Met een mesje duurt het tot de volgende ochtendquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ook schelen inderdaad, scheer altijd met mesjes dus dan is het sowieso minder snel terug.
Ik scheer me tegenwoordig 1x per week met een mesjes (soms iets eerder), maar het mesje is na een scheerbeurt wel meteen bot. Als ik me elke dag scheer dan gaat een mesje wel een weel meequote:Op maandag 7 oktober 2013 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn baardgroei gaat vrij mannelijk, wanneer ik mij electrisch scheer ipv nat, dan heb ik 's avonds als echt een schaduw over mijn gezicht.
ik scheer me om de dag en doe een week of 2 met een wegwerpmesjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik scheer me tegenwoordig 1x per week met een mesjes (soms iets eerder), maar het mesje is na een scheerbeurt wel meteen bot. Als ik me elke dag scheer dan gaat een mesje wel een weel mee, minder moeite en hetzelfde resultaat dus
.
Ik haat het scheren en daarnaast staat het me wel (vind ik zelf) als ik me niet scheerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik scheer me om de dag en doe een week of 2 met een wegwerpmesje
Wow, dat is wel heel snel. Blij dat ik dat niet heb zeg, moet er niet aan denken elke dag daarmee bezig te zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een mesje duurt het tot de volgende ochtendik moet me echt elke dag scheren, tenzij ik gewoon voor de casual look ga (wat ik normaal doe) dan scheer ik me zo'n 2x per week. Nu na een klein weekje heb ik al een baard.
ik vind het me zelf ook best staan, maar m'n vrouw gaat zeiken als ik te weinig scheerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik haat het scheren en daarnaast staat het me wel (vind ik zelf) als ik me niet scheer.
quote:
Ik heb het voordeel dat mensen van mij niet verwachten dat ik strak geschoren ben, dus kom weg met af en toe scherenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel snel. Blij dat ik dat niet heb zeg, moet er niet aan denken elke dag daarmee bezig te zijn.
Daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het me zelf ook best staan, maar m'n vrouw gaat zeiken als ik te weinig scheer
Thanksquote:
Mwa, daar trek ik me sowieso niets van aanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat mensen van mij niet verwachten dat ik strak geschoren ben, dus kom weg met af en toe scheren
Wat is er woensdag danquote:
Met 30 kon ik nog zeggen dat ik net geen twintiger meer was, nu ben ik echt een dertigerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
join the club
nee man, IK ben pas oud
Scheelt, voel ik me tenminste niet zo oud meer tussen al die jonkiesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
join the club
nee man, IK ben pas oud
Woensdag mag ik weer sexytimesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, daar trek ik me sowieso niets van aan
[..]
Wat is er woensdag dan
Bij sommige banen schijnt dat te moeten. Vind het wel leuk dat wanneer ik bij klanten komen iedereen soms strak in pak verschijnt en ik lekker in mn casual schoenen, nette spijkerbroek, jasje en bloesje, of trui oid.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, daar trek ik me sowieso niets van aan
[..]
Wat is er woensdag dan
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met 30 kon ik nog zeggen dat ik net geen twintiger meer was, nu ben ik echt een dertiger.
quote:
quote:
Dank jequote:
wtf, jij doet echt wat verkeerdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Denk dat dat hier ook helaas niet in zit. En dan heb ik nog wel een vriendin ofzoiets
Dat had jij zullen oplossen afgelopen vrijdagquote:
Etiquette zijn er om gebroken te wordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij sommige banen schijnt dat te moeten. Vind het wel leuk dat wanneer ik bij klanten komen iedereen soms strak in pak verschijnt en ik lekker in mn casual schoenen, nette spijkerbroek, jasje en bloesje, of trui oid.
Ik welquote:
wijsheid komt met de jarenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik welen als de ene niet lukt ga ik over op de andere
, net zo onzeker, maar ik heb ontdekt hoe het moet
, gewoon vragen en niet nadenken
.
Gebroken zou ik niet zeggen, maar sommige dingen mogen wat opgerekt worden. Soms ga ik wel in vol pak, hoewel een stropdas heel zeldzaam is bij mij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Etiquette zijn er om gebroken te worden
Mwa,i think not.quote:
Die hoorde ik vorig jaar ook al (uurtje geleden geloof ik).quote:
Checkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die hoorde ik vorig jaar ook al (uurtje geleden geloof ik)..
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die hoorde ik vorig jaar ook al (uurtje geleden geloof ik)..
Nou sorry hoor, wist niet eens dat je jarig was manquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa,i think not.
Sowieso hoef ik je voorlopig niet te spreken als je me niet eens feliciteert op m'n verjaardag.
quote:
Hoppa ik leer wel in de jaren die voorbij gaanquote:
Mannen in pakquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gebroken zou ik niet zeggen, maar sommige dingen mogen wat opgerekt worden. Soms ga ik wel in vol pak, hoewel een stropdas heel zeldzaam is bij mij.
Dat hoor ik vakerquote:
Nee hij zei dat een uurtje geledenquote:
M'n vriendin hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, wist niet eens dat je jarig was man![]()
Gefeliciteerd!
Waar is mijn bier?
k snap het nu, z'n vriendin is jarigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hij zei dat een uurtje geleden.
ooh vandaar, dus jij moet je creditcard kapotslaan op bloemen deze tijdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n vriendin he(Vorige maand)
Bier heb ik helaas niet, wel bacardi passoa en jilz.
Mannen in pak en mannen in uniform.. ik weet echt niet wat het isquote:
Eerder zij, Had het een beetje ongelukkig neergezet, maar niks van haar kant gehoord voor mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh vandaar, dus jij moet je creditcard kapotslaan op bloemen deze tijd
Jillzquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n vriendin he(Vorige maand)
Bier heb ik helaas niet, wel bacardi passoa en jilz.
Een meid noemde het eens cadeau verpakkingquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Mannen in pak en mannen in uniform.. ik weet echt niet wat het is..
ooh zo, ik snap. Dat is ook rukquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerder zij, Had het een beetje ongelukkig neergezet, maar niks van haar kant gehoord voor mijn verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |