Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:39 schreef Letsstaytogether het volgende:
Sja,
Ik heb buikpijn, ik heb vandaag geen moer uitgevoerd, terwijl dat wel moet, en ik heb geen zin in niks. Bah. Kennen jullie van die dagen?
Moet ik straks ook nog werken.(
Hoezo dat?quote:
Huehuehue.quote:
Weet ik het.quote:
En ik denken dat drank een waarheidsserum was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huehuehue.
[..]
Weet ik het.
Was helemaal vanuit het niks, om half 2 in de avond.
Volgende dag claimde ze dat ze dronken was en dat een vriendin haar telefoon had.
Mijn fragiele eigendunk helemaal kapot enzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik denken dat drank een waarheidsserum was.
Lekker onbeschoftquote:
Ah het vriendin excuus, altijd makkelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het.
Was helemaal vanuit het niks, om half 2 in de avond.
Volgende dag claimde ze dat ze dronken was en dat een vriendin haar telefoon had.
nee voor het in de hand hebben van een telefoon. dat is de boete. dan is er namelijk geen discussie meer of je wel of niet aan het bellen wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best lullig om hem dan te krijgen voor BELLEN
[..]
Ok!
Jij kan heel behulpzaam zijn ja. Let op het woordje "kan" in dezen
Fijn, dan kan ik het je goed lerenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:32 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Yo, ben maagd dus zal wel niet zo easy gaan.
Niks mis met mij hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Al heeft een man een gouden lul, hij moet ook een goede kop hebben en alles.
Rotstreekquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn fragiele eigendunk helemaal kapot enzo
1 van de 100 chicks vind je niet knap. Let it go.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn fragiele eigendunk helemaal kapot enzo
quote:
Ik heb echt gewoon geluk.quote:
Mazzelpik dat ie isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt gewoon geluk.Twi krijgt hem overigens van me, die wilde sowieso een laptop hebben.
Woehoe tijd om te Fokkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, huiswerk klaar voor vandaag
Voor even ja. Ik ga denk ik maar even een serie kijkenquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor even ja. Ik ga denk ik maar even een serie kijken
Mjaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
1 van de 100 chicks vind je niet knap. Let it go.
Staatsloten kopen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt gewoon geluk.Twi krijgt hem overigens van me, die wilde sowieso een laptop hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |