Etiquette zijn er om gebroken te wordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij sommige banen schijnt dat te moeten. Vind het wel leuk dat wanneer ik bij klanten komen iedereen soms strak in pak verschijnt en ik lekker in mn casual schoenen, nette spijkerbroek, jasje en bloesje, of trui oid.
Ik welquote:
wijsheid komt met de jarenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik welen als de ene niet lukt ga ik over op de andere
, net zo onzeker, maar ik heb ontdekt hoe het moet
, gewoon vragen en niet nadenken
.
Gebroken zou ik niet zeggen, maar sommige dingen mogen wat opgerekt worden. Soms ga ik wel in vol pak, hoewel een stropdas heel zeldzaam is bij mij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Etiquette zijn er om gebroken te worden
Mwa,i think not.quote:
Die hoorde ik vorig jaar ook al (uurtje geleden geloof ik).quote:
Checkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die hoorde ik vorig jaar ook al (uurtje geleden geloof ik)..
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die hoorde ik vorig jaar ook al (uurtje geleden geloof ik)..
Nou sorry hoor, wist niet eens dat je jarig was manquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa,i think not.
Sowieso hoef ik je voorlopig niet te spreken als je me niet eens feliciteert op m'n verjaardag.
quote:
Hoppa ik leer wel in de jaren die voorbij gaanquote:
Mannen in pakquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gebroken zou ik niet zeggen, maar sommige dingen mogen wat opgerekt worden. Soms ga ik wel in vol pak, hoewel een stropdas heel zeldzaam is bij mij.
Dat hoor ik vakerquote:
Nee hij zei dat een uurtje geledenquote:
M'n vriendin hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, wist niet eens dat je jarig was man![]()
Gefeliciteerd!
Waar is mijn bier?
k snap het nu, z'n vriendin is jarigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hij zei dat een uurtje geleden.
ooh vandaar, dus jij moet je creditcard kapotslaan op bloemen deze tijdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n vriendin he(Vorige maand)
Bier heb ik helaas niet, wel bacardi passoa en jilz.
Mannen in pak en mannen in uniform.. ik weet echt niet wat het isquote:
Eerder zij, Had het een beetje ongelukkig neergezet, maar niks van haar kant gehoord voor mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh vandaar, dus jij moet je creditcard kapotslaan op bloemen deze tijd
Jillzquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n vriendin he(Vorige maand)
Bier heb ik helaas niet, wel bacardi passoa en jilz.
Een meid noemde het eens cadeau verpakkingquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Mannen in pak en mannen in uniform.. ik weet echt niet wat het is..
ooh zo, ik snap. Dat is ook rukquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerder zij, Had het een beetje ongelukkig neergezet, maar niks van haar kant gehoord voor mijn verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |