SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Ach, dan zouden de schrijvers zo vaak sorry moeten zeggen.quote:
Deden ze dat maar eensquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Ach, dan zouden de schrijvers zo vaak sorry moeten zeggen.
Wacht maar tot je Lucas zometeen hoort, het slaat echt nergens op.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:22 schreef Koosnaam het volgende:
Mooie scene van Ludo tijdens het politieverhoor!![]()
'Jullie kunnen mij toch niets maken'.
Dat zal best ja!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Lucas zometeen hoort, het slaat echt nergens op.
Ze versprak zich net al bijna.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef luftersel het volgende:
Go Maxime! Eindelijk wordt Marjolein eens voor wat meer gebruikt als voor decor. Maar ik denk dat dat juist bij de komende verhaallijn voor haar hoort... Hoop ik
Gaat ze weer Janine proberen kapot te makenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef luftersel het volgende:
Go Maxime! Eindelijk wordt Marjolein eens voor wat meer gebruikt als voor decor. Maar ik denk dat dat juist bij de komende verhaallijn voor haar hoort... Hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Voor deze whodunit verhaallijn wordt serieus iedereen zijn karakter aan de laars gelapt. Eerst Mike door niks te controleren, toen Laura die een vals alibi verschafte als ervaren jurist, nu Janine die uit het niets Ludo beschuldigt... Maargoed dit is iig beter aan te zien dan de meuk van afgelopen weken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:38 schreef Koosnaam het volgende:
Femke![]()
Lucas![]()
Janine![]()
Ludo die morgen (hopelijk) Janine en Lucas het huis uit laat zetten!
Inderdaad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Voor deze whodunit verhaallijn wordt serieus iedereen zijn karakter aan de laars gelapt. Eerst Mike door niks te controleren, toen Laura die een vals alibi verschafte als ervaren jurist, nu Janine die uit het niets Ludo beschuldigt... Maargoed dit is iig beter aan te zien dan de meuk van afgelopen weken.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |