quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Nah, heb liever Grolsch!quote:
Dank je (denk ik).quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:25 schreef Waaghals het volgende:
Proficiat ouwe. Ben gelukkig niet meer de oudste
Rosé bierquote:
Ik schenk net wat zwarte thee inquote:
Hipster drankjequote:
Ja, je kiest ze wel uit héquote:
Is dat zo? Dan ben ik hipper dan ik dacht.quote:
Dat vragen we even aan je vriendje...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan ben ik hipper dan ik dacht.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:43 schreef Waaghals het volgende:
Ze heeft wel vaker een bril op terwijl ze perfect ziet zonder
Hij kent je goed!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zie niet perfect zonder, anders zou ik ook geen lenzen dragen.
En een Apple laptop?quote:
Jij bent alles behalve een hipsterquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Is dat hipster? Dan moet ik me ook zorgen gaan maken.
Oh, gelukkig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent alles behalve een hipster
Wel een rare hipster verbinding met Frankrijk. Daar is het hipster zijn ontstaan.quote:
Gewoon verwendquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:23 schreef wyccie het volgende:
Ik ben héél hip. Vroeger had ik als een van de eersten een Gameboy, en Minidisc.
Had jij ook zo'n horloge waarmee je de tv op school en die van de buren kon uitschakelen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:23 schreef wyccie het volgende:
Ik ben héél hip. Vroeger had ik als een van de eersten een Gameboy, en Minidisc.
Ik welquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Had jij ook zo'n horloge waarmee je de tv op school en die van de buren kon uitschakelen?
Beide waren cadeaus van verre familie.quote:
...quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beide waren cadeaus van verre familie.
Ik mocht al blij zijn als mijn moeder wist wanneer ik jarig was. Ik heb nooit een verjaardagscadeau, Sinterklaascadeau of kerstcadeau van haar gehad. Heel zielig.
Ik kreeg een zusje in 1983.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef Waaghals het volgende:
Ik had een walkman in 1983. Dat was pas hip
Heeft ze een vriend?quote:
Hehe, geen probleem hoor. We hadden niet zoveel te besteden en dat snapte ik ook wel. Ik ben ook wel blij dat niet alles mij is komen aanwaaien.quote:
Fox zag mogelijkheden, die jij weer de bodem insloeg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Maar die zat er toen nog niet bij, hoor.
Oh spicy, klinkt wel lekker.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
![]()
Over thee en hipheid gesproken. Ik heb deze thee in huis gehaald, maar durf het bijna niet te drinken.
http://www.laviadelte.com/shop/scheda.asp?ID=1180
Maar je verjaardag onthouden heeft daar toch niet zoveel mee te maken? Ik vind het ook verdrietig klinken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, geen probleem hoor. We hadden niet zoveel te besteden en dat snapte ik ook wel. Ik ben ook wel blij dat niet alles mij is komen aanwaaien.
Van mij mag wel alles komen aanwaaien hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, geen probleem hoor. We hadden niet zoveel te besteden en dat snapte ik ook wel. Ik ben ook wel blij dat niet alles mij is komen aanwaaien.
Dat lijkt me vies. Geen fan van zoete crap in de thee, tenzij ik echt Engelse thee of chai maak. Dan is het meer een thee verkeerd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh spicy, klinkt wel lekker.
Mijn huisgenoot heeft chocola-nougat thee
Ik vond het ook wat merkwaardig klinken, maar ik vind het echt lekkerquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me vies. Geen fan van zoete crap in de thee, tenzij ik echt Engelse thee of chai maak. Dan is het meer een thee verkeerd.
Zwarte thee vind ik het lekkerst.
Jij hebt toch alles al?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Van mij mag wel alles komen aanwaaien hoor.
Komt waarschijnlijk ook wel omdat wij geen verjaardagen vierden (iets vaags met 'geloof' en zo, maar mijn moeder was zelf niet gelovig).quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar je verjaardag onthouden heeft daar toch niet zoveel mee te maken? Ik vind het ook verdrietig klinken.
En slagroomthee? Brrrr.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vond het ook wat merkwaardig klinken, maar ik vind het echt lekker. Hou eigenlijk van alle thee.
Wat had ik anders moeten doen? Schaapherderin worden?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:55 schreef ArtistA het volgende:
Ahh wyccie, wat zielig. En nog kies je ervoor om mensjes te genezen
Huisvrouw.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat had ik anders moeten doen? Schaapherderin worden?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat had ik anders moeten doen? Schaapherderin worden?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:02 schreef wyccie het volgende:
Schaapsherderin?
Ik heb er ook over nagedacht brandweervrouw te worden, maar dat vond mijn moeder nog een slechter idee dan dokter worden. Heel even dacht ik ook dat het wel leuk zou zijn om grafisch design te doen, maar dat is ook weer zo hip.
Haha, okee. Dat laatste gold voor mij, wij mochten doordeweeks überhaupt geen tv kijkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk ook wel omdat wij geen verjaardagen vierden (iets vaags met 'geloof' en zo, maar mijn moeder was zelf niet gelovig).
Als je er toch niks mee doet, maakt het niks uit.
En wij kregen bijvoorbeeld wel gewoon zomaar chocola. Ik ben verder helemaal niet streng opgevoed.
Ik vond kinderen die geen GTST mochten kijken (niet dat ik dat wel deed), doordeweeks geen chips mochten etc. dan weer zielig.
Slagroomthee heb ik nog nooit gehad, dat zal wel erg chemisch smakenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
En slagroomthee? Brrrr.
Ik vind middelzware Aziatische thee het fijnst.
Ook wel eens zware rookthee (Lapsang Souchong) gehad, maar daar moet je wel echt zin in hebben.
Jullie mochten GTST kijken en chips eten doordeweeks?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
Ik vond kinderen die geen GTST mochten kijken (niet dat ik dat wel deed), doordeweeks geen chips mochten etc. dan weer zielig.
En kijk waar dat toe geleid heeft.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:05 schreef Waaghals het volgende:
Mijn ouders waren altyd weg.
Ik mocht dus alles
Ik mocht Sesamstraat kijken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jullie mochten GTST kijken en chips eten doordeweeks?
Wat een slechte ouder(s).
Goed om te weten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dan de hele dag poetsen, dacht het niet. Ik ben een verschrikkelijke huisvrouw.
Een schande is het!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En kijk waar dat toe geleid heeft.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:06 schreef Robby87 het volgende:
Een van mijn klasgenoten al op haar dertiende. Die heb ik daarna niet meer terug gezien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
Een klasgenootje mocht niet eens MacGyver kijken.
En die is op haar zestiende zwanger geraakt.
Had ze maar naar MacGuyver gekeken, dan had ze het kunnen voorkomen. Oh ja, en een Zwitsers zakmes, die had ze ook nodig gehad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
Een klasgenootje mocht niet eens MacGyver kijken.
En die is op haar zestiende zwanger geraakt.
Hoe oud ben jij nou?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:18 schreef wyccie het volgende:
Dertien en dan al moeder. Wat mis je dan veel.
En kauwgum. En ducttape. En WD-40.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:15 schreef Robby87 het volgende:
Had ze maar naar MacGuyver gekeken, dan had ze het kunnen voorkomen. Oh ja, en een Zwitsers zakmes, die had ze ook nodig gehad.
Van een kilometer.... schijterd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
De dertien toch al wel heel lang gepasseerd, hoor.
De 30 ook al als je in 1983 een zusje kreeg.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
De dertien toch al wel heel lang gepasseerd, hoor.
Allemaal oudjes bij elkaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:56 schreef wyccie het volgende:
Het was zeker Lorena, of niet. Ik wist het wel.
Of Bing, het was Bing!
En jij bent van '87, veel te oud.
Die staat voor mijn IQ.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:56 schreef wyccie het volgende:
Het was zeker Lorena, of niet. Ik wist het wel.
Of Bing, het was Bing!
En jij bent van '87, veel te oud.
Misschien welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom praat jij altijd in derde persoon?
Je bent toch niet Louis van Gaal?
ipv je druk te maken over je iq, kan je beter nog even je stemmen posten in het korte film toernooiquote:
Al gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
ipv je druk te maken over je iq, kan je beter nog even je stemmen posten in het korte film toernooi
We zijn nu ook wel wat maandjes verderquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]kunnen we morgen naar de halve finale
Deze keer viel het toch wel mee? Er zit in ieder geval verbetering inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:58 schreef Sands het volgende:
[..]
We zijn nu ook wel wat maandjes verder
Ik had het meer over de startdatum van het tournamentquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Deze keer viel het toch wel mee? Er zit in ieder geval verbetering in
quote:woensdag 6 maart 2013 @ 23:30:05
de 1e ronde was pas de 30equote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had het meer over de startdatum van het tournament
[..]
Ach ja, dan weten we in ieder geval dat we de laatste 2 rondes in ieder geval vlotjes kunnen afwerkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |