quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Nah, heb liever Grolsch!quote:
Dank je (denk ik).quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:25 schreef Waaghals het volgende:
Proficiat ouwe. Ben gelukkig niet meer de oudste
Rosé bierquote:
Ik schenk net wat zwarte thee inquote:
Hipster drankjequote:
Ja, je kiest ze wel uit héquote:
Is dat zo? Dan ben ik hipper dan ik dacht.quote:
Dat vragen we even aan je vriendje...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan ben ik hipper dan ik dacht.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:43 schreef Waaghals het volgende:
Ze heeft wel vaker een bril op terwijl ze perfect ziet zonder
Hij kent je goed!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie niet perfect zonder, anders zou ik ook geen lenzen dragen.
En een Apple laptop?quote:
Jij bent alles behalve een hipsterquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Is dat hipster? Dan moet ik me ook zorgen gaan maken.
Oh, gelukkig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent alles behalve een hipster
Wel een rare hipster verbinding met Frankrijk. Daar is het hipster zijn ontstaan.quote:
Gewoon verwendquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:23 schreef wyccie het volgende:
Ik ben héél hip. Vroeger had ik als een van de eersten een Gameboy, en Minidisc.
Had jij ook zo'n horloge waarmee je de tv op school en die van de buren kon uitschakelen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:23 schreef wyccie het volgende:
Ik ben héél hip. Vroeger had ik als een van de eersten een Gameboy, en Minidisc.
Ik welquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Had jij ook zo'n horloge waarmee je de tv op school en die van de buren kon uitschakelen?
Beide waren cadeaus van verre familie.quote:
...quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beide waren cadeaus van verre familie.
Ik mocht al blij zijn als mijn moeder wist wanneer ik jarig was. Ik heb nooit een verjaardagscadeau, Sinterklaascadeau of kerstcadeau van haar gehad. Heel zielig.
Ik kreeg een zusje in 1983.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef Waaghals het volgende:
Ik had een walkman in 1983. Dat was pas hip
Heeft ze een vriend?quote:
Hehe, geen probleem hoor. We hadden niet zoveel te besteden en dat snapte ik ook wel. Ik ben ook wel blij dat niet alles mij is komen aanwaaien.quote:
Fox zag mogelijkheden, die jij weer de bodem insloeg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Maar die zat er toen nog niet bij, hoor.
Oh spicy, klinkt wel lekker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
![]()
Over thee en hipheid gesproken. Ik heb deze thee in huis gehaald, maar durf het bijna niet te drinken.
http://www.laviadelte.com/shop/scheda.asp?ID=1180
Maar je verjaardag onthouden heeft daar toch niet zoveel mee te maken? Ik vind het ook verdrietig klinken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, geen probleem hoor. We hadden niet zoveel te besteden en dat snapte ik ook wel. Ik ben ook wel blij dat niet alles mij is komen aanwaaien.
Van mij mag wel alles komen aanwaaien hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, geen probleem hoor. We hadden niet zoveel te besteden en dat snapte ik ook wel. Ik ben ook wel blij dat niet alles mij is komen aanwaaien.
Dat lijkt me vies. Geen fan van zoete crap in de thee, tenzij ik echt Engelse thee of chai maak. Dan is het meer een thee verkeerd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh spicy, klinkt wel lekker.
Mijn huisgenoot heeft chocola-nougat thee
Ik vond het ook wat merkwaardig klinken, maar ik vind het echt lekkerquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me vies. Geen fan van zoete crap in de thee, tenzij ik echt Engelse thee of chai maak. Dan is het meer een thee verkeerd.
Zwarte thee vind ik het lekkerst.
Jij hebt toch alles al?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Van mij mag wel alles komen aanwaaien hoor.
Komt waarschijnlijk ook wel omdat wij geen verjaardagen vierden (iets vaags met 'geloof' en zo, maar mijn moeder was zelf niet gelovig).quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar je verjaardag onthouden heeft daar toch niet zoveel mee te maken? Ik vind het ook verdrietig klinken.
En slagroomthee? Brrrr.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vond het ook wat merkwaardig klinken, maar ik vind het echt lekker. Hou eigenlijk van alle thee.
Wat had ik anders moeten doen? Schaapherderin worden?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:55 schreef ArtistA het volgende:
Ahh wyccie, wat zielig. En nog kies je ervoor om mensjes te genezen
Huisvrouw.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat had ik anders moeten doen? Schaapherderin worden?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat had ik anders moeten doen? Schaapherderin worden?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:02 schreef wyccie het volgende:
Schaapsherderin?
Ik heb er ook over nagedacht brandweervrouw te worden, maar dat vond mijn moeder nog een slechter idee dan dokter worden. Heel even dacht ik ook dat het wel leuk zou zijn om grafisch design te doen, maar dat is ook weer zo hip.
Haha, okee. Dat laatste gold voor mij, wij mochten doordeweeks überhaupt geen tv kijkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk ook wel omdat wij geen verjaardagen vierden (iets vaags met 'geloof' en zo, maar mijn moeder was zelf niet gelovig).
Als je er toch niks mee doet, maakt het niks uit.
En wij kregen bijvoorbeeld wel gewoon zomaar chocola. Ik ben verder helemaal niet streng opgevoed.
Ik vond kinderen die geen GTST mochten kijken (niet dat ik dat wel deed), doordeweeks geen chips mochten etc. dan weer zielig.
Slagroomthee heb ik nog nooit gehad, dat zal wel erg chemisch smakenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
En slagroomthee? Brrrr.
Ik vind middelzware Aziatische thee het fijnst.
Ook wel eens zware rookthee (Lapsang Souchong) gehad, maar daar moet je wel echt zin in hebben.
Jullie mochten GTST kijken en chips eten doordeweeks?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
Ik vond kinderen die geen GTST mochten kijken (niet dat ik dat wel deed), doordeweeks geen chips mochten etc. dan weer zielig.
En kijk waar dat toe geleid heeft.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:05 schreef Waaghals het volgende:
Mijn ouders waren altyd weg.
Ik mocht dus alles
Ik mocht Sesamstraat kijken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jullie mochten GTST kijken en chips eten doordeweeks?
Wat een slechte ouder(s).
Goed om te weten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dan de hele dag poetsen, dacht het niet. Ik ben een verschrikkelijke huisvrouw.
Een schande is het!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En kijk waar dat toe geleid heeft.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef Robby87 het volgende:
Een van mijn klasgenoten al op haar dertiende. Die heb ik daarna niet meer terug gezien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
Een klasgenootje mocht niet eens MacGyver kijken.
En die is op haar zestiende zwanger geraakt.
Had ze maar naar MacGuyver gekeken, dan had ze het kunnen voorkomen. Oh ja, en een Zwitsers zakmes, die had ze ook nodig gehad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
Een klasgenootje mocht niet eens MacGyver kijken.
En die is op haar zestiende zwanger geraakt.
Hoe oud ben jij nou?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:18 schreef wyccie het volgende:
Dertien en dan al moeder. Wat mis je dan veel.
En kauwgum. En ducttape. En WD-40.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:15 schreef Robby87 het volgende:
Had ze maar naar MacGuyver gekeken, dan had ze het kunnen voorkomen. Oh ja, en een Zwitsers zakmes, die had ze ook nodig gehad.
Van een kilometer.... schijterd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
De dertien toch al wel heel lang gepasseerd, hoor.
De 30 ook al als je in 1983 een zusje kreeg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
De dertien toch al wel heel lang gepasseerd, hoor.
Allemaal oudjes bij elkaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:56 schreef wyccie het volgende:
Het was zeker Lorena, of niet. Ik wist het wel.
Of Bing, het was Bing!
En jij bent van '87, veel te oud.
Die staat voor mijn IQ.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:56 schreef wyccie het volgende:
Het was zeker Lorena, of niet. Ik wist het wel.
Of Bing, het was Bing!
En jij bent van '87, veel te oud.
Misschien welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom praat jij altijd in derde persoon?
Je bent toch niet Louis van Gaal?
ipv je druk te maken over je iq, kan je beter nog even je stemmen posten in het korte film toernooiquote:
Al gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
ipv je druk te maken over je iq, kan je beter nog even je stemmen posten in het korte film toernooi
We zijn nu ook wel wat maandjes verderquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]kunnen we morgen naar de halve finale
Deze keer viel het toch wel mee? Er zit in ieder geval verbetering inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:58 schreef Sands het volgende:
[..]
We zijn nu ook wel wat maandjes verder
Ik had het meer over de startdatum van het tournamentquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Deze keer viel het toch wel mee? Er zit in ieder geval verbetering in
quote:woensdag 6 maart 2013 @ 23:30:05
de 1e ronde was pas de 30equote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had het meer over de startdatum van het tournament
[..]
Ach ja, dan weten we in ieder geval dat we de laatste 2 rondes in ieder geval vlotjes kunnen afwerkenquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:03 schreef drakin het volgende:
ik had net een kubrick vraag bij de slimste mens.
Als je in die app ook drakin heet, heb je zonet een uitnodiging gehadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:30 schreef drakin het volgende:
ik heb ook alleen maar filmvragen goed tot nu toe verder is ditniet echt mijn ding . ik verlies bijna elke keer.
Galaxy sII kopen? 100¤quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:06 schreef sasquatsch het volgende:
Jammer dat ik dat spel niet kan spelen. Mijn telefoon is denk ik te oud.
Ik zal er over denken.quote:
ah je wil een keer winnen en hebt nu een makkelijk slachtoffer gevonden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als je in die app ook drakin heet, heb je zonet een uitnodiging gehad
@Wyccie: die vraag 9, deed je die expres fout?
Je kan ook op een tablet spelen, als je die hebt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:06 schreef sasquatsch het volgende:
Jammer dat ik dat spel niet kan spelen. Mijn telefoon is denk ik te oud.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je kan ook op een tablet spelen, als je die hebt.
zijn heel goedkoop te vindenquote:
Welke was dat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:04 schreef DragonFodder het volgende:
@Wyccie: die vraag 9, deed je die expres fout?
Dan ga ik liever voor een betere telefoon.quote:
paar berichten bovenje staat wel een aardige aanbieding, maar ikzou niet een aanschaffen speciaal voor de slimste mens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan ga ik liever voor een betere telefoon.
De HTC Wildfire. Heeft te weinig geheugen en Android 2.2quote:
Zou niet alleen daarvoor zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
paar berichten bovenje staat wel een aardige aanbieding, maar ikzou niet een aanschaffen speciaal voor de slimste mens.
Dat doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik was heel snel uitgekeken op de slimste mens, na 2 weken intensief spelen
Zou dat hele spel niet meenemen in je overweging om een telefoon te kopen.
Welk geld?quote:
I wishquote:
je kunt ze wel bij mij kwijtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:48 schreef drakin het volgende:
de centjes rollen het beste alleen kun je ze nergens meer kwijt inde winkel
Bert en ernie, welke van de twee oranje is.quote:
Alles goed met het mythologische beest...quote:
Sorry ik geloof niet in yeti'squote:
Epische pickup linequote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alles goed met het mythologische beest...
Alleen was dat niet de intentie... maar ik zal em de volgende keer bij jou gebruiken. Ok schatje?quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alleen was dat niet de intentie... maar ik zal em de volgende keer bij jou gebruiken. Ok schatje?
Dat trekt me totaal niet... Heb net Bones zitten kijken dat vind ik dan weer wel leuk. En vanochtend Person of interestquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:50 schreef DragonFodder het volgende:
Supernatural aan het kijken. Ik kwam nooit door het eerste seizoen heen, maar nu in seizoen twee begin ik het wel te diggen.
Si!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:11 schreef hornage het volgende:
En waarvan is het filmpje? De inhoud van je broekzak?
Je hebt het hele concert opgenomen?quote:
Nee, het was trouwens ook maar 1GB het filmpje.. maar met het kopieren werd het opeens 2.4... dunno why. Maar tis maar 1 nummer + de intro voor dat nummer... 720p (al zou je dat van de beeldkwaliteit niet zeggen...)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je hebt het hele concert opgenomen?
Als ik de namen van alle games die je post opnoem, telt dat dan ook?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:43 schreef ArtistA het volgende:
En alle andere gamers, dus eigenlijk iedereen zo'n beetje.
Sorry, ik was in slaap gevallen. Maar om eerlijk te zijn, zeggen mij de screens ook echt niksquote:
Ga 'm wel kijken man, denk echt dat dit in jouw straatje ligtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, ik was in slaap gevallen. Maar om eerlijk te zijn, zeggen mij de screens ook echt niks
Hahah, nee. Je kunt het wel raden. Hint: de titel bevat geen naam van enige game whatsoever. Denk cumulatiefquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Als ik de namen van alle games die je post opnoem, telt dat dan ook?
Als ik straks te de titel weet dan zal ik em gaan downloaden en zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ga 'm wel kijken man, denk echt dat dit in jouw straatje ligt
Zeker doen!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik straks te de titel weet dan zal ik em gaan downloaden en zo
Inderdaad, dat had ik ook bij het kijken van de film. Erg in zichzelf gekeerd en nogal hoogdravend mannetje.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Die maker van Fez is anders echt irritant.
True, maar hij komt dan ook uit Canadaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Die maker van Fez is anders echt irritant.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alles goed met het mythologische beest...
quote:
Ja hoor hierquote:
Nee toch? Zijn volwassen genoeg om te bedenken dat kusjes voldoende voorradig zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:37 schreef Robby87 het volgende:
[..], heb ik nu quatsch niet jaloers gemaakt? en Dion?
Nee hoor. Ik ben niet snel jaloers. Hier heb je er ook een van mij:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:37 schreef Robby87 het volgende:
[..], heb ik nu quatsch niet jaloers gemaakt? en Dion?
Hee!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben niet snel jaloers. Hier heb je er ook een van mij:
Jaloers? Zou ik dan niet iets van gevoelens moeten hebben om jaloers te kunnen worden?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:37 schreef Robby87 het volgende:
[..], heb ik nu quatsch niet jaloers gemaakt? en Dyon?
Je hebt gevoelens, geloof mij maarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jaloers? Zou ik dan niet iets van gevoelens moeten hebben om jaloers te kunnen worden?
Dat komt omdat je die vrouwelijke intuïtie of zoiets mist, ik weet zeker dat hij wel gevoelens heeftquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Af en toe twijfel ik daar toch aan bij die jongen.
Ik bedoelde het niet zo algemeen...quote:
That's the sweetest thing you said to me in a whilequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Af en toe twijfel ik daar toch aan bij die jongen.
Je hebt ze verdiend grote jongequote:
Wat? Monsters academy? Of geen van allen?quote:
Dan word het zo'n saaie avond...quote:
Je hebt toch wel meer keuzeopties?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan word het zo'n saaie avond...
Nee, dit staat al op de pc... iets anders zou ik nog moeten gaan downloaden...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer keuzeopties?
Dan hoop ik dat je internetsnelheid een beetje op peil is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, dit staat al op de pc... iets anders zou ik nog moeten gaan downloaden...
Zojuist seizoen 1 (24.3 GB) gedownload. Ben benieuwdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:22 schreef sasquatsch het volgende:
Ik denk dat ik zo maar Under the Dome ga kijken.
Tegenstrijdigheid much?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo algemeen...
[..]
That's the sweetest thing you said to me in a while![]()
Maar.... romantische gevoelens nee, die heb ik niet
Dat is die wel. 7mb per seconde is niet slecht lijkt me... maar wat moet ik dan gaan kijken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je internetsnelheid een beetje op peil is.
Ik ben nog steeds bij aflevering 3...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zojuist seizoen 1 (24.3 GB) gedownload. Ben benieuwd
Ik doe het voorlopig wel met wat op de TV komt. Heb nog genoeg andere dingen te zien.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zojuist seizoen 1 (24.3 GB) gedownload. Ben benieuwd
Valt ie mee of tegen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben nog steeds bij aflevering 3...
wel mee.. maar ik heb zo veel te kijken dat ik dat elke keer vergeet...quote:
Je zegt dat je gevoelloos bent, toch? Dus ik kan gewoon de keiharde waarheid, zoals ik het zie, hier neerschrijven en dan doet het je niks, juist?quote:
Ik heb het laatste seizoen van Dexter afgevloeid, dus er is nog een gaatje vrij voor een extra seriequote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wel mee.. maar ik heb zo veel te kijken dat ik dat elke keer vergeet...
kun je dat bij mij ook doen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je zegt dat je gevoelloos bent, toch? Dus ik kan gewoon de keiharde waarheid, zoals ik het zie, hier neerschrijven en dan doet het je niks, juist?
Ik zei niet dat ik gevoelloos was...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je zegt dat je gevoelloos bent, toch? Dus ik kan gewoon de keiharde waarheid, zoals ik het zie, hier neerschrijven en dan doet het je niks, juist?
Bij dexter ben ik in seizoen 2 blijven hangen... ergens achteraan...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het laatste seizoen van Dexter afgevloeid, dus er is nog een gaatje vrij voor een extra serie
Je impliceert het tenminste:quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik gevoelloos was...
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jaloers? Zou ik dan niet iets van gevoelens moeten hebben om jaloers te kunnen worden?
quote:
Als je alles zou lezen...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo algemeen...
[..]
That's the sweetest thing you said to me in a while![]()
Maar.... romantische gevoelens nee, die heb ik niet
Het ging daar om jaloezie, dat is toch heel wat anders. Maar ik ga natuurlijk geen oordeel uitspreken over mensen die ik niet ken.quote:
Ik zeg niet dat ik niet romantisch ben... ik zeg dat ik geen romantische gevoelens heb... niet verliefd dus...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het ging daar om jaloezie, dat is toch heel wat anders. Maar ik ga natuurlijk geen oordeel uitspreken over mensen die ik niet ken.
Waarom ben je niet romantisch? Vrouwen vinden dat hartstikke leuk en belonen het bovendien, in sommige gevallen rijkelijk zelfs
Pff, lekker vaag allemaalquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet romantisch ben... ik zeg dat ik geen romantische gevoelens heb... niet verliefd dus...
Die had ik echt fout, want ik las rood hoofd en oranje neus, dus ik dacht Elmo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:58 schreef DragonFodder het volgende:
Bert en ernie, welke van de twee oranje is.
Was er iets lolligs aan dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nee, de lol is er een beetje vanaf
Supernatural is wel lekker om je 9 seizoenen in te verliezen schijnt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het laatste seizoen van Dexter afgevloeid, dus er is nog een gaatje vrij voor een extra serie
Ik heb gelukkig al 8 seizoenen gezien, om die nou achter elkaar te zien lijkt me niks behalve een stijve nek kado en al mijn snoep op.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Supernatural is wel lekker om je 9 seizoenen in te verliezen schijnt.
Rode Zee, Perzische Golf, Indische Oceaan. Genoeg waterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
In het midden oosten is heul geen water
Je vergeet die hele zoutequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rode Zee, Perzische Golf, Indische Oceaan. Genoeg water
Het was maar een grapjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rode Zee, Perzische Golf, Indische Oceaan. Genoeg water
Komt wel goed hoor, hier een kusjequote:
Ik hap graag.quote:
Beetje wel ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op Njo, n'est ce pas?
1uur, dat valt toch wel meequote:
Zo de enige reactie na mij en niets meer sindsdien. Ik was al om 5 uur op en zit nog in de trein richting Hilversum. Lange dag, morgen nog een keer, maar daarna weekend gelukkigquote:
Ga je bij Robby op bezoekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:56 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zo de enige reactie na mij en niets meer sindsdien. Ik was al om 5 uur op en zit nog in de trein richting Hilversum. Lange dag, morgen nog een keer, maar daarna weekend gelukkig
FMT is een beetje dood.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:56 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zo de enige reactie na mij en niets meer sindsdien. Ik was al om 5 uur op en zit nog in de trein richting Hilversum. Lange dag, morgen nog een keer, maar daarna weekend gelukkig
Daar had ik vanmiddag ook al last van ja...quote:
Dat je een beetje dood was?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar had ik vanmiddag ook al last van ja...
Yep... Heb jij dat nooit...quote:
Hoe komt het?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, was vandaag wel een zware dag
Je moet er voor hebben.... maar wil je er over praten?quote:
Achter de camera dan hopelijkquote:
In mijn afstudeerfilm wil ik wel iets met functioneel naakt doen ja. Ben je bij deze gaarne beschikbaar?quote:
Dan kan ik zeker lekker inzoomen op dat geile pikkie van jou.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Achter de camera dan hopelijk![]()
robby
Oh je wil dus een typisch Nederlandse film maken, maar helaas ik ben niet beschikbaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
In mijn afstudeerfilm wil ik wel iets met functioneel naakt doen ja. Ben je bij deze gaarne beschikbaar?
Ik wou al zeggen, naakt mag niet ontbreken natuurlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh je wil dus een typisch Nederlandse film maken, maar helaas ik ben niet beschikbaar.
Ik hoor een ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, naakt mag niet ontbreken natuurlijk
Laat me tzt maar wat weten.quote:
Sorry... ik hou niet van camera's...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:36 schreef Robby87 het volgende:
Dan kan ik zeker lekker inzoomen op dat geile pikkie van jou.
Daar hebben meer pornoacteurs last van, niks mis mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry... ik hou niet van camera's...
Ow verschrikkelijk om te zien dit, arme charmquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik alleen als ik een charmander pijn zie lijden
Nieuwe pokemon mini animequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow verschrikkelijk om te zien dit, arme charm
Ik ben niet van plan dat te zien, dat kan mijn tere zieltje niet hebben.quote:
Ik begrijp je helemaalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan dat te zien, dat kan mijn tere zieltje niet hebben.
quote:
Niet zulke gemene dingen zeggenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef sasquatsch het volgende:
Gelukkig heb ik niks met die pokke beesten, dus het doet me niets.
Zo beter?quote:
Ik weet die laatste niet, maar in plaats daarvan weet ik een andere.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:15 schreef drakin het volgende:
En antwoord nou mijn vraag maar, is een makkie nu
vooruit danquote:
Iemand plaatste allemaal spoilers, en dan kan ik niet meer verder kijken tot het helemaal uit mijn hoofd verdwenen is.quote:
Wie was die l*l?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Iemand plaatste allemaal spoilers, en dan kan ik niet meer verder kijken tot het helemaal uit mijn hoofd verdwenen is.
Donny heeft gewoon een goede opvoeding gehad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Awwwwww![]()
hij doet 't weer, ja hoor!
Daar zal het probleem liggen ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Dyon mocht vast geen GTST kijken.
Ik wilde het niet... het is me nooit verboden...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar wel chips eten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Ow dan maakt het niet uit wat ik over deze aflevering vertel. Alleen South Park heeft op 1 of andere manier mijn schijf niet gehaald dus die kijken we morgen of na het weekend pas.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Donny heeft gewoon een goede opvoeding gehad.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik dik ben?quote:
Jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik dik ben?
Joh, doordat je geen GTST hebt gekeken heb je nu tenminste geen vertekend beeld van de liefde, en heb je een leuke vriendin.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik dik ben?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Joh, doordat je geen GTST hebt gekeken heb je nu tenminste geen vertekend beeld van de liefde, en heb je een leuke vriendin.
Oh nee.
Ik heb geen gtst gekeken en heb ook niet een vriendinquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Joh, doordat je geen GTST hebt gekeken heb je nu tenminste geen vertekend beeld van de liefde, en heb je een leuke vriendin.
Oh nee.
Af en toe....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh nee.
Jij en dyon moeten samen een show gaan doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:15 schreef Robby87 het volgende:
Ja jongens, ik ben een garantie voor amusement!
Zal ik er nog ff eentje doen?
Dyon, zeg eens wat.
Neh, ik vind dat ik wel weer genoeg ben beledigd voor 1 dag..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:15 schreef Robby87 het volgende:
Ja jongens, ik ben een garantie voor amusement!
Zal ik er nog ff eentje doen?
Dyon, zeg eens wat.
Nee joh, jij kan het toch wel hebben?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neh, ik vind dat ik wel weer genoeg ben beledigd voor 1 dag..
Het is toch watquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:13 schreef Desunoto het volgende:
Nou ja zeg, They Shoot Horses, Don't They? staat niet in de lijst van They Shoot Pictures, Don't They?
Al zou ik yet kunnen hebhen. Dat wil nog niet zeggen dag ik het ook maar moet laten gebeurenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee joh, jij kan het toch wel hebben?
Dus geen The Roast of ... Dyon?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Al zou ik yet kunnen hebhen. Dat wil nog niet zeggen dag ik het ook maar moet laten gebeuren
Nee, liever nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus geen The Roast of ... Dyon?
Jammer, is altijd grappig om te zien.quote:
Misschien is Sands zo aardig zich zelf te slachtofferen...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jammer, is altijd grappig om te zien.
Maar zou het zelf ook niet willen
Best een leuk idee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien is Sands zo aardig zich zelf te slachtofferen...
Nou je hoort het robby. Hij stemt er mee in, dus leef je uit...quote:
Hoe is het Dyon?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou je hoort het robby. Hij stemt er mee in, dus leef je uit...
Zo werkt dat niet. Daarom is dat Roast programma ook zo stom, als iemand er mee instemt is er meteen niks leuks meer aan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou je hoort het robby. Hij stemt er mee in, dus leef je uit...
Nu welquote:
Winter is comingquote:
quote:
Ik was vandaag in Utrecht. Zit nu in de trein richting Hilversum.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Robby, ik ben bij je in het centrum
Bruiloftje rijdenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Utrecht. Zit nu in de trein richting Hilversum.
Wat moest je daar doen?
Dunno, niet echt de mogelijkheid gehad om uitgebreid naar d'r te kijkenquote:
Was dat toevallig een Turkse bruiloft?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, niet echt de mogelijkheid gehad om uitgebreid naar d'r te kijkenIk was maar een volgauto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |