Oh jammer.. Uitzending Gemist dan maar?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:21 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hmm denk dat ik dat niet ga redden, we moeten vanavond de botenwagen afladen (* Keroppi is roeister, en had dit weekend een wedstrijd)
voor 99 centquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh jammer.. Uitzending Gemist dan maar?
quote:
ja, na 24 of 48 uur moet je betalenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:19 schreef alors het volgende:
[..]Ik kijk de aflevering altijd de ochtend erna en heb nog nooit moeten betalen.
Nee hoor, ik heb geloof ik een link gevolgd uit een vorig topic en veel later de aflevering nog eens bekeken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ja, na 24 of 48 uur moet je betalen
Ik ook, maar ik denk dat Anke gaat winnen.quote:
Ik denk ook dat Daelorian niet gaat winnen, denk oa dat toch haar lengte haar parten gaat spelen. Jammer, want ik vind haar zo ontzettend schattig en mooi.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk dat Anke gaat winnen.
Wie?quote:
Zij opende de showquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wie?
Wat loopt Nikki weer slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |