43 schreef Lt.Surge het volgende:
TS: vraagprijs is hier wel verplicht, dus die dien je even toe te voegen
Verder; leuke beeldjes voor onze Horkmeister inderdaad.
nee helaas, ik heb voornamelijk beeldjes, mobiles, fotolijsten en albums. klokje, sleutelhangers, stuiterbal een wandlampquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor een incomplete poppenkast ben ik nog op zoek naar een dolfijnenhandpop. Heb jij er toevallig nog 1 liggen in je collectie?
dat ligt eraan wat jou (serieuze) bod isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is je vraagprijs? Ik stel voor dat we het verschil tussen mijn bod en jouw vraagprijs gewoon netjes splitten.
Goedenavond waarde,quote:
Ik wist wel dat je interesse hadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goedenavond waarde,
Ik, LompeHork, ben zeer geïnteresseerd in uw fapwaar dolfijnenspulletjes. Voor het fantastische bedrag van 14,50 maak ik u graag los van deze wonderbaarlijke collectie vol erotische vormen.
Mocht u mijn aanbod accepteren dan zie ik graag één reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
LompeHork
14,50 voor het geheel is echt te weinig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goedenavond waarde,
Ik, LompeHork, ben zeer geïnteresseerd in uw fapwaar dolfijnenspulletjes. Voor het fantastische bedrag van 14,50 maak ik u graag los van deze wonderbaarlijke collectie vol erotische vormen.
Mocht u mijn aanbod accepteren dan zie ik graag één reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
LompeHork
ik vrees echter dat het bod van Lompe het enige echte is die je zal krijgen, hij zal ze daar echt voor van je overnemenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:26 schreef gravin36 het volgende:
[..]
14,50 voor het geheel is echt te weinig.
De prijzen staan niet voor niets bij de foto
Zou je dit topic willen verwijderen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Dank voor je update TS
Even rotzooi lopen vegen. Troll of niet, dit topic blijft een topic in V&A en geen ONZ.
Succes met de verkoop!
Zou één van de moderatoren dit topic willen verwijderen? Zie bovenstaande berichtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik verwacht serieuze biedingen. Ik wacht zelf nog even af of ik LH trek met ABO lootjestrekken. Dus TVP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |