Wat wow? Ik vind de laatste pagina's ook wow. Als je daarop doelt.quote:
Welke laatste pagina's?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:55 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Wat wow? Ik vind de laatste pagina's ook wow. Als je daarop doelt.
Moet studeren, ben aan het ontwijken.
Same herequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:55 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Moet studeren, ben aan het ontwijken.
Balennnn! Ik moet echt ff beginnen, want als ik eenmaal bezig ben ga ik lekker.quote:
Hiero, van 'ik heb zin in seks' en al dat geneuzel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke laatste pagina's?
En nee daar doelde ik niet op
Iemand heeft ooit die tekst voor mij gemaakt. Ik heb alleen de laatste zin zelf toegevoegd, voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:00 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Balennnn! Ik moet echt ff beginnen, want als ik eenmaal bezig ben ga ik lekker.
Vanwaar die aparte tekst in je fotoboek?
Dit is wel sex sc hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:01 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Hiero, van 'ik heb zin in seks' en al dat geneuzel.
Bitch please, kijk eens welk subforum we zitten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:01 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Hiero, van 'ik heb zin in seks' en al dat geneuzel.
Als je in een seksmuseum loopt (voorbeeldje) ga je toch ook niet rond schreeuwen dat je zin hebt in seks?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bitch please, kijk eens welk subforum we zitten?
Dat is dan ook wel even iets heel anders hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Als je in een seksmuseum loopt (voorbeeldje) ga je toch ook niet rond schreeuwen dat je zin hebt in seks?
Ik vind het niet erg neen, ik vind het alleen wow.
Niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Als je in een seksmuseum loopt (voorbeeldje) ga je toch ook niet rond schreeuwen dat je zin hebt in seks?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bitch please, kijk eens welk subforum we zitten?
Ze zullen er vast tussen zitten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Snap nooit waarom mensen het meteen zien als een aanval. Al lul je het hele forum vol met je sekswensen, het stoort mij niet, ik vind het alleen maar wow en geneuzel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel even iets heel anders he![]()
Als je je eraan stoort, ga dan lekker in andere topics neuzen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Letsplay heeft volgens mij ook niet echt door dat er hier genoeg zitten die 1) elkaar al kennen, 2) er vaak genoeg gemeet wordt (al dan niet met seks) en 3) er hier genoeg zitten die al wel seks met elkaar hebben gehad.
Oh nee, weet ik niks vanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Letsplay heeft volgens mij ook niet echt door dat er hier genoeg zitten die 1) elkaar al kennen, 2) er vaak genoeg gemeet wordt (al dan niet met seks) en 3) er hier genoeg zitten die al wel seks met elkaar hebben gehad.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |