Damn wat flauw.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Koert Westerman (@KoertWesterman)
10-01-12 20:34
Onder welke vlag denkt Epke Zonderland überhaupt deel te nemen aan de Olympische Spelen?
Nee. Hij blijft voor een man toch te klein. Moet toch 1.80+ zijnquote:
Heeft vandaag wel een betere tafel dan PenW.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Zonder beroeps BN'ers had Humberto geen talkshow gehad.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee. Hij blijft voor een man toch te klein. Moet toch 1.80+ zijn
Dat ik dit als no-homo allemaal uitkraam.
Vaginisme?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef alors het volgende:
Ik zal binnenkort even een kwaaltje verzinnen zodat ik naar het ziekenhuis kan.
Uh, oke.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou volgende maand mogen we onze schoentjes alweer zetten, de Sint heeft alvast verkenningspieten gestuurd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zit Zwarte Piet daar aan tafel ? Kinderen gaan denken dat het al bijna Sinterklaas is, moeten ze rekening mee houden vind ik.
Is dat zo, hexje?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
We moeten aan de kijkcijfers denken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was dit alles van de nieuwe beer van Lemmer?
De beeldredactie van Omrop Fryslân was anders in zijn nopjes.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We moeten aan de kijkcijfers denken.
Rickazio protesteert daartegen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Gelukkig komt de eckte gewoon in Groningen aan.
Wie geeft een fuck om Amsterdam?
Ah dan heeft hij ze vast gebracht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de AH liggen de pepernoten en de chocoladeletters er ook al.
Hij is irritant.quote:
Alle gekleurde worden hier gehaat.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
ben ik de enige die het met quinsy eens is?
Wat zou ik doen? Burgemeester van Utrecht?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Lijkt me meer iets voor Johannes Dit.
ook gele pikachu's?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alle gekleurde worden hier gehaat.
Nee hoor, hij heeft gewoon best wel gelijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
ben ik de enige die het met quinsy eens is?
Nee, en hij moet terug naar zijn eigen land.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft gewoon best wel gelijk
Hij wil dan ook burgemeester worden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef Be-Smart het volgende:
Henkie is cool... edoch, totaal ongeschikt als volksvertegenwoordiger.
Laat maar, hij weet het zelf blijkbaar ook nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Snapt iemand wel waar die negert het over heeft?
touchéquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij wil dan ook burgemeester worden.
Dan zou je er niemand over horen als het blanken zijn die achterlijk doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
Heb je witte pieten krijg je weer gezeik dat er geen zwarten bij zitten.
Witte pieten worden meteen in elkaar geschopt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
Heb je witte pieten krijg je weer gezeik dat er geen zwarten bij zitten.
Zoek het maar op, je hebt toch een redactie?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat de fuck is de bosmanwet
Die was laatst op de pakjesboot, toen dachten ze dat hij David Livingstone was.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:25 schreef KingRoland het volgende:
Wat zou johan derksen hiervan vinden?
Weet hij zelf ook niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat de fuck is de bosmanwet
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:27 schreef waxmask het volgende:
Hahaha hij maakt zich compleet belachelijk die Nigger....
Kan niet meer stuk!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
dit is wel een topshowtje in wording hoor
Ik ben ook voor pesten. Hoe meer hoe beter.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Nou dat was weer een goede discussie met steekhoudende argumenten.
Het is ook geen wet, maar een arrest.quote:
Wist je nog die keer dat wij achterna gezeten werden door 3 zwarte pieten?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook voor pesten. Hoe meer hoe beter.
Volgens de normen van tegenwoordig, zeker...quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Nou dat was weer een goede discussie met steekhoudende argumenten.
Om wat één neger zegt? Dan ben je het waarschijnlijk ookquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:30 schreef matthijst het volgende:
Die gast bereikt echt totaal het tegenovergestelde met die kutactie.
Ik heb de afgelopen week de volgende woorden meer uitgesproken dan de voorgaande 38 jaar: stinkneger, zeikneger, teringnikker, jankneger, naja en d'r zijn nog wel wat varianten op te bedenken. Je zou er racisctisch van worden
Pearl Jozefzoon toch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wist je nog die keer dat wij achterna gezeten werden door 3 zwarte pieten?
Ik ben van de straat en wij delen dan gewoon een paar koekjes uit, soms deel je uit en soms krijg je ze zelf.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook voor pesten. Hoe meer hoe beter.
truequote:Op maandag 7 oktober 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Liever nog tien minuten Quincy vs Henk dan dit oninteressante gelul.
Als je iets fouts deed wist je: ik krijg straf.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben van de straat en wij delen dan gewoon een paar koekjes uit, soms deel je uit en soms krijg je ze zelf.
Neu, was zo dom om ook op z'n groupiepagina te kijkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:30 schreef Kenju het volgende:
Om wat één neger zegt? Dan ben je het waarschijnlijk ook
Hij doelde op een initiatiefwet van André Bosman van de VVD.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook geen wet, maar een arrest.
De toekomstig burgemeester van Utrecht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Komt hier na nog wat spannends?
Dan nog. Als je neigt naar racisme, om wat voor reden dan ook, dan ben je het gewoon.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, was zo dom om ook op z'n groupiepagina te kijken
oh henkiee!!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De toekomstig burgemeester van Utrecht.
Wat zou Maarten van zwarte piet vinden vraag ik mij ineens af?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maarten Spanjer vindt Cornald een kutwijf.
Ik weet wel wat hij van Albert Verlinde vindt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zou Maarten van zwarte piet vinden vraag ik mij ineens af?
Hier Jan Paparazzi van Yorin FM met de grote Jensen Sinterklaaskwis!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zou Maarten van zwarte piet vinden vraag ik mij ineens af?
Hans kan nooit meer stuk bij mij, wereldgozer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Johan zou ook wel in dit programma passen. Zijn vrouw viel van de trap, een oproepkracht in t-shirt zei uw vrouw zal nooit meer lopen, nooit meer praten, wilt u zelf de stekker eruit trekken of zal ik het doen? En toen kwam Jezus Chrisus in de gedaante van Hans Kraaij Junior langs.
't is meer dat ik een hekel aan jankerds heb. En daar heb je inderdaad ook zwarte varianten van.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:33 schreef Kenju het volgende:
Dan nog. Als je neigt naar racisme, om wat voor reden dan ook, dan ben je het gewoon.
Op Google kom me bij zijn naam alleen maar dingen over zwarte piet tegen. Dus zo indrukwekkend zal zijn werk niet zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:33 schreef arjan1112 het volgende:
Ik denk dat quinsie hier heel veel geld mee verdiend.. morgen wil iedereen zijn kunstwerken hebben
Wel een beetje treurig dat Jolande Sap zich eventjes in Johan Derksen gemanifesteerd had.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Johan zou ook wel in dit programma passen. Zijn vrouw viel van de trap, een oproepkracht in t-shirt zei uw vrouw zal nooit meer lopen, nooit meer praten, wilt u zelf de stekker eruit trekken of zal ik het doen? En toen kwam Jezus Chrisus in de gedaante van Hans Kraaij Junior langs.
Ik vind: allemaal niet zo zeiken, immers: van binnen zijn we allemaal blank.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
't is meer dat ik een hekel aan jankerds heb. En daar heb je inderdaad ook zwarte varianten van.
Overigens heeft iedereen wel iets racistisch in zich.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
al deze mensen kwamen voor een optreden van René Froger.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
al deze mensen kwamen voor een optreden van René Froger.
Nu bepaal ik ook al wat jij gaat zeggen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:36 schreef tralalala het volgende:
Die mensen kwamen allemaal voor Froger ipv Hazes heb ik gehoord.
Hahaha ja denk het wel ja. Zat vroeger in een links vriendengroepje.... Erg tegen racisme maar Skinheads moesten dood...quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Op Google kom me bij zijn naam alleen maar dingen over zwarte piet tegen. Dus zo indrukwekkend zal zijn werk niet zijn.
Zand erover.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:40 schreef tralalala het volgende:
Goedemiddag met z'n allen, ik ben de pastoor, wij zijn hier bijeen gekomen om te herdenken, Lex ons aller vrend, helaas is hij veel te vroeg heengegaan.
Arnold Schwarzenegger als Gouverneur van Californiëquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
Henk word echt geen burgemeester.. dat kan toch niet.. hoe hij praat enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht het al ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Lex in sesamstraat is voor mijn tijd.
Henk Westbroekquote:
Het valt mij op dat wij het vaak eens zijn vanavond.quote:
Echt he?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:45 schreef Latert het volgende:
Heh, roet in het eten. Daar heeft hij net 20 minuten over zitten denken
ik vond 'm wel gevatquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:45 schreef Latert het volgende:
Heh, roet in het eten. Daar heeft hij net 20 minuten over zitten denken
Ja voor statistiek is hij nog niet geslaagd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:44 schreef marcodej het volgende:
Quincy heeft nog nooit van steekproeven gehoord.
Je kunt de ene situatie niet met de andere vergelijken!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja voor statistiek is hij nog niet geslaagd.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt de ene situatie niet met de andere vergelijken!
Ik heb gehoord dat dit het favoriete liedje is van Jan Boskamp.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er een plaats onder de sterren waar ik heen kan gaan?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:47 schreef matthijst het volgende:
Dat waren vast geen gele of blauwe pieten
Zit je nou met de kloten van Jan te spelen of wah?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dit het favoriete liedje is van Jan Boskamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |