SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ik krijg pas volgende periode business mathematics.quote:
Moet je net mazzel mee hebben. Ik kom iedere keer dat ik speelde wel mensen tegen uit D3 of hoger eigenlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verschil tussen de goldcup en divisions is echt gigantisch. Ik verloor 3 potjes achter elkaar in D7ging over op de Goldcup en won hem direct
lijkt me echt een goede cdm jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:14 schreef Pino0 het volgende:
http://www.easports.com/n(...)fId=xxok94AGbf7Y:360
alleen nog die aubameyeng ofzo halen
Nee, echt niet. Ik weet zeker dat ik mezelf zo voor mijn kop kan slaan als ik het antwoord zie, maar ik doe ergens iets foutquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
ben je nou aan het trollen tim of niet
Wel toevallig dat ik nu al 4 of 5 keer easy die goldcup win en in divisions niets klaar speel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je net mazzel mee hebben. Ik kom iedere keer dat ik speelde wel mensen tegen uit D3 of hoger eigenlijk.
Laat dan is je berekening tot nu toe zien?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik weet zeker dat ik mezelf zo voor mijn kop kan slaan als ik het antwoord zie, maar ik doe ergens iets fout
post nog eensquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik weet zeker dat ik mezelf zo voor mijn kop kan slaan als ik het antwoord zie, maar ik doe ergens iets fout
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
lijkt me echt een goede cdm ja
[ afbeelding ]
dit is gewoon de simpelste staartdelingquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
(8x4 - 5x2 - 4,5) / (2x2 + 1)
De uitkomt is 4x2 - 4,5
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
Geen stress jongens zelfs de grote Kamikazie heeft een beetje moeite met Divisions.
http://www.easports.com/n(...)fId=H7AYqrhYbghl:360quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
lijkt me echt een goede cdm ja
[ afbeelding ]
Lekker veel goals met Patoquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:20 schreef Pino0 het volgende:
[..]
http://www.easports.com/n(...)fId=H7AYqrhYbghl:360
foute link
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
De uitkomt is 4x2 - 4,5
Ik ook niet, heb het ook nog nooit gehad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen hoe staartdelingen werken haha
Op de basisschool niet?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb het ook nog nooit gehad.
Ik vind het grote onzin, alsof je die troep later nog nodig hebtquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen hoe staartdelingen werken haha
Wel, maar toen had ik er geen zin in en heb ik het gewoon overgeslagen.quote:
so hardcorequote:Op maandag 7 oktober 2013 23:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel, maar toen had ik er geen zin in en heb ik het gewoon overgeslagen.![]()
Stiekem met een rekenmachine in mijn laatje.
Ze zijn ook gestopt met het aanleren van staartdelingen hè?quote:
Ik was het badass plaatje al aan het opzoeken.quote:
Kut daar gaat mijn reputatie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is gewoon de simpelste staartdeling
Ik heb echt geen idee hoe die staartdelingen werken joh, na groep 8 nooit meer gebruikt. Maar het antwoord had ik zelf ook niet hè..dat is gewoon het uiteindelijke antwoord waar ik op uit moet komen.quote:
Ik deed het zo:quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kut daar gaat mijn reputatie.
[..]
Ik heb echt geen idee hoe die staartdelingen werken joh, na groep 8 nooit meer gebruikt. Maar het antwoord had ik zelf ook niet hè..dat is gewoon het uiteindelijke antwoord waar ik op uit moet komen.
stuk duidelijker gelukkigquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:28 schreef ThadCastle het volgende:
Ik deed het zo:
(4x^2(2x^2+1)-4x^2-5x^2-4.5)/(2x^2+1) -> 4x^2 - [(9x^2+4,5)/(2x^2+1)] -> 4x^2 - 4,5(2x^2+1)/(2x^2+1) -> 4x^2-4,5
fuckyoufuckyoufuckyou eat a dickquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:30 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
of nog duidelijker voor de kevins onder ons
[ afbeelding ]
Aha, dat snap ik wel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:30 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
of nog duidelijker voor de kevins onder ons
[ afbeelding ]
kreeg ik dit nog maarquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:34 schreef Tim86 het volgende:
Thanks voor de hulp, ik zie het leven weer zitten![]()
Wel nog minder vertrouwen in mijn eigen wiskundige inzicht
Dit soort shit maakt ook deel uit van het "makkelijkste" deel van het tentamen, maar in de rest ben ik beter dan hierin. Ik mis echt dat inzicht om het zelf te zien bij dit soort shitquote:
Ik ga volgende periode sowieso bijles nemen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit soort shit maakt ook deel uit van het "makkelijkste" deel van het tentamen, maar in de rest ben ik beter dan hierin. Ik mis echt dat inzicht om het zelf te zien bij dit soort shit
Maarja, ik heb weer andere specialiteiten. Beetje irritant alleen bij een economische studie als je al moeite met dit soort dingen hebt![]()
Crosspost. Ik was hem net aan het kijkenquote:
Wel verstandig ja. Of tentamentraining: http://www.capitaselecta.nl/quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga volgende periode sowieso bijles nemen.
Wat een kut organisatie. Die mensen spammen me helemaal dood. Beetje mijn studentenmail spammen en facebook onder kliederenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel verstandig ja. Of tentamentraining: http://www.capitaselecta.nl/
Open bidquote:
Hmm, die is wel duurder dan andere die ik ben tegen gekomen. 119 vs 69.. Ervaring met capitaselecta?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel verstandig ja. Of tentamentraining: http://www.capitaselecta.nl/
Wauw wat een kut teams stuk voor stukquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:47 schreef Anonymous61 het volgende:
pff team bouwen is zo moelijk he.. zoveel keuzes
ik wil duitse league alleen maar om aubameyang&boateng&santana
italiaanse alleen maar om ibarbo sau giovinco chiellini barzagli ogbonna buffon
en engels alleen maar om fellaini nani en vidic
opties...
http://www.futhead.com/14/squads/1000630/
http://www.futhead.com/14/squads/1000628/
http://www.futhead.com/14/squads/960783/
http://www.futhead.com/14/squads/1001249/
kan iemand team fixen met fellaini en pogba? + chiellini en barzagli
Dat heb ik al zo'n half jaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:55 schreef ThadCastle het volgende:
Haha volgens mij heb ik vandaag fifa aids
Ja vaak komt die aids in periodes bij mij. Probeer nog 1 potje anders maar GTAquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo'n half jaar.
sorry ben niet rijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wauw wat een kut teams stuk voor stuk
Dat heb ik al de hele avond.. bijna alleen maar tegen mensen die alleen maar LB+Y doen en crossen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:55 schreef ThadCastle het volgende:
Haha volgens mij heb ik vandaag fifa aids
3-0 verliezen terwijl ik meer schoten op doel heb. De Gea Motm.
Ik moet mij gewoon weer echt eens verdiepen hoe ik fifa moet spelen. Gewoon bijvoorbeeld met zo'n formationguide die hier eerder werd gepost. Na mijn tentamens over 2 weken maar eens doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja vaak komt die aids in periodes bij mij. Probeer nog 1 potje anders maar GTA
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:00 schreef Anonymous61 het volgende:
ik dacht pace maakt niet zo veel uit in fifa 14 totdat ik finale verloor tegen iemand met giovinco-ibarbo-sau
Pace is nog steeds wel belangrijk maar aan 1 snelle speler heb je wel genoeg centraalquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:00 schreef Anonymous61 het volgende:
ik dacht pace maakt niet zo veel uit in fifa 14 totdat ik finale verloor tegen iemand met giovinco-ibarbo-sau
Heb je een geestelijke of lichamelijke handicap ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:03 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
het ligt gewoon aan mijn opstelling of handycap/scripting
up down syndromequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je een geestelijke of lichamelijke handicap ?
Vind je dat heel gek?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:12 schreef dion_v_k het volgende:
Al die classic shirts verkopen trouwens niet zie ik nu
Nou ik heb ze eigenlijk nooit eerder opgezochtquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoogtepunt was uiteraard het lengtefilter in wefut
Teleurstellend ja. 'k Heb alleen nog bar weinig GTA gespeeld. Binnenkort maar eens Xbox Live kopen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat vind jij als Rockstarfanboy nou van alle problemen nu?????
Je moet 8x4 - 5x2 - 4,5 even ontbinden in 2x2 + 1, dan kun je 2x2 + 1 wegdelen uit de noemer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik voel me echt een mongool, maar ik kan er ff niet uitkomen..
De uitkomt is 4x2 - 4,5
Iemand die hem even stap voor stap wil laten zien?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:15 schreef ThadCastle het volgende:
Nieuwe ragequit: gewoon je disc eruitGTA erin.
Stond 3-1 bij rust, 3-5 ragequit, krijg toch de tyfus met je scripting
De nieuwe Roy.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:15 schreef ThadCastle het volgende:
Nieuwe ragequit: gewoon je disc eruitGTA erin.
Stond 3-1 bij rust, 3-5 ragequit, krijg toch de tyfus met je scripting
Boeiend, gewoon op nieuw account op een gegeven moment opnieuw beginnen. En uiteindelijk boeien die gamecoins toch niet meer want dan heb je al genoeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
Wel schijt dat die DNF dan omlaag gaat haha
Ik dacht ik ga eens proberen zoals die kerel van dat topic zei eerste wedstrijd was veel belovend.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dreetje ik ga deze morgen eens proberen
Je krijgt al die shit gratis bij verschillende pre-order editions. Ook kan je ze unlocken in de store. Echt bijna iedereen heeft ze dus gewoon gekregen en hoeft ze niet te kopen op de markt om die redenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nou ik heb ze eigenlijk nooit eerder opgezocht
Thanks, was er uiteindelijk uitgekomen dankzij de helden hierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Teleurstellend ja. 'k Heb alleen nog bar weinig GTA gespeeld. Binnenkort maar eens Xbox Live kopen.
[..]
Je moet 8x4 - 5x2 - 4,5 even ontbinden in 2x2 + 1, dan kun je 2x2 + 1 wegdelen uit de noemer.
Wat je dan krijgt: (2x2 + 1)(ax2 + b) = 8x4 - 5x2 - 4,5
Je weet dan dat: a*2=8 en 1*b=-4,5
Invullen geeft: ax2 + b = 4x2 - 4.5
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga eens proberen zoals die kerel van dat topic zei eerste wedstrijd was veel belovend.
Meteen gewonnen met een dik overgewicht in de wedstrijd.
Heb jij het ook gelezen of niet ?
Nu ook al niet echt, maar probeerde mijn team langzaam aan te upgraden en dan vooral te betalen van die match coins..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon op nieuw account op een gegeven moment opnieuw beginnen. En uiteindelijk boeien die gamecoins toch niet meer want dan heb je al genoeg.
Ik zag al mooie staartdelingen en wolframalpha's voorbij komen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, was er uiteindelijk uitgekomen dankzij de helden hier
Ja naar aanleiding van dat topic heb ik dit team gemaakt. Ga hem morgen eens op mijn gemak uittesten. 4-3-3(4) is nogal wisselvallig bij mij en wat mij vooral opvalt is dat wanneer ik het meeste balbezit heb ik regelmatig verlies met die opstellingquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga eens proberen zoals die kerel van dat topic zei eerste wedstrijd was veel belovend.
Snel nog even reageren zodat je het nog kan lezen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond met 0-2 voor maar uit het niets maakte de tegenstander de 1-2. Het mocht niet 2-2 worden want dan zou ik tijdens de verlenging disconnecten. Gelukkig gebeurde dat niet en maakte ik ook nog de 1-3.
ok. Nu is het zoverquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Snel nog even reageren zodat je het nog kan lezen.
Ik laat morgen wel even mijn team je kan ook mer Paulinho bijvoorbeeld spelen om meer naar voren te spelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja naar aanleiding van dat topic heb ik dit team gemaakt. Ga hem morgen eens op mijn gemak uittesten. 4-3-3(4) is nogal wisselvallig bij mij en wat mij vooral opvalt is dat wanneer ik het meeste balbezit heb ik regelmatig verlies met die opstelling
Je praat dat topic gewoon naquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik laat morgen wel even mijn team je kan ook mer Paulinho bijvoorbeeld spelen om meer naar voren te spelen.
quote:
PAK DE LOTION FAPPENNNquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is deze.. het internet valt niet uit.
Godverdomme. Even bellen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is er maintenance geweest thuis?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Glitchquote:
Vanmiddag viel mijn internet wel uit het niets uit. Dat was wel opgelost toen ik mijn computer opnieuw opstartte.quote:
Ik moet morgen wel naar school maar niet heel vroeg. Het internet zal waarschijnlijk wel uitvallen maar ik weet niet hoe laat.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Winger leftback palquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is [ afbeelding ]
Ik ga Johnson van Aston Villa maar kopen want hij is ook jarig. Kijken of ik morgen (dus eigenlijk vandaag) ook op zijn verjaardag met hem kan scoren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:49 schreef Tim86 het volgende:
En deze man ook: [ afbeelding ]
#nualzinintaart
Dal zal hij fijn vinden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga Johnson van Aston Villa maar kopen want hij is ook jarig. Kijken of ik morgen (dus eigenlijk vandaag) ook op zijn verjaardag met hem kan scoren.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als mijn internet ook niet om 1 uur uitvalt blijf ik gewoon op tot de daily gifts
Nou beschaam je direct het vertrouwen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als mijn internet ook niet om 1 uur uitvalt blijf ik gewoon op tot de daily gifts
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2629084.pagequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:09 schreef Grandesco het volgende:
Heeft iemand predictions voor deze week TOTW?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2629084.page
Dat doet 'ie goed. Tevens leuk dat je nog wakker bent.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deshorn Brown 2 goals als LW waarvan 1 al na 13/14 seconden
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deshorn Brown 2 goals als LW waarvan 1 al na 13/14 seconden
Eigenlijk wat Rockstar moet doen is ballen tonen en het spel 3 weken offline halen en dan alles fixen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:32 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is GTA toch een aids spel zeg, doet het echt 95% van de tijd niet online bij mij. Ik dacht dat EA slecht was maar Rockstar gaat daar even keihard overheen qua onbetrouwbaarheid van de servers.
is er al een datum voor dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:58 schreef ThadCastle het volgende:
Morgen avond kan ik dus FIFA spelen met de nieuwe patch?
Zal wel tijdje over heen gaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Las iets op EA Forum maar zal wel bullshit zijn.
PC heeft hem al hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:02 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zal wel tijdje over heen gaan.
Ze zullen PC als test gebruiken voor een initial console release.
Zeg ik toch, ze zullen wel PC gebruiken als test omdat niemand maar dan ook een fuck geeft om Fifa op de PC. Dus is het makkelijk testen.quote:
Nee het is volgens mij vooral omdat xbox via microsoft moet en een stuk lastiger is om door te voeren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:05 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zeg ik toch, ze zullen wel PC gebruiken als test omdat niemand maar dan ook een fuck geeft om Fifa op de PC. Dus is het makkelijk testen.
Handelaar hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:05 schreef Kamikazie het volgende:
Zo heerlijk van dit moment van FUT is dat telkens als ik van team wissel, ik de spelers met winst verkoop
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee het is volgens mij vooral omdat xbox via microsoft moet en een stuk lastiger is om door te voeren.
[..]
Trader hoor
Waarom verkocht je hem?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op Ibra toch mooi 35K gepakt
Natuurlijk heel weinig op zon bedrag maar het gaat om het idee
Moet je even een topic terug ofzo kijken.quote:
Zlatan kan toch wel blijven dan.. even ander team eromheen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet je even een topic terug ofzo kijken.
Kort samengevat; ik won wel sommige wedstrijden maar speelde echt kut. Had vaak heel weinig balbezit en had nooit echt controle over een wedstrijd
Ja daar had ik dus moeite meequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zlatan kan toch wel blijven dan.. even ander team eromheen?
Ik ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:12 schreef Kamikazie het volgende:
Mjaa deze klasse trader gaat even slapen, laterss Thad
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:40 schreef Lindgren. het volgende:
Lukaku
Foutjes afstraffen.
http://www.easports.com/u(...)2014/video/173275246
volgens mij het zelfde als dembele, weet alleen niet uit mijn hoofd of club link even sterk is als landen en competitie link. conclusie: volgens mij zou hij gewoon 9 chem moeten hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:28 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft bender hier maar 6 chem? Ik zie het niet. Mis ik een link?
Gundogan hetzelfde, maar dat is niet gek omdat het beide een duitser is.
Lekker teampje hoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:31 schreef Cara het volgende:
Mijn UT elftal inmiddels af.
Alle draait om de Pel.
Wedstrijdje of 7 mee gespeeld, hij scoort elke wedstrijd minimaal 1 keer, al 2 keer een hattrick.![]()
[ afbeelding ]
Hoe is de verdediging? En hoe is El Shaarawy op LM?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:31 schreef Cara het volgende:
Mijn UT elftal inmiddels af.
Alle draait om de Pel.
Wedstrijdje of 7 mee gespeeld, hij scoort elke wedstrijd minimaal 1 keer, al 2 keer een hattrick.![]()
[ afbeelding ]
Link tussen de twee CDM'squote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:28 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft bender hier maar 6 chem? Ik zie het niet. Mis ik een link?
Gundogan hetzelfde, maar dat is niet gek omdat het beide een duitser is.
die inderdaadquote:
Misschien omdat ie heeft uitgezoomd ofzo?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die inderdaadhelemaal vergeten
wel gek dat fuszy hem niet heeft. ik heb hem wel staan op wefut namelijk.
balo viel me heel erg tegen dit jaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:40 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit misschien gaan maken. Tips?
ctrl + F5 heb ik weleens gezien hier. Nu staat hij er iig wel tussenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Misschien omdat ie heeft uitgezoomd ofzo?
Hmm nee dan zie ik hem ook. Vreemd inderdaad.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Lekker teampje hoorMoet die formatie ook nog maar eens proberen.
Verdediging staat als een huis. Niet alleen vaak bijval van Vidal en Rossi maar ook de vleugels komen regelmatig druk zetten. Tegelijkertijd lijken dezelfde vleugels ook altijd beschikbaar te zijn voor een counter. Konko is veruit de sterkste italiaanse RB en Criscito was vorig jaar ook al goed. El Shaarawy is voor mij perfect op LM vanwege zijn High/High workrate. Ik zet ook vaak Asamoah op zijn plek en dan doe ik Swap Wings voor de kanonskogels van Candreva. (97 shot power)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe is de verdediging? En hoe is El Shaarawy op LM?
Te weinig IF Pellequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:40 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond Candreva maar kut spelen. Liep de hele tijd in de weg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:40 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
gundogan lijkt mij echt een beestquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ctrl + F5 heb ik weleens gezien hier. Nu staat hij er iig wel tussen
Pak ik wel Hummels + Gundogan ofzo
Bamdreva.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vond Candreva maar kut spelen. Liep de hele tijd in de weg.
Als je Busquets, Koke, Jovetic en Nasri per se bij elkaar in een team wil zal het lastig worden inderdaad. Met Willian en Ramires krijg je wel alles op minimaal 9quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Thoughts?
Nasri op chem moet dan maar.
te weinig IF matuidiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Thoughts?
Nasri op chem moet dan maar.
haha ban, want geen maintenancequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:56 schreef Grandesco het volgende:
He verdomme.
Maintenance... weet iemand tot hoe laat?
Joah, dat kan op zich wel, maar dan heb ik niet veel budget meer over om te traden. Niet dat ik überhaupt echt tijd heb om te traden/spelen, maar okquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
En te weinig Di Natale, maar kan me voorstellen dat daar het geld niet voor is
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben wel een beetje kapot, niet alleen omdat ik lang op ben gebleven maar ook omdat ik niet zo goed kon slapen.. geen idee hoe dat kan.
investeren natuurlijk, matuidi en sakho bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:15 schreef nickhguitar het volgende:
Hm. Heb 7.5 K en momenteel dit team:
Mandanda,
Debuchy, Matthieu, Perin, Digne,
Martin, Verratti, Menez,
Griezmann, Cisse, Mounier.
Zal ik een pakketje kopen of zal ik het investeren in een speler, en zo ja: welke?
Was dat sarcastisch of is hij echt goed?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
investeren natuurlijk, matuidi en sakho bijvoorbeeld?
@trapz en hij is zo goedkoppend wel een beest
ik heb zelf ramos en sakho achter in staan, maar kan ze zelden op fouten betrappen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Was dat sarcastisch of is hij echt goed?
Dan bewaar ik hem welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb zelf ramos en sakho achter in staan, maar kan ze zelden op fouten betrappen.
ramos scoort regelmatig nog een corner met het hoofd, vind hem best goed idd
di natale > murielquote:
ik heb liever di natale - baloquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
di natale > muriel
en chiellini is toch links?
Ja ik ookquote:
ja daar moet ik nog ff voor sparenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
di natale > muriel
en chiellini is toch links?
Spaar meteen voor abate. Die is echt goedquote:
je moet wat consequenties doen maar het kan welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
hm.. ik wil IF Lukaku - Benteke en IF Rakitic als voorste 3 maar dat wordt onmogelijk
Baasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet wat consequenties doen maar het kan wel![]()
al betwijfel ik of het fijn gaat spelen![]()
[ afbeelding ]
Die Iborra heeft maar 6 chem. Komt door die verdediger van Swansea denk ik.quote:
je hebt gelijk, dan moet alderweireld als centrale CB en courtois op goal.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die Iborra heeft maar 6 chem. Komt door die verdediger van Swansea denk ik.
Moet je ff refreshenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:59 schreef _NZT_ het volgende:
WTF is er gebeurd met bruma op de 360!
70 op 360 terwijl er 25 op ps3 markt staan
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:59 schreef _NZT_ het volgende:
WTF is er gebeurd met bruma op de 360!
70 op 360 terwijl er 25 op ps3 markt staan
Ik keek gisteren bij Balotelli en bij mij stond er dat er 25 op de PS3 markt waren, maar iemand anders hier keek en bij hem stond er 260. Toen heb ik gerefreshed en waren het er 106, maar kwam dus nog lang niet overeen.quote:
quote:
Thnx, ff kijkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Ik keek gisteren bij Balotelli en bij mij stond er dat er 25 op de PS3 markt waren, maar iemand anders hier keek en bij hem stond er 260. Toen heb ik gerefreshed en waren het er 106, maar kwam dus nog lang niet overeen.
Ja, ik had ook gekeken en er een push van gemaakt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Ik keek gisteren bij Balotelli en bij mij stond er dat er 25 op de PS3 markt waren, maar iemand anders hier keek en bij hem stond er 260. Toen heb ik gerefreshed en waren het er 106, maar kwam dus nog lang niet overeen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt gelijk, dan moet alderweireld als centrale CB en courtois op goal.
ook niet. even kijken nog![]()
[ afbeelding ]
deze dan![]()
hazard is natuurlijk ook nog een optie op LM als je doekoe over hebt.
nu maar hopen dat iborra een beetje goed speeltquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:05 schreef Fuszy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)op_de_kiss_cam_.html
hardop lachen hier![]()
![]()
yolo zet neymar er gewoon naast. Messi op RMquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil ook een 442 (2) met Ibra.
Alleen wou het met Jobson, maar dan krijg je een kut team weet iemand een andere goeie linker of rechter kant ?
Nee man dan hack ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
yolo zet neymar er gewoon naast. Messi op RM
CR7 op LM
Modric CDM en Nasri CDM
jeweet.
Ja, wat the hell doet Benzema daarquote:
Leuke spelers, maar je moet echt op je chemistry gaan letten. Benzema op 3 (die ik liever als ST had gezien) Schurrle 6 en Sandro ook 6quote:
Iemand?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef Grandesco het volgende:
Di Natale of Gomez naast Alexander Twato?
Ik ga denk ik met Jovetic doen hoor ik goeie verhalen overquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:34 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
is mijn ibra team niet goed genoeg
Gomezquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef Grandesco het volgende:
Di Natale of Gomez naast Alexander Twato?
Hoeveel kom je tekort?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
Lukaku maar 45k![]()
Ik heb het nietverdomme!
caulker maar 130Kquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
Lukaku maar 45k![]()
Ik heb het nietverdomme!
8k, maar dan heb ik er nog geen team omheenquote:
Zet er wat op dan voor 9kquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
8k, maar dan heb ik er nog geen team omheen.
Moet even kijken wat ik met mijn huidige team doe. Wilde hem misschien omgooien.
Nee hoeft niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Baas! Je krijgt het wel terug als ik het weer heb
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik kom zo'n 1.4 miljoen te kort voor Ronaldo
savonds zijn de prijzen lager natuurlijk..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:51 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
Ultimateteamtrading heeft tegen me gelogen. Dan maar even in de gaten houden of die voor deze prijs beschikbaar komt
Ja hoor zet er maar 1 op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:51 schreef zerokil het volgende:
[..]
Je voelt je eigen wel geroepen.
Koop je ook Elkesons voor 25k?
Daar heb ik nooit last van. Scheelt dat ik ook vrijwel nooit een goede aanval hebquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik wordt echt konkogek van die scheidsrechters die affluiten midden in een goede aanval
jbgsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik wordt echt konkogek van die scheidsrechters die affluiten midden in een goede aanval
ik wordtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:54 schreef gazhims3lv het volgende:
is trapzie hier gewoon een beetje bloedgeld aan het verdelenquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:57 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar wel zijn naam veranderd.
[ afbeelding ]
Ik vind Fuszy een schatje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is trapzie hier gewoon een beetje bloedgeld aan het verdelen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:57 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar wel zijn naam veranderd.
[ afbeelding ]
Lol.. wat een faal, heb ik normaal nooidquote:
Awww.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Awww.
Ik ben niet voor niks een licht ontvlambare teddybeer
zit er niet standaard op hoor..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef el-blanchito het volgende:
Wtf, ik heb niet eens Office op m'n laptop? Wat is deze
Office is geen standaard besturingssysteem applicatie meer sinds Office 2003quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:09 schreef el-blanchito het volgende:
Wtf, ik heb niet eens Office op m'n laptop? Wat is deze
5 euro voor een usenet abbo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
echt niet?
Zal wel weer flink duur zijn ook
Dat is nog beterquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
2 minuten van je tijd voor een torrentclient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |