Nee man...die roetmop verdient het...quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat gebash begint zielig te worden van Henk.
Dat is dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dit het favoriete liedje is van Jan Boskamp.
Eens. Kinderachtig nu.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat gebash begint zielig te worden van Henk.
Kinderachtig man. 1 grap is leuk, dit is zielig. Negeer 'm gewoon.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee man...die roetmop verdient het...
#yobloquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Dit is allemaal geanalyseerd door social media expert Job Cohen en zal dus nooit meer gebeuren.
Debiel? Ik ken Henk al zo'n 30 jaar op de radio en heb hem nooit een debiel gevonden. Meestal snijd het wel hout wat hij zegt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar serieus, het is toch niet te hopen dat deze debiel de veiligheid moet bewaken?
Volgens mij wel, maar namen Timur en Ramon het toen over...quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Da fragment was niet van de Coen en Sander Show.
Ben jij voor of tegen pesten?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:50 schreef matthijst het volgende:
Het Bosman-arrest is een belangrijke uitspraak van het Europese Hof van Justitie van 15 december 1995 (zaak C-415/93; NJ 1996, 637), inzake de transfersom van de Belgische voetballer Jean-Marc Bosman, die in 1990 zijn vrijheid opeiste nadat zijn contract bij Club Luik afgelopen was. Vóór het Bosman-arrest was het zo dat, ook al was het contract uitgediend, de oude club bij het aangaan van een overeenkomst met een andere club nog een transfersom kon eisen.
Wat dat met zwarte piet te maken heeft ontgaat me?
Sinds het gesprek gaat over zijn burgermeesterschap komt er niet meer dan onzin uitquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Debiel? Ik ken Henk al zo'n 30 jaar op de radio en heb hem nooit een debiel gevonden. Meestal snijd het wel hout wat hij zegt.
Ik dacht me nog te herinneren dat het tijdens Timur Open Radio was. Maar oke, het is verder niet boeiend.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar namen Timur en Ramon het toen over...
Ja, dat doet Henkie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Zou Henk wel zijn pensioenpremie afstaan?
Voor pesten van zwarte pieten natuurlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij voor of tegen pesten?
En dan ook nog een zwartequote:Op maandag 7 oktober 2013 23:51 schreef matthijst het volgende:
Sorry, maar die Quinsy is niet helemaal 100 denk ik; steeds raar te lachen. Eigenlijk sneu dat P&W een gehandicapte op TV zetten om te laten afzeiken door Henk.
Bezopen, zoals elke avond...Maar dat maakt iemand niet debiel...Hooguit verslaafd...quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Henk lag onder een steen tijdens project X
Henk kan alleen maar populistisch scoren en grapjes maken, verder komt ie nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Henk lag onder een steen tijdens project X
Wat maakt dat nou uit, het was toch gezellig?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:52 schreef luxerobots het volgende:
Bij de rellen in Haren was toch ook een oude man zwaar mishandeld met een stoeptegel?
Ik denk dat Henk heel wat beter is dan Aleid.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Henk kan alleen maar populistisch scoren en grapjes maken, verder komt ie niet
Alle zwarte pieten van Ajax tekenden toen vette contracten in het buitenland dus ik snap zijn ophef niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:53 schreef matthijst het volgende:
Hahaa, prachtig, dat Bosman arrest. En die dude maar dom grinniken.
Dat zou Aleid Wolfsen nooit doen. Topburgemeester!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die had er om gevraagd, want hij was van de verkeerde kant.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:52 schreef luxerobots het volgende:
Bij de rellen in Haren was toch ook een oude man zwaar mishandeld met een stoeptegel?
Ik vind dat je daar eens over moet ophouden, want je weet hoe de situatie in elkaar zit!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alle zwarte pieten van Ajax tekenden toen vette contracten in het buitenland dus ik snap zijn ophef niet.
Hij was homo? Dat zou Henk nooit laten gebeuren.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die had er om gevraagd, want hij was van de verkeerde kant.
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan mensen die alleen maar grapjes willen maken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar enorm in vergist.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat Henk heel wat beter is dan Aleid.
Nee. NSB'er!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij was homo? Dat zou Henk nooit laten gebeuren.
Wat weet jij daar nou van klootzak.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar enorm in vergist.
Ik ken de echte Aleid Wolfsen niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Aleid Wolfsen houdt niet van FC Utrecht, Aleid Wolfsen houdt niet van Utrecht, Aleid Wolfsen houdt alleen van Aleid Wolfsen.
"Hij was...homo?"quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die had er om gevraagd, want hij was van de verkeerde kant.
Nee die word minister.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is peggold eigenlijk nog in de race voor burgemeester van utrecht?
Zeker een pvda'erquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:57 schreef arjan1112 het volgende:
Tering Reclame ... kinderen inzetten om geen peuken meer te laten verkopen in de supermarkt en het tankstation... v gerven... bleggg...
Heb je niks aan. Gewoon dubbel zo duur maken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:57 schreef arjan1112 het volgende:
Tering Reclame ... kinderen inzetten om geen peuken meer te laten verkopen in de supermarkt en het tankstation... v gerven... bleggg...
Racisme!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:55 schreef tralalala het volgende:
Ik zoek het optreden van Piet van Vliet in Nijmegen, maar die is verwijderd van Youtube
Klopt ja, ik was wat laat.quote:
Hoop niet dat die er ook zo uit zienquote:
LOL wat is dit sowieso voor mislukt optreden het podium is halfleeg met wat verdwaalde pieten, de kinderen en ouders staan er 10 meter vandaanquote:
Wat heeft zij ermee gedaan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hoop niet dat die er ook zo uit zien
preventief laten weghalenquote:
Neequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hoop niet dat die er ook zo uit zien
Het wordt wel weer wat bijgewerkt zeggen ze netquote:
Ik weet het niet. Je kan vinden dat de man onzin praat, maar om zoals Henk dat verhaal over zijn moeder af te doen als onzin, vind ik toch wat ongevoelig. Henk vergelijkt het met dat mensen hem een varken noemen. Dan snap je echt niet wat het is om racistisch bejegend te worden, voor zover dat überhaupt kan wanneer je geen deel uitmaakt van een etnische minderheid.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee man...die roetmop verdient het...
De legendarische TV draait door momenten zijn nu wel op.quote:
Nou nu zijn ze wel mooi geworden ja, mooi dat dat kan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het wordt wel weer wat bijgewerkt zeggen ze net
Ja, dat had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nou nu zijn ze wel mooi geworden ja, mooi dat dat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |