Als je het een dagje langer laat staan is die jeuk weer weg, baardenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga me scheren morgen, mn baard begint te jeuken
Ik vind het soms wel en soms niet mooi. Net zoals dat ik soms op brunettes van en soms op blondines enzquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zullen er vast nog zat over zijn
Sowieso vind ik het zelf minder mooi.
Plus vaak net een maatje te groot dan.
Dat kun je wel zeggenquote:[..]
Wijsheid komt met de jaren zeggen ze toch
Hoelang is het dan, gewoon trimmen naar een paar mm.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga me scheren morgen, mn baard begint te jeuken
klopt, maar ik ben niet zo'n baarden fan, ben meer van de stoppelbaard. Dus ga lekker met de tondeuze er overheen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je het een dagje langer laat staan is die jeuk weer weg, baarden
Pics or it didn't happen.quote:
Kloptquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je het een dagje langer laat staan is die jeuk weer weg, baarden
Koenquote:
Zeker, plus er zijn wel belangrijkere dingen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel en soms niet mooi. Net zoals dat ik soms op brunettes van en soms op blondines enz.
Ik heb gewoon geen vast type waar ik op val.
[..]
Dat kun je wel zeggen. Nog een paar minuten en ik ben weer een jaar verder
.
4mm gok ik. Nah tondeuze is makkelijker, dan is het donderdag op een mooie lengte.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoelang is het dan, gewoon trimmen naar een paar mm.
/mijn langste was met een bleke roodharige en mijn een na langste was met een indo met zwart haarquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, plus er zijn wel belangrijkere dingen.
Alvast gefeliciteerd dan
Hoezo ex-FB vriend ?quote:
Oepsquote:
Dank jequote:
Trustequote:
Zo snel, bij mij gaat er minimaal een week overheen dat je het een beetje ziet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4mm gok ik. Nah tondeuze is makkelijker, dan is het donderdag op een mooie lengte.
Altijd hetzelfde is ook zo saaiquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
/mijn langste was met een bleke roodharige en mijn een na langste was met een indo met zwart haar. Hoe veel verschil wil iemand hebben
.
Dank je, nog 9 minuten.
heb ik eigenlijk nog nooit gedaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oepszou kunnen, laatst weer een riedeltje eruit gegooid
.
Mijn baardgroei gaat vrij mannelijk, wanneer ik mij electrisch scheer ipv nat, dan heb ik 's avonds als echt een schaduw over mijn gezicht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo snel, bij mij gaat er minimaal een week overheen dat je het een beetje ziet.
[..]
Altijd hetzelfde is ook zo saai
Als ik me niet vergis in wie je bent heb ik je nu weer een verzoek gestuurdquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik eigenlijk nog nooit gedaanben toch al niet zo'n actieve user, vandaar dat ik wel vaker gewist word door anderen
Zal ook schelen inderdaad, scheer altijd met mesjes dus dan is het sowieso minder snel terug.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn baardgroei gaat vrij mannelijk, wanneer ik mij electrisch scheer ipv nat, dan heb ik 's avonds als echt een schaduw over mijn gezicht.
YESquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis in wie je bent heb ik je nu weer een verzoek gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |